Een van mijn sphynxen heeft vorig jaar meegedaan met een fotoshoot, dit ging prima.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:30 schreef Geejjeej het volgende:
Hallo,
Misschien hadden jullie het al gelezen op mijn topic, maar ik ben op zoek naar een Sphynx - Naaktkat voor een televisieopname (serie). Wie zou het leuk vinden om hieraan mee te werken? De opnames zijn half februari, betreffen ongeveer een dagdeel en vinden plaats in Hilversum (binnen in een huis).
Ons budget is beperkt maar onkosten vergoeden we uiteraard wel. Je moet het vooral doen als je het leuk vindt om mee te werken aan een televisieopname
Let me know!
En en en en?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:00 schreef Grimmm het volgende:
Ik krijg in februari een sphynx! Ik kan niet wachten, zeker niet na het lezen van dit topic.
Dit is een fotootje van een week terug toen hij zes weken was:
[ afbeelding ]
Ik heb nog heel veel fotospam, maar het begint lately al behoorlijk een Momo-en-Aristo-topic te worden, dus ik hou me ff inquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:39 schreef mjan het volgende:
Jaaaa, meer fotos van sphynxen! Ik heb alleen een naakte rat in de aanbieding, dus ik kan helaas niet meehelpen.
Nee joh, laat je vooral niet tegenhouden door bescheidenheid!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:00 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik heb nog heel veel fotospam, maar het begint lately al behoorlijk een Momo-en-Aristo-topic te worden, dus ik hou me ff in
Vooruit dan, de laatste, van gisteravond:quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:06 schreef mjan het volgende:
[..]
Nee joh, laat je vooral niet tegenhouden door bescheidenheid!
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:15 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Vooruit dan, de laatste, van gisteravond:
[ afbeelding ]
Nee, zij komen ook mee zodra wij naar binnen gaan.quote:Op zondag 20 april 2014 20:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Ze vinden het zalig in het zonnetje, maar als je zelf naar binnen gaat blijven ze er niet lang hangen...
Met Jut en Jul bij ons gaat het goed.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Wat heeft Momo toch mooie ogen, fijne foto's!
Gaat alles verder goed met de sphynxen hier?
Ik ken wel mensen die hun sphynx wat aan trekken.quote:Op zondag 20 april 2014 20:57 schreef valentijn101 het volgende:
Bestaan er geen t shirts/ truitjes voor naaktkatten zoals je ook voor honden hebt?
Meen je dit nou echt?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:23 schreef zoeperzazke het volgende:
Kick! Op 7 november krijg ik weer een bloterikje! Hoe is het met de naakkies hier?
Als je je kan wegrukken... En? En? En?quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:38 schreef zoeperzazke het volgende:
de komst van Pip, op 7 november is het zo ver, foto's volgen nog!
Oei... Succes!quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:55 schreef vencodark het volgende:
Rani gaat morgen onder het mes. Haar staart wordt deels geamputeerd.![]()
Deze had al een knik maar tegenwoordig poept ze hm steeds onder omdat ze het niet goed omhoog kan houden.
Zo te horen lijken ze qua karakter op Siamezen, in elk geval op de mijne.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:41 schreef Turbomuis het volgende:
Wat een scheet! Volgens mij kan ze je net zoals Momo een half uur adorerend aanstaren, al trekkend met haar achterpootjes want oooo, je gaat haar zo aaien!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |