Ik vind het er prima uit zienquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:50 schreef Banaanensuiker het volgende:
Het is wel een lelijke game zeg
Jullie hebben maar 1 pc?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:20 schreef DjinN het volgende:
Hehe.....vriend is vanavond zijn pc kwijt aan mijmeneer mag lekker Fifa gaan spelen, kan ik TESO gaan spelen
Ohnee, dat niet gelukkigquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jullie hebben maar 1 pc?Ik zou dat niet kunnen
Min imaal 2 pcs en 2laptops right ?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jullie hebben maar 1 pc?Ik zou dat niet kunnen
De servers zijn al een tijdje open. Ik weet niet waarom, maar ik kan gewoon spelen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Min imaal 2 pcs en 2laptops right ?
Maaruh, 00:00 gingen de servers aan toch?
Iemand nog dingen de we moeten weten voor die tijd ? Tips hints bier?
ohquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:21 schreef Helgen het volgende:
[..]
De servers zijn al een tijdje open. Ik weet niet waarom, maar ik kan gewoon spelen.
Je kan al spelenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Min imaal 2 pcs en 2laptops right ?
Maaruh, 00:00 gingen de servers aan toch?
Iemand nog dingen de we moeten weten voor die tijd ? Tips hints bier?
Je hebt hiervoor een crafting tool nodig: clothing table, anvil of workbench. Verschild per craft wat je kan maken. Je kan op deze tools ook dingen vernietigen voor materiaal. Voor leather heb je waarschijnlijk weer iets anders nodig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:58 schreef Sapstengel het volgende:
Iemand het craften al uitgevonden? Of is het nog niet beschikbaar nu?
Ik heb van die scraps waar staat dat je ze kunt refinen tot een hide, maar zie nergens hoe je dat moet doen
Verschildquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:42 schreef Helgen het volgende:
[..]
Je hebt hiervoor een crafting tool nodig: clothing table, anvil of workbench. Verschild per craft wat je kan maken. Je kan op deze tools ook dingen vernietigen voor materiaal. Voor leather heb je waarschijnlijk weer iets anders nodig.
Tamriel is het hele continent he?quote:
Klopt ik was idd bij zo'n clothing table. Daar kun je wat light/medium spul kiezen, de materials en iets van een "skin" en enchantment. Alleen ik zie nergens hoe je die leathers kunt gebruiken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:42 schreef Helgen het volgende:
[..]
Je hebt hiervoor een crafting tool nodig: clothing table, anvil of workbench. Verschild per craft wat je kan maken. Je kan op deze tools ook dingen vernietigen voor materiaal. Voor leather heb je waarschijnlijk weer iets anders nodig.
Ik ook, niks mis met de graphics (alles op hoogst mogelijke btw)quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:56 schreef dahippieunicorn het volgende:
Waar hebben jullie je settings op staan als je het lelijk vind![]()
Ik vind het er top uitzien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |