Stukje van de stoelpoot (-poten) afzagen is wel de laatste optie denk ik ...quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:58 schreef bas-beest het volgende:
Is toch niet heel moeilijk om zelf te bedenken, lijkt me?
Een mogelijke oplossing is om een gat in de vloer te maken en daar je bureaustoel in te zetten.
---------------quote:
Tja, dat dacht ik dus ook toen ik de TT zag. Mensen kunnen helemaal niets meer tegenwoordig.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:04 schreef goed_volk het volgende:
Gewoon een blokje onder de poten. Zo moeilijk is dat toch niet...?
TS wel; die vraagt naar de bekende wegquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:08 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Tja, dat dacht ik dus ook toen ik de TT zag. Mensen kunnen helemaal niets meer tegenwoordig.
'quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:08 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Tja, dat dacht ik dus ook toen ik de TT zag. Mensen kunnen helemaal niets meer tegenwoordig.
Bureaustoel gaat op wieltjes.. En is plastic ik kan niet zomaar in het plastic zagen dan gaan die wieltjes niet meer de wieltjes eruit halen is ook geen optie.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:09 schreef maily het volgende:
[..]
TS wel; die vraagt naar de bekende weg
Balkjes onder je bureaupoten leggen dan maar.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
'
[..]
Bureaustoel gaat op wieltjes.. En is plastic ik kan niet zomaar in het plastic zagen dan gaan die wieltjes niet meer de wieltjes eruit halen is ook geen optie.
Blokjes onder de tafelpoten natuurlijk....quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:19 schreef Spongeboss het volgende:
Bureaustoel gaat op wieltjes.. En is plastic ik kan niet zomaar in het plastic zagen dan gaan die wieltjes niet meer de wieltjes eruit halen is ook geen optie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |