Morgen LET MAAR OP !!! 10 EURO WINNEN!!!!quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Morgen LET MAAR OP !!! 10 EURO WINNEN!!!!MARK MY WORDS !!!
nee 10 euro winnen . Je moet niet naar de investering kijken.quote:
dat is van een ex-collega van me.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:05 schreef trui het volgende:
waarom heb jij een poppetjeskalender in je sig, lady_wrb?
Goeiendag.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:21 schreef Vicky het volgende:
Oh balen Saffier.
M had gisteren kiespijn. Gister gebeld, vandaagkon ie tterecht. Oorzaak: verstandskies. Na 6!! verdovingsspuiten werktehet spul pas. Zijn vverstandskies is getrokken.
Cool. Zoiets heb ik ook! Een gevaarte en strijkt super!quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:58 schreef -Spring het volgende:
En avond.
Ik 'krijg' een nieuw strijkijzer. Zo'n ieselijke, met zo'n extra stoomgevaarte.
Hulde voor de bikkel!!!quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Was het ontstoken Vicky? Oudste heeft bij twee kiezen boven wat ellende gehad met wisselen. De wortel loste niet op. Maar tandvlees maakte wel al ruimte dus dikke vette ontsteking eronder. Dat van die wortels kwamen ze dus pas achter tijdens het trekken, waren niet te zien op de foto. Nogal heftig gevorkte dingen.
Tweede kies had maar 3 punten. Oh, zei de tandarts, die is wel opgelost. Bleek dus afgebroken en nog in z'n kaak te zitten. Daar kwamen we achter toen z'n beugel irriteerde.
Maar the point: ontsteking was moeilijk te verdoven. Maar oudste was blijblijblij dat ie van de pijn verlost was na het trekken. De bikkel.
En niet bang voor de tandarts! Had ik al bikkel gezegd?
O, geef je een recensie later?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:58 schreef -Spring het volgende:
En avond.
Ik 'krijg' een nieuw strijkijzer. Zo'n ieselijke, met zo'n extra stoomgevaarte.
met de kinderen dus?quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:17 schreef Ticootje het volgende:
Weekendje weg geboekt maar. Geen hotel dus, maar gewoon maar weer center parcs.
Met de kinderen iddquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
met de kinderen dus?
ze hebben daar natuurlijk wel dat kinderhofje (of is dat inmiddels opgedoekt?)
Haha, ik ook. Maar ze zijn reteduur. Volgens een vriendin scheelt het alleen enorm, is het echt een kwestie van nog maar één keer vegen over de mouw van een overhemd.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O, geef je een recensie later?ik wil zo'n ding al jaren eigenlijk wel, maar vraag me dan steeds weer af of het echt iets toevoegt.
kinderhofje! Daar ben ik nog gebracht als kleine. Ja dat hebben ze nog wel maar daar hebben we geen tijd voor joh. Wij liggen de hele dag in het zwembad.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
met de kinderen dus?
ze hebben daar natuurlijk wel dat kinderhofje (of is dat inmiddels opgedoekt?)
ik hou me ook aanbevolen voor een recensie. dan ga ik met eens zoveel liefde strijken denk ik (nu zonder liefde en niet veel).quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O, geef je een recensie later?ik wil zo'n ding al jaren eigenlijk wel, maar vraag me dan steeds weer af of het echt iets toevoegt.
Ik heb er al jaren een en ben er super tevreden over, Strijken kost veel minder kracht.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:15 schreef Vlindur het volgende:
Ik strijk helemaal niks.
Strak opvouwen Paxlie ftw![]()
Qua service ga ik liever naar de aldi dan naar de blokker, nooit problemen gehad met lidl of aldi spul.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:10 schreef -mandy- het volgende:
Ik zou bij Aldi zulke dingen nooit kopen denk ik. Lijkt me onhandig met garantie of als het stuk is of zo.
Aldi is best netjes met garantie, alleen door wisselende producten kunnen ze je niet altijd als het echt stuk is hetzelfde weer meegeven. Maar dan heb je gewoon je geld terug.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:10 schreef -mandy- het volgende:
Ik zou bij Aldi zulke dingen nooit kopen denk ik. Lijkt me onhandig met garantie of als het stuk is of zo.
gewoon doen dus lijkt mijquote:Op vrijdag 10 januari 2014 07:18 schreef _Bar_ het volgende:
Mogguh! Vanaf de skipiste en de bijna gereed zijnde ijsbaan.
stiekem zou ik best wel eens nu op dit tijdstip de piste of ijsbaan op willen,dan is alles nog vers en strak.
Misschien kan dat ook wel, hoor, maar we gaan vanavond eerst eens kijken of we hem meteen na het eten aan kunnen zetten. Dan is hij ook klaar als we gaan slapen en zouden we hem niet meer moeten horen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Dat geluidje zou je uit moeten kunnen zetten, Miss sly. Tenminste, dat kan bij onze vaatwasser wel.
Wat een vooruitgangquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien kan dat ook wel, hoor, maar we gaan vanavond eerst eens kijken of we hem meteen na het eten aan kunnen zetten. Dan is hij ook klaar als we gaan slapen en zouden we hem niet meer moeten horen.
En straks in het nieuwe huis, he, dan slapen we bovenin plaats van 4 meter van de vaatwasser vandaan!
Volgens de laatste officiële prognose in week 9, dus dat is over een week of 7!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:04 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Wat een vooruitgangWanneer gaat het gebeuren?
O, haha, geweldig!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:31 schreef -Spring het volgende:
Ik had gistermiddag zo'n grappige en tegelijk gênante situatie met mn schoonvader.
Hij is nogal een statige man en kwam langs omdat ie hulp nodig had met het versturen van een SMS' je. Dus na een kopje koffie zegt ie (en hij praat als Sinterklaas): 'Zo. Ik zal m'n apparaat eens tevoorschijn halen!'
In de veronderstelling dat ie me toch niet zit begrijpen, antwoordde ik met: 'Nou, hou die maar even binnenboord asjeblieft.'
Maar hij begreep me wel! En we moesten er allebei eigenlijk best om lachen. Maar het was tegelijkertijd ook wel gek dat we samen om zn apparaat zaten lachen.
Afijn, aparte situatie waar je denk ik bij moest zijn.
quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:31 schreef -Spring het volgende:
Ik had gistermiddag zo'n grappige en tegelijk gênante situatie met mn schoonvader.
Hij is nogal een statige man en kwam langs omdat ie hulp nodig had met het versturen van een SMS' je. Dus na een kopje koffie zegt ie (en hij praat als Sinterklaas): 'Zo. Ik zal m'n apparaat eens tevoorschijn halen!'
In de veronderstelling dat ie me toch niet zit begrijpen, antwoordde ik met: 'Nou, hou die maar even binnenboord asjeblieft.'
Maar hij begreep me wel! En we moesten er allebei eigenlijk best om lachen. Maar het was tegelijkertijd ook wel gek dat we samen om zn apparaat zaten lachen.
Afijn, aparte situatie waar je denk ik bij moest zijn.
Ja. Zn T9 stond aan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:55 schreef flowerbox het volgende:
Ik zit hier te grinniken op de bank om jouw verhaal, spring. Nog wel gelukt met het smsje?
Ik geloof nooit dat mijn schoonvader zou begrijpen wat er met apparaat nog bedoeld zou kunnen worden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:44 schreef -Spring het volgende:
Ik met die van mij ook niet, Miss. Daarom was het ook zo euhm, verrassend.
Haha, wij zaten er ook echt om te grinniken, fb.
yepquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:16 schreef Joene het volgende:
hebben jullie allemaal van die echt oude mensen als ouders ? of wat ?
nee hoor mijn vader is 65 en mijn moeder is 62..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:16 schreef Joene het volgende:
hebben jullie allemaal van die echt oude mensen als ouders ? of wat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |