Met een kanttekening dat ze daar geheel Sony nemen, en dat is meer dan alleen PlayStationquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:41 schreef Aether het volgende:
[..]
Als ik dan zo iets lees:
Macroaxis: Sony Has 79% Chance of Going Bankrupt in the Next 2 Years!...
Bij de meeste Killzone bundels zit ook maar 1 controller. Daarnaast zie ik hier ook weinig positieve reacties over Killzone. Ook al lijkt mij Killzone een stuk toffer dan Knack ik heb ook al COD en Battlefield, dus genoeg shooter geweld. Misschien is Knack dan weer leuk om te spelen qua afwisseling.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:54 schreef Yi-Long het volgende:
Knack schijnt toch helemaal niet goed te zijn, en er zit niet eens een 2de controller ofzo bij...![]()
Beetje zinloze bundel.
Ik gebruik die voicecommands eigenlijk wel behoorlijk veelquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Aan de camera heb je (nog) helemaal niks.
Ik helemaal niet eigenlijk, en dat inloggen via gezichtsherkenning gaat langzamer dan dat ik op de knop van de controller druk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik gebruik die voicecommands eigenlijk wel behoorlijk veel
En ook het inloggen met behulp van de camera werkt best leuk
Die shit kan je toch allemaal ook uit zetten?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik helemaal niet eigenlijk, en dat inloggen via gezichtsherkenning gaat langzamer dan dat ik op de knop van de controller druk.
Laatst 'herkende' ie mijn gezicht en werd er ingelogd met 't profiel van mijn vriendin.
Verder vind ik het ook vervelend dat als ik bv. moet niesen, de PS4 ineens meldt dat ik ''home'' moet roepen om naar het menu te gaan.
Sowieso echt klote dat die mic van de camera altijd open staat, ben nu verplicht een partychat aan te maken voor ik online ga gamen.
Nee? De mic is alleen ''uit te zetten'' door de camera los te koppelen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Die shit kan je toch allemaal ook uit zetten?
En lijk je zoveel op je vriendin?![]()
Ik zet vaak m'n ps4 eerst aan en daarna m'n TV pas. Wanneer m'n TV inschakelt zie ik m'n smuigeltje en hoef ik alleen m'n controller nog maar te pakken.
Het is behoorlijk minimaal maar ik vind het best grappig. Maar het is natuurlijk niet genoeg om de aankoop van zo'n camera te rechtvaardigen.
Voicecommands uitzetten kan sowiesoquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee? De mic is alleen ''uit te zetten'' door de camera los te koppelen.
Of je die voice commands aan/uit kan zetten heb ik eigenlijk niet eens bekeken, dat kan ik wel even doen natuurlijk.
En nee ik lijk helemaal niet op haar haha.
Dan ga ik dat zeker nog even doen!quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Voicecommands uitzetten kan sowieso![]()
Ik ben overigens bang dat m'n ps4 me niet meer herkent als ik m'n baard afscheer
quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:20 schreef Ipho het volgende:
Dat gezeik over die levertijden hier komt me ook alweer de strot uit. Het ging zo lang goed...
Vraag even aan Pheno, die weet vast meerquote:
Alsof ik ooit in een winkel komquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Vraag even aan Pheno, die weet vast meer
Het was een garpje, gezien je eerdere reactie.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof ik ooit in een winkel komhet is gewoon vervelend om de vijf posts weer een vraag te lezen over levertijden of beschikbaarheid. Als de winkels het zelf niet weten, waarom zou iemand het op FOK! wel weten? Het is niet duidelijk, volgens mij weet Sony Benelux het zelf niet eens
En dat het vervelend is, is niet eens mijn mening, als je de quote hierboven ziet zie je dat er meer users zich ergeren.
Het was not matiger dan 50 cent. Die kutmuziek maakt.quote:
Je reactie maakte een hoop goedquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het was not matiger dan 50 cent. Die kutmuziek maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |