Jett Rebelgodquote:Op donderdag 9 januari 2014 08:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zo, dat klonk lekker!
Wie zijn dit?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heel de wereld gaat ze nog zien. Alles met de auto. Zou zo de oma van BJ Cune kunnen zijn
yoyoyo vanuit moddervokking 058 weest wel!quote:
De stad van SRquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yoyoyo vanuit moddervokking 058 weest wel!
en van de toren die schever staat dan de toren van Pisa! en van fryske dumkes, de bonkevaart en de leukste winkelstraat van NL. 058 weest wel!quote:
Ik ben er voor het eerst geweest met SR en even rond gelopen en idd leuke stadquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en van de toren die schever staat dan de toren van Pisa! en van fryske dumkes, de bonkevaart en de leukste winkelstraat van NL. 058 weest wel!
ja, fijne stad om te wonen welquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben er voor het eerst geweest met SR en even rond gelopen en idd leuke stad
geen last van gehad eigenlijk, maar ik kom dan ook nooit buitenquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook toen iedereen in de ban van SR was of viel dat wat tegen?
Al die mensen enzo
Zolderautistquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen last van gehad eigenlijk, maar ik kom dan ook nooit buiten
nee, ik woon aan de rand van het centrum. alleen de parkeergarages waren vol maar ik heb toch geen auto en ik had die week vrij dus ook mijn dagelijkse wandeling woon-werk, die recht of het zaailand voert, hoefde ik niet te doen
nee, alleen maandagochtend even. ik hou niet zo van mensenmassa's en 's nachts de straat opgaan vind ik niet zo prettig. ben er nog wel 2x vlakbij geweest omdat ik naar het filmhuis achter het glazen huis ging. en op de dag van het slotfeest heb ik 058 verlaten om naar mijn ouders in 0481 te gaan en daar Kerst te vierenquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zolderautist
Echt ik kon mijn auto zo parkeren (op zaterdag)
![]()
Ben je vaak wezen kijken? of had je betere dingen te doen?
ook in 050 heb ik nog een jaartje gewoondquote:
Begrijpelijk wel.. niet iedereen houdt er vanquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, alleen maandagochtend even. ik hou niet zo van mensenmassa's en 's nachts de straat opgaan vind ik niet zo prettig. ben er nog wel 2x vlakbij geweest omdat ik naar het filmhuis achter het glazen huis ging. en op de dag van het slotfeest heb ik 058 verlaten om naar mijn ouders in 0481 te gaan en daar Kerst te vieren
[..]
ook in 050 heb ik nog een jaartje gewoond
Dacht ik wel ja, tof van Veeni dat hij het gewoon doet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:17 schreef Pino112 het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/23709
Voor het eerst op 3FM
twitter:sander_horstman twitterde op donderdag 09-01-2014 om 10:17:25Heeft @michielveenstra #radio2 doorgeschakeld met de #3fm studio? reageer retweet
quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:sander_horstman twitterde op donderdag 09-01-2014 om 10:17:25Heeft @michielveenstra #radio2 doorgeschakeld met de #3fm studio? reageer retweet
.
ruk, zet hem net pas aanquote:
ja maar...quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:38 schreef Bronson het volgende:
"I really love your peaches, wanna shake your tree"
Briljant woordgrappie _o-quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:37 schreef Pino112 het volgende:
Als je maar niet denk dat je Steve Miller Band.
Heb je het weer voor elkaar?quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:40 schreef Againzender het volgende:
Als alles goed gaat komt er zo een liedje van R.E.M.
Iest met hemel en niet op je vallen enzo
quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:40 schreef Againzender het volgende:
wat klink je geilquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:40 schreef Againzender het volgende:
Retteketet AZ!quote:
beetje verkoudenquote:
Inderdaad. Zit hier veel beter op z'n plekquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:49 schreef alors het volgende:
Ook leuk voor Michiel dat hij lekker vaak zulke plaatje kan draaien nu.
radio stond hier ook even bovengemiddeld hardquote:
ik vind het origineel van Twenty-four-seven beter!quote:
Ik kan veel waarderen ... dat gezeur over originele platenquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het origineel van Twenty-four-seven beter!
http://www.3fmfan.nl/quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
hij staat niet tussen Kanye West en James Morrison in de playlist op 3fm.nl?
ik maakt een grapje! dat liedje van 24/7 is natuurlijk heel anders maar heet Slave to the musicquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan veel waarderen ... dat gezeur over originele platen
twas iets met follow...vraag anders Againzender ff, die weet het vast welquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik denk even kijken hoe dat nummer van REM heette, maar hij staat niet tussen Kanye West en James Morrison in de playlist op 3fm.nl?
Dat stond er niet bij he?quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik maakt een grapje! dat liedje van 24/7 is natuurlijk heel anders maar heet Slave to the music
quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat stond er niet bij he?
hahaha![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wordt geblokkeerd op mijn werk
Whut echt?quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wordt geblokkeerd op mijn werk
Oh nee nanana nee naquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het origineel van Twenty-four-seven beter!
met Nance toen ze nog een lekkere eurodanceslet wasquote:
goedemorgen met ietsquote:
"ineens"....tuurlijk joh! je slingerde gewoon je mexicano tegen zijn of haar hoofd. beken maar!quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er viel op het station voor me ineens iemand van de trap. Weg gemoedsrust deze dag
Je hebt die persoon wel opgevangen hequote:Op donderdag 9 januari 2014 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er viel op het station voor me ineens iemand van de trap. Weg gemoedsrust deze dag
Als het nu een beetje goed was gegaan had ik best om een grapje kunnen lachen, maar het zag er simpelweg heel erg naar uit en dat was het ookquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
"ineens"....tuurlijk joh! je slingerde gewoon je mexicano tegen zijn of haar hoofd. beken maar!
Ging in dit geval lastig. Ze liep naar beneden en ik ook.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt die persoon wel opgevangen he
In Eindje?quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ging in dit geval lastig. Ze liep naar beneden en ik ook.
Bredaquote:
Dan valt het mee.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ging in dit geval lastig. Ze liep naar beneden en ik ook.
das idd wel heel naar jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het nu een beetje goed was gegaan had ik best om een grapje kunnen lachen, maar het zag er simpelweg heel erg naar uit en dat was het ook
"10:51:11 09-01-14 GROUP-1 A2 4811BB 16 : NS CENTRAAL STATION STATIONSPLEIN 16 NS CENTRAAL STATION BREDA 2275quote:
Ja dat. Tot daar heb ik het meegekregen, daarna afgezet edquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"10:51:11 09-01-14 GROUP-1 A2 4811BB 16 : NS CENTRAAL STATION STATIONSPLEIN 16 NS CENTRAAL STATION BREDA 2275
1220623 Ambu 20-123 (Breda-Noord)"
Het is een teken!!11quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:23 schreef alors het volgende:
Nou wat een toeval, deze zette ik zonet in de akoestische versie op tijdens de reclames.
Ja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:20 schreef JDude het volgende:
Was de Mexicanobakkert ook op stationBreda
?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij danst nu zo door de kamer?
Van mij geen commentaar, ik dans zelf ook heel vaak als een malle door het huis en dan staat er ineens een huisgenoot achter mij met een ingehouden lach.quote:
Is dit een woordgrapje? Ik zie em nietquote:
bryan-breien......ja, tis te slecht.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is dit een woordgrapje? Ik zie em niet![]()
Vanmorgen 10 voor 6 opgestaan, vandaar
ik zeg: 3fmFok!-meet! danny betaaltquote:
Deze man weet. Warpaintquote:
Ik zag het ook. Ik deed ookquote:
Klein tegenvallertje inderdaad.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:42 schreef alors het volgende:
[..]
Eigenlijk elk jaar, maarja, tis even een eind weg he
Woodkidquote:
Deze post lijkt op een brief uit de Donald Duck brievenbusquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:46 schreef 3rdRock het volgende:
haha, een collega van me zag de film Gravity maar ze vond em maar Bollocks en ze snapte de Clou nie.
hahahaha, 2 woordgrappen. hahahaha
ik vul dat ding iedere week!quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Deze post lijkt op een brief uit de Donald Duck brievenbus
"... en we moesten allemaal heel hard lachen."
Hoe zag zij er ook alweer uit?quote:
hoho, ik vind dat ook een lekker wijf! en die cd met you had me heb ik best vaak geluisterd eigenlijk.quote:
met slap-pe/ge-lulquote:
kan dat niet in een spoiler? mijn collega's vragen zich af waarom mijn bureau spontaan omhoog komt...quote:
Zit je weer tegen het knopje van je bureauverstelling?quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kan dat niet in een spoiler? mijn collega's vragen zich af waarom mijn bureau spontaan omhoog komt...
Op Glastonbury heeft dat juist charme.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:46 schreef alors het volgende:
[..]
Wel een goed weer garantie. Dat heb je in Nederland nooit.
Kutweer heeft nooit charmequote:Op donderdag 9 januari 2014 11:55 schreef Bronson het volgende:
[..]
Op Glastonbury heeft dat juist charme.
Jawel!quote:
hadden we dat maarquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:54 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zit je weer tegen het knopje van je bureauverstelling?
Is toch verplicht?quote:
pfoeh, arbotechnisch klopt er geen reet van dit bedrijf. mijn bureau kan overigens wel omhoog en omlaag, maar dat moet met handmatig slingeren enzo. we zitten nu met 4 man zo krap dat als 1 van de 2 die bij het raam zitten het kantoor wil degene die bij de deur zit z'n buik moet inhouden om de ander er langs te latenquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pfoeh, arbotechnisch klopt er geen reet van dit bedrijf. mijn bureau kan overigens wel omhoog en omlaag, maar dat moet met handmatig slingeren enzo. we zitten nu met 4 man zo krap dat als 1 van de 2 die bij het raam zitten het kantoor wil degene die bij de deur zit z'n buik moet inhouden om de ander er langs te laten
nog 2 dagen. maandag gaan we weer op de belvloer zitten, midden tussen het bellende volk. benaderbaar voor iedereenquote:
En de tekst "3FM presents:" ontbreektquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waar zijn Miss Montreal en Alain Clark??
quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waar zijn Miss Montreal en Alain Clark??
Nee, bij spoor 3/4 de keldertrap die er altijd al zat (dus niet die waar nu geen roltrap zit)quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Welke trap was het? Die hoge van de tijdelijke loopbrug?.
Violen en banjo'squote:Op donderdag 9 januari 2014 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sowieso violen
En cello's![]()
![]()
En piano's
Nouja alles heeft wel wat moois eigenlijk
Collega van mij speelt harp, ook erg mooi. En wij hebben hier een antieke Bechstein staanquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sowieso violen
En cello's![]()
![]()
En piano's
Nouja alles heeft wel wat moois eigenlijk
Hij doet een Domientjetwitter:nielsgodron twitterde op donderdag 09-01-2014 om 12:17:47@schemer Is een bron die er (nog) niet over mag praten. Hoge pief. Onbevestigd dus, maar lijkt me niet logisch dat hij dit verzint. reageer retweet
Aandachtshoer inderdaadquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:25 schreef Pino112 het volgende:
Hij doet een Domientjetwitter:nielsgodron twitterde op donderdag 09-01-2014 om 12:17:47@schemer Is een bron die er (nog) niet over mag praten. Hoge pief. Onbevestigd dus, maar lijkt me niet logisch dat hij dit verzint. reageer retweet
.
echt he. die man moeten ze echt verbieden ooit nog binnen 20km van een studio te komen. wat een BAGGER.quote:
Of als NOS een BREAKINGNEWS notification stuurtquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is pas waar als NOS op 3 het bevestigd.
Ik zat er net naar te kijken.quote:
IK VIND HET NOGAL WAT!quote:
Beetje de Nederlandse James Blunt ondertussen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
echt he. die man moeten ze echt verbieden ooit nog binnen 20km van een studio te komen. wat een BAGGER.
maar James Blunt is tenminste nog twittergrappig. van alain clark weet ik dat niet, maar ik kan het me niet voorstellen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Beetje de Nederlandse James Blunt ondertussen.
Niemand die begint over het feit dat een Nederlandse jochie bijna headline-billing heeft.quote:
Ik begon er niet over want dat wist ik al.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Niemand die begint over het feit dat een Nederlandse jochie bijna headline-billing heeft.
Martin Garrix (17-jarige Nederlandse DJ) staat dikgedrukt op de tweede rij op de zaterdag. Erg indrukwekkend.
inderdaad, kom er niet uit. Wat is het antwoord?quote:
Toen had ie nog normaal haar.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:54 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee wie die rechtse DJ is?
vast een producer met zijn one minute of famequote:Op donderdag 9 januari 2014 12:54 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee wie die rechtse DJ is?
wel goed je pinobips afvegen he!quote:
een mede niet-liefhebber!quote:
De bal is rond, gras groen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:45 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ekdom is vervelend vandaag.
Onzinquote:
De studie of mijn opmerkingquote:
Preciesquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:48 schreef Bronson het volgende:
https://www.google.nl/#q=that's+why+i+always+sit+in+the+kitchen+at+parties&safe=off
![]()
Sommige mensen kunnen dat niet zo goedquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:48 schreef Etcetera het volgende:
Dr. Pop: 1 fucking rondje Google met die ene zin![]()
opmerkingquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De studie of mijn opmerking
[..]
Precies
En dat snap ik nooit zo goedquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen dat niet zo goed
Okéquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dat snap ik nooit zo goed
[..]
Oké
die moeten dan een cursus pcgebruik voor dummies/senioren gaan volgen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen dat niet zo goed
Kunnen ze niet een filter toepassen? Dat zodra je intypt wat je weet op de DrPop website, je gewoon doorverwezen wordt naar google oidquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die moeten dan een cursus pcgebruik voor dummies/senioren gaan volgen.
ik vind dat je alleen maar met Dr. Pop mee mag doen als je geneuriede deuntje niet door SoundHound herkent wordt of alleen nog vaag de clip weet: het was een clip met een boom en een vrouw en clown (voorbeeldje, bestaat vast niet)
Dan ligt het gelukkig niet aan mijquote:
dat idd!quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Kunnen ze niet een filter toepassen? Dat zodra je intypt wat je weet op de DrPop website, je gewoon doorverwezen wordt naar google oid
Shazamquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die moeten dan een cursus pcgebruik voor dummies/senioren gaan volgen.
ik vind dat je alleen maar met Dr. Pop mee mag doen als je geneuriede deuntje niet door SoundHound herkent wordt of alleen nog vaag de clip weet: het was een clip met een boom en een vrouw en clown (voorbeeldje, bestaat vast niet)
ja, 1 of andere zwakzinnig klapjosti kende een complete regel, maar wist niet welk liedje. ik had het al gegoogled voor hij ozewiezowoozewiezewallakristalla kon zeggen...quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:53 schreef ChatGirl het volgende:
Er was weer een Dr. Request lees ik?
Keiharde bingoquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:53 schreef ChatGirl het volgende:
Er was weer een Dr. Request lees ik?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat idd!
ik denk dat ik ook mee ga doen: ik zoek een liedje van begin deze eeuw. tis met een meiske dat rapt van: I am a bad babysitter, got my boyfriend in the shower. woops, i'm making 6 bucks an hour. en de artiest met Superstar Prinses ofzo.
twitter:Pandaplint twitterde op maandag 18-11-2013 om 23:30:02@effeekdom @gerardekdom Ik zoek een plaat van een tweeling met een raar accent en brillen. Ze zingen over 500 miles. Heb je een idee? #drPop reageer retweet
quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, 1 of andere zwakzinnig klapjosti kende een complete regel, maar wist niet welk liedje. ik had het al gegoogled voor hij ozewiezowoozewiezewallakristalla kon zeggen...
Topshow dus!quote:
Inderdaad. Ik dacht hetzelfde.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:01 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind het nogal verwarrend dat Anna Drijver zowel Belastingdienst als Zwitserleven doet...nu deenk ik dat ik bij de belastingdienst kan sparen..
Anna Drijver.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:01 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind het nogal verwarrend dat Anna Drijver zowel Belastingdienst als Zwitserleven doet...nu deenk ik dat ik bij de belastingdienst kan sparen..
#wauwwauwwauwtwitter:giel3fm twitterde op donderdag 09-01-2014 om 14:07:31Dit is echt zo geniaal! @JettRebel covert @HAIMtheband en gooit em daarna in de mix. In zn uppie he! #wauwwauwwauw http://t.co/WCusDGCcd5 reageer retweet
Nou wauw..quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:09 schreef Pino112 het volgende:
#wauwwauwwauwtwitter:giel3fm twitterde op donderdag 09-01-2014 om 14:07:31Dit is echt zo geniaal! @JettRebel covert @HAIMtheband en gooit em daarna in de mix. In zn uppie he! #wauwwauwwauw http://t.co/WCusDGCcd5 reageer retweet
![]()
Giel z'n pandatruiquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:09 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Dat inderdaadquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:17 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik vond het nog al een kwaliteitsverschil vergeleken met z'n band.
Wat een rare pink trouwensquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:09 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Heb ik ook, maar dan met het bovenste kootje. Ooit eens gebroken wat ik indertijd niet doorhad en dan gewoon doorlopenquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wat een rare pink trouwens
[ afbeelding ]
Anita of Darkquote:
Godverquote:
Thee tegen m'n scherm. Bedanktquote:
Allahdichtbijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |