Oh my! Daar zitten leuke dingen tussen! Ik zit alleen mobiel, en dan kan ik geen precieze maten/bijschriften zien. Ik pak zo even de laptop er bij, maar mag ik in ieder geval m'n hand alvast opsteken voor het pakje met Tiger en Winnie the Pooh?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:40 schreef aapieannie het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/Album=RKLK7E3W
hier een linkje naar het eerste album. prijzen komen we wel uit.
er volgt nog meer, maar even geen fut ervoor...
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:46 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Oh my! Daar zitten leuke dingen tussen! Ik zit alleen mobiel, en dan kan ik geen precieze maten/bijschriften zien. Ik pak zo even de laptop er bij, maar mag ik in ieder geval m'n hand alvast opsteken voor het pakje met Tiger en Winnie the Pooh?
Dat mag hihi.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:46 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Oh my! Daar zitten leuke dingen tussen! Ik zit alleen mobiel, en dan kan ik geen precieze maten/bijschriften zien. Ik pak zo even de laptop er bij, maar mag ik in ieder geval m'n hand alvast opsteken voor het pakje met Tiger en Winnie the Pooh?
quote:
Nee joh, neem maar lekker dat winnie the pooh spul. Mijn mini flowerboxje heeft nu maat 50.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:07 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]. Hoe groot is jouw mini nu? Misschien kunnen we hem doorschuiven.
En Aapie, voor grotere maten hier ook wel interesse!
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:59 schreef Zoë23 het volgende:
Ik zoek meisjesshirtjes ( lange of korte mouw ) en jurkjes (lang of korte mouw) mt98
Het liefst vrolijke kleuren
Lief aan geboden maar hoeft niet hoor.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:46 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb die beide pakjes ook en ze mogen hier weg.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:50 schreef bitterend het volgende:
[..]Jou kind is nog niet eens 2!! mijne is bijna 26m en maat 92 zit nog ruim
Mwehe! Wat is er allemaal weg nu?quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:51 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Lief aan geboden maar hoeft niet hoor.Ik heb al veel te veel net via pm 'besteld'
serieus 98 al???? mijn ruim 2,5jarige zit in 98quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:54 schreef Zoë23 het volgende:
[..]Heb nu 3 shirtjes die ze opeens niet meer aan kan (groeispurt?)
Dus ik heb wat nieuws nodig
Ze is niet breed/spekkig want ze zit onder de gemiddelde lijn qua gewicht maar toch zit 92 niet goed meer omdat ze zo lang is.
Broeken niet shirtjes en jurkjes wel. Ze is ook even lang als de meeste 2-2,5jarigen in mijn omgeving en ze scheelt maar een paar cm met neefje en nichtje van 3jaar en 3maanden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:06 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
serieus 98 al???? mijn ruim 2,5jarige zit in 98
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:00 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Mwehe! Wat is er allemaal weg nu?
Dat belooft wat. Hier allebei even lang als jullie zijn hahaquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:11 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Broeken niet shirtjes en jurkjes wel. Ze is ook even lang als de meeste 2-2,5jarigen in mijn omgeving en ze scheelt maar een paar cm met neefje en nichtje van 3jaar en 3maanden.
(ik ben zelf 1.83m en man 1.91m)
Pakje van Hema, roze pakje met vlinder en win ie the pooh pakje is weg!quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:40 schreef aapieannie het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/Album=RKLK7E3W
hier een linkje naar het eerste album. prijzen komen we wel uit.
er volgt nog meer, maar even geen fut ervoor...
Goezo! Succes ermee!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:48 schreef Zoë23 het volgende:
DJMomo ik heb het pakketje binnen! Dankjewel
Oh haha jemig wat dom! Ik pas m even aan jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:58 schreef DJMomo het volgende:
Ik niet meer. Maar mss even maat bij zeggen?
wow, toen ik 98 las dacht ik dat is voor op de groeiquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:11 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Broeken niet shirtjes en jurkjes wel. Ze is ook even lang als de meeste 2-2,5jarigen in mijn omgeving en ze scheelt maar een paar cm met neefje en nichtje van 3jaar en 3maanden.
(ik ben zelf 1.83m en man 1.91m)
Ze heeft lang in mt92 gezeten, vanaf sept had ze af en toe al wat in mt92 aan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 05:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
wow, toen ik 98 las dacht ik dat is voor op de groei
Jouw dochter is dacht ik bijna net zo oud als de mijne, die zit nou net een maand of twee in maat 86. En ik denk dat ze daar echt nog wel ff in blijft.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:44 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ze heeft lang in mt92 gezeten, vanaf sept had ze af en toe al wat in mt92 aan.
Rompers vd Hema mt 98/104 draagt ze al een tijdje alleen die zijn wel wat wijd maar qua lengte goed.
Achja kan ik weer shoppenvanmiddag dan maar de stad in
S is 20mnd. Dat is wel n verschil idd. Maar zo vaak n nieuwe maat vind ik ook niet handig. Koop nooit veel kleding, zonde als ze t maar kort aan kan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jouw dochter is dacht ik bijna net zo oud als de mijne, die zit nou net een maand of twee in maat 86. En ik denk dat ze daar echt nog wel ff in blijft.
De mijne is 19 mnd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:16 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
S is 20mnd. Dat is wel n verschil idd. Maar zo vaak n nieuwe maat vind ik ook niet handig. Koop nooit veel kleding, zonde als ze t maar kort aan kan.
Ik vind het vooral lastig dat je nauwelijks in de sale vooruit kan schatten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:16 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
S is 20mnd. Dat is wel n verschil idd. Maar zo vaak n nieuwe maat vind ik ook niet handig. Koop nooit veel kleding, zonde als ze t maar kort aan kan.
Herkenbaar, mijn zus koopt van alles in de sale voor volgende winter maar ik heb niets op voorraad. Soms valt een shirt iets groter en leg ik het opzij maar ik koop nooit iets ver vooruit.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:34 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik vind het vooral lastig dat je nauwelijks in de sale vooruit kan schatten.
Ik doe het wel soms maar ga toch nog wel eens fout daarmee qua seizoenen.
Iedereen zei in het kleertjestopic destijds, vanaf maat 86 zitten ze wel minimaal een half jaar in een maat.
Nou de shirts maat 110 die ik voor april in gedachten had zitten nu al goed blijkt.
Dat minder kopen daarom moet ik nog eens leren
S. is voor een meisje wel echt heel lang! Gaan haar voetjes net zo hard mee?
mijn dochter draagt nu maat 23 (bardossa)quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:47 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Herkenbaar, mijn zus koopt van alles in de sale voor volgende winter maar ik heb niets op voorraad. Soms valt een shirt iets groter en leg ik het opzij maar ik koop nooit iets ver vooruit.
Ik zag laatst een foto van zijn kledingkast volgens mij in het kleertjestopic? Met alle shirts? Een goed gevulde kast iig
Qua schoenen zit ze bijna in mt23 maar ik weet niet of dat groot is voor een kindje van 20mnd?
lisa zit al ruim 2 maanden op maat 23(shoesme). Soms 24. En verder is ze toch nog blijven steken op maat 86 zit ik dan met een volle kledingkast 92 haha.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:47 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Herkenbaar, mijn zus koopt van alles in de sale voor volgende winter maar ik heb niets op voorraad. Soms valt een shirt iets groter en leg ik het opzij maar ik koop nooit iets ver vooruit.
Ik zag laatst een foto van zijn kledingkast volgens mij in het kleertjestopic? Met alle shirts? Een goed gevulde kast iig
Qua schoenen zit ze bijna in mt23 maar ik weet niet of dat groot is voor een kindje van 20mnd?
Ik misschien nog wel. Maar ik vrees dat het wel wat meer jongensachtige slaapzakken zijn. Ik kan morgen wel even kijken voor je?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:59 schreef Cantare het volgende:
Ik blijf het proberen: heeft iemand dikke slaapzakken maat 86+?
Dankjewel. Gelukt. Nu werkt het linkjequote:Op zondag 12 januari 2014 06:52 schreef Marrije het volgende:
Ik krijg een error bij je link Tinuviel.
Ik ga zo even met mijn man overleggenquote:Op zondag 12 januari 2014 17:56 schreef Ticootje het volgende:
Maxi cosi alles erop en eraan. Grijs met groen, voetenzak, zonnekap en regenhoes.
http://link.marktplaats.nl/765148885
35 eutjes.
Met een maxi-cosi heb je alleen een gordel nodig. Je zet hem op de bijrijdersstoel en bevestig hem aan de achterkant en voorlangs. Maxi cosi's passen bijna altijd of je moet een hele korte gordel hebben (of zo'n ding waar je hem in wil klikken).quote:Op zondag 12 januari 2014 18:05 schreef Chanty het volgende:
Ik wil hem wel over nemen, we moeten alleen even uitzoeken of hij bij ons in de auto bevestigd kan worden. Heb je anders nog iets van specificaties/ serienaam/nummer (of is Quinny er maar in een soort?).
Je kan een cosi ook op de base zetten die je met isofix vastmaakt.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Met een maxi-cosi heb je alleen een gordel nodig. Je zet hem op de bijrijdersstoel en bevestig hem aan de achterkant en voorlangs. Maxi cosi's passen bijna altijd of je moet een hele korte gordel hebben (of zo'n ding waar je hem in wil klikken).
Die bedoel ik met vast klikkenquote:Op zondag 12 januari 2014 19:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan een cosi ook op de base zetten die je met isofix vastmaakt.
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:23 schreef Kimpossible het volgende:
als Burdie overslaat ben ik wel geïnteresseerd!
Wat voor auto heb je?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:05 schreef Chanty het volgende:
Ik wil hem wel over nemen, we moeten alleen even uitzoeken of hij bij ons in de auto bevestigd kan worden. Heb je anders nog iets van specificaties/ serienaam/nummer (of is Quinny er maar in een soort?).
De base die ik heb kan in isofix en met de autogordel. Dus gordel probleem heb je dan niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:49 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wat voor auto heb je?
In onze volvo past een mc niet met de gordelin elke andere auto waar we met mc in zijn geweest wel
Mitsubishi lancer station van 11 jaar oud en een 20 jaar oude opel corsa. Maar wat tico zegt en als we m ophalen kunnen we natuurlijk meteen even passen of het echt gaatquote:Op zondag 12 januari 2014 20:49 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wat voor auto heb je?
In onze volvo past een mc niet met de gordelin elke andere auto waar we met mc in zijn geweest wel
Mijn pm nog gelezen?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:29 schreef danic het volgende:
Ja absoluut! Ik ben er heel zuinig op geweest. Want
Jep sorry vergeten te reageren. Jammer maar begrijpelijk. Ik ga de Lief!shirtjes vanavond even voor je opzoeken.quote:
Geeft niet hoor. Maar ik denk je moet het wel even weten.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:03 schreef danic het volgende:
[..]
Jep sorry vergeten te reageren. Jammer maar begrijpelijk. Ik ga de Lief!shirtjes vanavond even voor je opzoeken.
Mutsiequote:Op maandag 13 januari 2014 15:56 schreef Vlindur het volgende:
Heeft iemand soksloffen in maat 24 liggen?
Ja, ik heb het wel. Maar ter overname.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:17 schreef Cyntiaa het volgende:
Heeft er misschien iemand het boek "Raising Boys" te leen?
Wat vraag je er voor ?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:00 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja, ik heb het wel. Maar ter overname.
Shit. Gemist.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:23 schreef laziness het volgende:
[..]
Mutsie![]()
Ik bood ze hier laatst gratis aan en toen reageerde niemand dus zijn ze bij een pakketje dat iemand afnam gegaan
Van mij! Daar heet mijn Nanootje heerlijk in gelegen....quote:Op maandag 13 januari 2014 22:06 schreef ymme het volgende:
Bunting bag, heb ik ook nog te koop.
Een donker bruine met blauwe ruitjes binnen in. Erg mooi, warm en zacht!
Van iemand hier overgenomen ook vorige jaar.
Dex ook!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:07 schreef milka82 het volgende:
[..]
Van mij! Daar heet mijn Nanootje heerlijk in gelegen....
SPOILER: Meer foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Suikertante op 14-01-2014 11:40:53 ]
Dan moet je bij Mevrouw Mus zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |