Volgende week krijg ik het behoorlijk druk en ik zit al in twee andere potjes. Maar goed, al kan ik niet garanderen dat ik ook elke keer zal zetten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Join jij eens even Cowboy Diplomacy, dan kan het beginnen
Thanks. In deze niet geloof ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:04 schreef Igen het volgende:
Zo dan. Mag je in deze variant eigenlijk ook in veroverde SC's units bouwen?
Jahoor. Overal waar een leeg supplycenter zit wat van jou is kan je een unit bouwen. Mits je uiteraard genoeg supplycenters hebt.quote:
Daarmee kan je stemmen voor een remise. Als je tegenstanders dat ook stemmen is het afgelopen en worden de punten verdeeld denk ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:32 schreef Kingstown het volgende:
Wat is het precieze doel van die "draw" button?
Ik kon het niet vinden in de regels, vandaar de vraag hier, maar zou het dan zo moeten zijn dat iedereen met een draw instemt of is een meerderheid al voldoende?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarmee kan je stemmen voor een remise. Als je tegenstanders dat ook stemmen is het afgelopen en worden de punten verdeeld denk ik.
Dat weet ik niet. We hebben het ook nog niet nodig gehad.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kon het niet vinden in de regels, vandaar de vraag hier, maar zou het dan zo moeten zijn dat iedereen met een draw instemt of is een meerderheid al voldoende?
Eigenlijk zouden we dat dus eens moeten testen....zolang we de zekerheid hebben dat daardoor niet abrupt het spel afgelopen is.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. We hebben het ook nog niet nodig gehad.
Ik heb wel eens op 'draw' geklikt en dan krijgt iedereen de melding "England has voted for 'draw'". Vervolgens kan je je stem ook nog intrekken trouwens.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we dat dus eens moeten testen....zolang we de zekerheid hebben dat daardoor niet abrupt het spel afgelopen is.
Maar werkt dat unaniem of bij meerderheid?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:31 schreef Boze_Appel het volgende:
Die pauze is wel handig. Bijvoorbeeld voor een feestdag ofzo.
Unaniem, net zoals het pas weer begint als iedereen unaniem unpaused.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar werkt dat unaniem of bij meerderheid?
Lijkt me strategisch gezien niet zo handig inderdaadquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:42 schreef jogy het volgende:
Volgens mij moet je de eerste beurt in ieder geval geen hold opdracht geven.
Ach jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Lijkt me strategisch gezien niet zo handig inderdaad. Je moet eerst wat om je heen kijken op jacht naar supply centres
Ja, dat kan heel leerzaam zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:11 schreef Boze_Appel het volgende:
http://diplomacy.fruk.org/board.php?gameID=6&viewArchive=Maps
Hadden jullie trouwens de archive van de games al gevonden?
De orderhistorie vind ik ook wel een handige feature.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:11 schreef Boze_Appel het volgende:
http://diplomacy.fruk.org/board.php?gameID=6&viewArchive=Maps
Hadden jullie trouwens de archive van de games al gevonden?
Het lijkt me wel leuk om binnenkort eens bij jou in een potje te zitten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:58 schreef Igen het volgende:
Het is ook nog wel nuttig om te weten dat als je in de lente een supply-center binnenrijdt of -vaart, dat je dan "slechts op bezoek" bent. Als je er dan in de herfstbeurt weer weggaat, dan wordt het supply-center niet van jou. Volgens mij staat dat helaas niet uitgelegd in de introductie op de site.
Dan krijgt het gebied ook niet jouw kleur maar alleen een vierkantje met jouw kleur. Als je dan de volgende beurt 'hold' doet wordt het gebied wel van jou.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:58 schreef Igen het volgende:
Het is ook nog wel nuttig om te weten dat als je in de lente een supply-center binnenrijdt of -vaart, dat je dan "slechts op bezoek" bent. Als je er dan in de herfstbeurt weer weggaat, dan wordt het supply-center niet van jou. Volgens mij staat dat helaas niet uitgelegd in de introductie op de site.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:58 schreef Igen het volgende:
je hebt altijd twee rondjes dat je aan mag vallen. Uitslag van de tweede ronde telt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan krijgt het gebied ook niet jouw kleur maar alleen een vierkantje met jouw kleur. Als je dan de volgende beurt 'hold' doet wordt het gebied wel van jou.
Het was me alleen nog niet opgevallen dat dat alleen in spring gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |