Lol.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:58 schreef rene90 het volgende:
Vrije verkoop in mediamarkt Zwolle trouwens:
[ afbeelding ]

Niet meer helaasquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Hier ook (nog) te bestellen :
http://www.toysxl.nl/is-b(...)ysxl-Shop&Quantity=1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:18 schreef Blinker het volgende:
Zojuist de Game Mania gebeld. Ik stond op nummer 40 van de wachtlijst en de verwachting was dat ze er 60 binnen zouden krijgen. Dit bleek dus niet het geval.
Ze krijgen er volgende week maar liefst vijf binnen....
Volgende levering komt pas eind februari en dat zullen er ook niet veel meer zijn.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Hier ook (nog) te bestellen :
http://www.toysxl.nl/is-b(...)ysxl-Shop&Quantity=1

quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Niet meer helaas
Graag gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.

Dat hebben ze wel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:59 schreef VulpX het volgende:
Ik vind het niet zo heel erg, het uitstel zorgt waarschijnlijk voor een meer gepolijste game straks. Bovendien is Ubi altijd al vaag geweest over de release van The Division, en hebben ze volgens mijn nooit glashard 2014 gezegd.

Had via tweakers de link gezien want om 12.15 was hij alweer op uitverkocht, link op tweakers stond er 12.06quote:

Ook goed!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:24 schreef rene90 het volgende:
[..]
Had via tweakers de link gezien want om 12.15 was hij alweer op uitverkocht, link op tweakers stond er 12.06

Ach ja. Het is lastig met de hype elke keer van nieuwe lichtingen, als een wond die telkens opengekrabt wordt voordat ie geheeld is. Maar ik heb besloten me er niet al te sappel over te maken. De enige goede games van het moment zijn ACIV en Flower, beiden niet eens next-gen games. Pas in maart komt er een game die mogelijkerwijs interessant is.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:18 schreef Blinker het volgende:
Zojuist de Game Mania gebeld. Ik stond op nummer 40 van de wachtlijst en de verwachting was dat ze er 60 binnen zouden krijgen. Dit bleek dus niet het geval.
Ze krijgen er volgende week maar liefst vijf binnen....
Volgende levering komt pas eind februari en dat zullen er ook niet veel meer zijn.

Nou, nee.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:06 schreef speknek het volgende:
De enige goede games van het moment zijn ACIV en Flower, beiden niet eens next-gen games.

SP en multiplayer lopen door elkaar heen in 1 grote wereld. Je kan met een grote groep er op uit trekken, maar als er niemand van jouw groep online is dan kan je ook alleen op pad gaan. En dan kan je onderweg uiteraard met toevallige passanten gaan samenwerken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:53 schreef Retarded het volgende:
Get your shit together Ubisoft....
Watch Dogs komt er zeker in hier. Division lijkt me ook wel tof, maar heb toch voorkeur aan een goede sp storyline ipv mmo. Of zit dat ook in die game?

In vrijwel alle mediamarkten is al losse verkoop, rotterdam, amsterdam akerpoort en amsterdam noord niet nog. Wel veelal de knack bundel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:47 schreef Cyberia18 het volgende:
"@Budgetgaming: Er zijn bij diverse Mediamarkten PS4's binnengekomen, bij MM Den Haag zelfs in de losse verkoop! Bel wel eerst als je er eentje wilt halen."

Volgens mij komt daar nog een update voor.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:38 schreef Sickert het volgende:
Is het niet mogelijk om je originele Bluetooth Ps3 headset aan te sluiten op je ps4?
Ps4 vind hem wel maar daar is verder alles mee gezegd.. of moet je nog langer wachten voor bevestigen?

Na wat googlen zie ik dat ook ja thnx voor je inputquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij komt daar nog een update voor.

Er zijn inmiddels mensen die al langer wachten, de vraag is enormquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:58 schreef KoningStoma het volgende:
Als ik er nu een bestel, hoe lang is de wachtlijst dan? Bol zegt al 12 weken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |