abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 januari 2014 @ 01:07:20 #175
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_135466401
Bestellinkjes gedaan :D
Tinydeal:
Curren W5-80231 (met dank aan Markos.)

BIC:
Scalpels (voor in mijn labset van mijn opleiding, voordat iemand foute ideeën krijgt _O- )
3 in 1 safetyhammer ( rene90, bedankt voor de tip)

DX:
Mini-jack kabel
Usb to micro usb kabel
Windproof aansteker
Universele siliconen dopjes voor de laptop (stofvrij houden van alle ingangen)
Goedkope in-ear oortjes
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  dinsdag 14 januari 2014 @ 01:12:09 #176
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_135466510
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 14:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand een idee waar ik een zwarte backplate voor een iPhone4 kan halen? Dus geen hoesje maar echt de achterplaat , of ik zoek verkeerd maar zie enkel hoesjes enzo
mocht je intresse hebben…
heb hier nog in plastic een voorkantje ( nieuw ) en een doorzichtig achterkantje ( nieuw )
voor het hier was… had ik al de 5C gekocht :)
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:11:06 #177
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_135470641
Mijn laatste aankoop uit china ben ik heel tevreden mee. c_/

Echt een leuk speeltje voor de gadgetfans die een beethe van mechanica houden en natuurlijk een beetje nederlandse trots w/ .

Theo Jansens's Strandbeest :7 (klik)

Bouwpakket met lekker veel onderdeeltjes, en gelukkig wel een engelse handleiding.
Via Ebay (Buyincoins store) besteld voor tientje _O_ Of gewoon via de BIC store zelf (Recommender Tokko1 :D )
Leuk bouwpakket in "magazine" vorm, werkt redelijk tot goed als je 'm gebouwd hebt. Je kan kiezen of je hem via wind aandrijft(blazen) of via een draaistokje aan de achterkant.

SPOILER: Meer plaatjes+gifje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht dat ik de doos+model al ergens was tegen gekomen, dus maar even gaan googlen en ja. Deze video staat het strandbeest op tafel bij Adam Savage (van Mythbusters). Hij bouwt een nieuwer model, maar 'mijn' model heeft hij al eens gebouwd.
SPOILER: Adam savage Builds Strandbeest
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')