abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135265632
Hallo,

Ik ben bezig met mijn afstudeeronderzoek voor de opleiding Commerciële Economie. Ik doe onderzoek voor een bedrijf dat zich richt op riool/afvoer reparatie/vervanging.

Het doel van mijn onderzoek is kijken hoe het bedrijf (online) marketing in kan zetten om haar potentiële klanten te bereiken.
De doelgroep van het bedrijf: mensen die een koopwoning bezitten.

Om een goed beeld te krijgen, bestaat de enquête uit verschillende vragen:
- Een aantal algemene vragen
- Vragen over woningonderhoud
- Vragen over onderhoud aan riool/afvoer
- Vragen over het desbetreffende bedrijf
- Vragen over gebruik van internet, tv en andere abonnementen.
Dit laatste deel is gericht op de (online) marketing, de overige vragen zijn om een beeld te krijgen van de wensen en behoeften van potentiële klanten.

Om te zorgen voor representatieve resultaten, verzoek ik degene die verantwoordelijk is voor het onderhoud van de woning om deze vragenlijst (mede) in te vullen.

Alvast bedankt!

http://www.thesistools.com/web/?id=379824
pi_135266001
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 10:40 schreef kmmetje het volgende:
Hallo,
Hallo,

Je bent geen onderdeel van de community hier maar verwacht wel dat we je gaan antwoorden?

Zowieso is je eerste sheet al VEEL TE VEEL privé informatie waar je geen ruk mee te maken hebt. Vergeet het dus maar rustig.
pi_135267482
Denk je dat je in een forum voor scholieren en studenten huiseigenaren/-huurders kunt vinden, ja?

Ik schop 'm even naar K&W.

Als je de enquête niet in wilt vullen ivm privéinformatie, dan doe je dat natuurlijk gewoon niet :)
Ja doei.
pi_135274386
Bedankt Motorbloempje :)
pi_135274910
Het is trouwens huiseigenaren, niet huiseigenaars…
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  donderdag 9 januari 2014 @ 15:30:23 #6
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_135275718
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:10 schreef cvboer het volgende:
Het is trouwens huiseigenaren, niet huiseigenaars…
Wat huiseigenaardig....
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_135283568
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 10:53 schreef Kumerian het volgende:

[..]

Hallo,

Je bent geen onderdeel van de community hier maar verwacht wel dat we je gaan antwoorden?

Zowieso is je eerste sheet al VEEL TE VEEL privé informatie waar je geen ruk mee te maken hebt. Vergeet het dus maar rustig.
Vind je een vraag hoe oud je bent, in welke woonplaats te woont en wat je gezinssamenstelling is "veel te veel" privé vragen?

Viel me op dat er niet werd gevraagd naar het geslacht. Veelal wel een belangrijke vraag bij een onderzoek. Maar weet niet waar het onderzoek precies voor dient, dus er zal wel een reden voor zijn. :)
pi_135285648
Ingevuld.
Wel wat veel vragen naar details, en dan antwoord te geven in kleine tekstveldjes, dat heb ik voor een groot deel niet ingevuld. Geen handige uitvraagmethode.
Verder had ' fora' wel 1 van de internetopties mogen zijn, je kan niet zeggen dat je nog nooit op een forum geweest bent.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_135307206
Bedankt JantinaGr en sigme voor het invullen en de feedback :)
  vrijdag 10 januari 2014 @ 09:58:07 #10
406876 Schurkenstaat
as van het kwaad
pi_135307242
Huiseigenaars. :')
pi_135313378
Huiseigenaars is gewoon correct nederlands ;) tenminste volgens Van Dale.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 13:32:54 #12
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_135314015
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:16 schreef kmmetje het volgende:
Huiseigenaars is gewoon correct nederlands ;) tenminste volgens Van Dale.
Klinkt mij eerder incorrect Nederlands, maar goed.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_136056632
Nog meer mensen die voor mij deze vragenlijst in zouden willen vullen? :)
pi_136061176
Heb het geprobeerd, werd me te veel tekst. Sorry.
Laat die handjes wapperen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')