Nooit gewetenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Jij was van plan om Griekenland alweer te verlaten?!
Yep.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:17 schreef betyar het volgende:
Dus in Cowboy Diplomacy moet ik bijvoorbeeld nu mijn legers op hold zetten?
Dat kan nog hoor. Je kan je 'ready' weer terugdraaien en opnieuw indelen. Heb ik net ook gedaan toen ik dat lasquote:
West-Pennsylvania is geen supply-center dus met dat leger kun je bijv. nog wel proberen naar Ohio te gaan.quote:
Dat weet ik. Alleen de voorgaande potjes niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat kan nog hoor. Je kan je 'ready' weer terugdraaien en opnieuw indelen. Heb ik net ook gedaan toen ik dat las.
.
Ah, oké. Dat is lullig ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat weet ik. Alleen de voorgaande potjes niet.
quote:
Let maar eens op.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:43 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Remlof snapt er nog minder van
5 spellen tegelijk is behoorlijk veel idd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:59 schreef remlof het volgende:
Ik hou het even bij m'n 5 huidige spelletjes.
Dan mis je de beurt. Als je het 2x op rij doet gaat je land in civil disorder en bij de derde keer ben je af en kan iemand die nog niet aan het spel meedoet je land overnemen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
5 spellen tegelijk is behoorlijk veel idd.
Wat gebeurt er trouwens als iemand niet binnen 24 uur orders geeft? Gaat dan automatisch de volgende ronde in?
Ik ben thuis.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:09 schreef Igen het volgende:
Hoe staat het ervoor met het idee om vanavond een versneld potje te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |