Daar zit die smurf van mij zelf nog inquote:Op donderdag 23 januari 2014 06:54 schreef kleinzusje het volgende:
TM leuk !Heb je nog meer 86/92 ?
Schoon schip schaapje! M zit al in 74... ik moet dus maat 80 inslaanquote:
Van de broekjes is het bruine broekje recht onderin verkocht. En het geruite bruine broekje. Het licht groene vest en het blauwe vest met aan de boorden zwart/witte streep.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:02 schreef ymme het volgende:
Hier alvast wat kleding in maat 56
En wat andere dingen voor pasgeboren baby's.
Alles mag tegen kleine prijsjes weg, welk merk dan ook.
Pakket heeft voorkeur (komen we dan wel uit qua prijs)
Puckababy piep
Beige, zo goed als nieuw
Witte zichtbaar gebruikt
20 euro voor beide
[ link | afbeelding ]
Lakentjes wieg/kinderwagen VERKOCHT
Uiltjes 2 euro
Boerderij figuren 6 euro
[ link | afbeelding ]
Lief, stoer VERKOCHT
Vest 5 euro
Shirt 2,50
[ link | afbeelding ]
Slaapzakken 70cm
3 euro per stuk Slaapzak met autotjes is verkocht
[ link | afbeelding ]
2 badstof slaapzakjes maat 56
2 euro per stuk
[ link | afbeelding ]
Heerlijk warm voor de kleintjes. VERKOCHT
6 euro
[ link | afbeelding ]
13 witte rompers zonder mouw
5 euro samen
[ link | afbeelding ]
Diverse rompers
3 euro samen
[ link | afbeelding ]
Broekjes
2 euro per stuk
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Shirtjes
1,50 per stuk
Pakje 2,50
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Vestjes
2 euro per stuk
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat S (10.5 cm)
[ Bericht 2% gewijzigd door mousemicky op 23-01-2014 20:36:57 ]
Bij mij zijn de broekjes ook binnen, leuk zijn ze!quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:58 schreef Poppejans het volgende:
Gelukkig dat je er blij mee bent Kyara! En die sweater vond ik ook te cute!
TM wat een boel leuks! *gaat op handen zitten voor dat pakje wat je van Spewey kreeg*
Nog genoeg leuks over toch? :-)quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:02 schreef Mabawa. het volgende:
Ohh TM! Wat een hoop leuke dingen!
Gelukkig zijn de allerleukste dingen al weg
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:58 schreef Poppejans het volgende:
Gelukkig dat je er blij mee bent Kyara! En die sweater vond ik ook te cute!
TM wat een boel leuks! *gaat op handen zitten voor dat pakje wat je van Spewey kreeg*
Met welke maat correspondeert dat ook alweer milka?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:29 schreef milka82 het volgende:
Ik heb hoge winterboots van Aapies over, kleur grijs maat M ( net nieuwe besteld een maat groter).
ik maar ik krijg mijn foto mobiel nu niet geplaatst. hij staat op pag 7 dacht ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:58 schreef Piekie81 het volgende:
Heeft iemand jongenskleren in maat 104 over? Ik zoek vooral (spijker)broeken en truien voor mijn redelijk slanke peuter.
Oh en heeft iemand nog ergens hoge aapies in maat S in een jongenskleur?
Midas had die laarsjes in maat M rond zijn eerste verjaardag. Hij zat toen in maat 80 (geen idee hoe groot zijn voeten waren). De meisjes dragen dezelfde schoentjes nu in maat 74 (kleine voetjes, schoentjes zitten wat ruim maar vallen niet af. Denk dat het voor jouw M wel zou kunnen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:01 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Met welke maat correspondeert dat ook alweer milka?
Geloof dat op de @apies site staat 12,5 cm. J heeft nu voeten van 11 cm en past maat M prima. Idd ook kledingmaat 74/80.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:01 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Met welke maat correspondeert dat ook alweer milka?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |