Oh my! Daar zitten leuke dingen tussen! Ik zit alleen mobiel, en dan kan ik geen precieze maten/bijschriften zien. Ik pak zo even de laptop er bij, maar mag ik in ieder geval m'n hand alvast opsteken voor het pakje met Tiger en Winnie the Pooh?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:40 schreef aapieannie het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/Album=RKLK7E3W
hier een linkje naar het eerste album. prijzen komen we wel uit.
er volgt nog meer, maar even geen fut ervoor...
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:46 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Oh my! Daar zitten leuke dingen tussen! Ik zit alleen mobiel, en dan kan ik geen precieze maten/bijschriften zien. Ik pak zo even de laptop er bij, maar mag ik in ieder geval m'n hand alvast opsteken voor het pakje met Tiger en Winnie the Pooh?
Dat mag hihi.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:46 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Oh my! Daar zitten leuke dingen tussen! Ik zit alleen mobiel, en dan kan ik geen precieze maten/bijschriften zien. Ik pak zo even de laptop er bij, maar mag ik in ieder geval m'n hand alvast opsteken voor het pakje met Tiger en Winnie the Pooh?
quote:
Nee joh, neem maar lekker dat winnie the pooh spul. Mijn mini flowerboxje heeft nu maat 50.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:07 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]. Hoe groot is jouw mini nu? Misschien kunnen we hem doorschuiven.
En Aapie, voor grotere maten hier ook wel interesse!
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:59 schreef Zoë23 het volgende:
Ik zoek meisjesshirtjes ( lange of korte mouw ) en jurkjes (lang of korte mouw) mt98
Het liefst vrolijke kleuren
Lief aan geboden maar hoeft niet hoor.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:46 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb die beide pakjes ook en ze mogen hier weg.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:50 schreef bitterend het volgende:
[..]Jou kind is nog niet eens 2!! mijne is bijna 26m en maat 92 zit nog ruim
Mwehe! Wat is er allemaal weg nu?quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:51 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Lief aan geboden maar hoeft niet hoor.Ik heb al veel te veel net via pm 'besteld'
serieus 98 al???? mijn ruim 2,5jarige zit in 98quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:54 schreef Zoë23 het volgende:
[..]Heb nu 3 shirtjes die ze opeens niet meer aan kan (groeispurt?)
Dus ik heb wat nieuws nodig
Ze is niet breed/spekkig want ze zit onder de gemiddelde lijn qua gewicht maar toch zit 92 niet goed meer omdat ze zo lang is.
Broeken niet shirtjes en jurkjes wel. Ze is ook even lang als de meeste 2-2,5jarigen in mijn omgeving en ze scheelt maar een paar cm met neefje en nichtje van 3jaar en 3maanden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:06 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
serieus 98 al???? mijn ruim 2,5jarige zit in 98
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:00 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Mwehe! Wat is er allemaal weg nu?
Dat belooft wat. Hier allebei even lang als jullie zijn hahaquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:11 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Broeken niet shirtjes en jurkjes wel. Ze is ook even lang als de meeste 2-2,5jarigen in mijn omgeving en ze scheelt maar een paar cm met neefje en nichtje van 3jaar en 3maanden.
(ik ben zelf 1.83m en man 1.91m)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |