Ja. Had hem in 1x gehaald. In een lambo.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:49 schreef ManianMan het volgende:
Iemand de grand tour van nfs al eens gedaan. Ik heb een volledig geupgrade audio r8 alleen steeds bij laatste 15 km gaat het mis, wel ubervette race!
Eens. Ik was eigenlijk niet eens voornemend om er een spel bij te halen. De line-up is op dit moment gewoon te matig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Ach ja. Het is lastig met de hype elke keer van nieuwe lichtingen, als een wond die telkens opengekrabt wordt voordat ie geheeld is. Maar ik heb besloten me er niet al te sappel over te maken. De enige goede games van het moment zijn ACIV en Flower, beiden niet eens next-gen games. Pas in maart komt er een game die mogelijkerwijs interessant is.
Tot die tijd zijn er een hele reeks fantastische indiegames uitgekomen voor de PC en heb ik besloten een Wii U te halen. Dus die PS4 kan wel wachten. Alleen dat ie voortdurend opengekrabt wordt is irritant...
nou met AC en KZ (online) is er best veel te doen vindt ik en dan zijn er nog veel meer gamesquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:57 schreef donald_dick het volgende:
Ja, nu nog spellen voor dat krengwant ondertussen zit die van mij weer te verstoffen
Ik kreeg hem gisteren binnen. Had sinds begin november 2 pre-orders staan voor een killzone-pakket, maar het enige wat ik te horen kreeg was dat ik blij mocht zij als ik hem in februari al kon krijgen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:57 schreef donald_dick het volgende:
Ja, nu nog spellen voor dat krengwant ondertussen zit die van mij weer te verstoffen
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik kreeg hem gisteren binnen. Had sinds begin november 2 pre-orders staan voor een killzone-pakket, maar het enige wat ik te horen kreeg was dat ik blij mocht zij als ik hem in februari al kon krijgen.
Dankzij de link van vaultboy![]()
![]()
had ik er 1 via de webshop van Intertoys eentje bemachtigd die gewoon op voorraad was. Helaas waren dat stand alone consoles. Daarom heb ik in die ene dag dat ik moest wachten direct een ongebruikte killzone gehosseld via marktplaats voor 30 Euro. Op 5 minuutjes fietsen
Nu heb je nog meer spijt zeker dat je er zelf niet direct opgedoken bentquote:
Ik had puur die link hier gezet om te kijken of er mensen waren die uberhaupt nog iets konden bestellen daar. Had het van Tweakers namelijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nu heb je nog meer spijt zeker dat je er zelf niet direct opgedoken bent
Wow, wist ik niet. Wat heb je voor je PS4 gekregen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:25 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik had puur die link hier gezet om te kijken of er mensen waren die uberhaupt nog iets konden bestellen daar. Had het van Tweakers namelijk.
Ik had 2 dagen voor de launch een PS4 besteld (ook heel erg veel geluk gehad via een link) en 29 nov binnen gehad. Maar na een tijdje nadenken en kijken welke games er waren, heb ik toch maar besloten om hem toen te verkopen en eerst nog een PS3 te halen. Ik wil daar eerst nog een paar exclusives op spelen en dan later dit jaar alsnog een PS4. Dan zijn er hopelijk wat meer games die mij leuk lijken. Maar zo te zien niet, omdat ik ook al had gehoord dat The Division pas in 2015 komt.
Dus nee ik heb geen spijt hoor haha. Later dit jaar komt er wel weer een PS4.
Alsof het wachten dan voorbij isquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:51 schreef jackson het volgende:
We zullen het wel zien. Wachten een beetje zat en wil mijn PS3 cadeau geven aan neefje.
Wees blij dat we het niet over alle mankementen en tekortkomingen van de console hebben, zoals in het xbox topic.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:27 schreef Jimbo het volgende:
ding is al maanden uit en nogsteeds gaat t hier alleen maar over leverdatums en beschikbaarheid
blij als die tijd voorbij is en we het weer over games kunnen hebben
Geef het twee maanden, dan heeft iedereen er een en begint het eeuwige geklaag tot we overgaan op het acceptatie gedeeltequote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wees blij dat we het niet over alle mankementen en tekortkomingen van de console hebben, zoals in het xbox topic.
Hoe bedoel je wist ik niet? Dat dat The Division?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wow, wist ik niet. Wat heb je voor je PS4 gekregen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben een noob maar wat is psplusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:03 schreef HansvanOchten het volgende:
Lang leve psplus, de games komen sneller uit op de ps3 dan ik ze kan uitspelen
Kan ook per maand, alleen ben je een stuk duurder uit. Beter koop je bij de mediamarkt voor 37,50 een jaar abo, dat is het meest voordeligquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:22 schreef BartMcCormick het volgende:
Vraagje: Werkt PS+ hetzelfde als Xbox Live? Als in, moet je per se voor 40(?) euro een abonnement aanschaffen, of kan je het ook instellen op .. euro per maand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |