Jett Rebelgodquote:Op donderdag 9 januari 2014 08:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zo, dat klonk lekker!
Wie zijn dit?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heel de wereld gaat ze nog zien. Alles met de auto. Zou zo de oma van BJ Cune kunnen zijn
yoyoyo vanuit moddervokking 058 weest wel!quote:
De stad van SRquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yoyoyo vanuit moddervokking 058 weest wel!
en van de toren die schever staat dan de toren van Pisa! en van fryske dumkes, de bonkevaart en de leukste winkelstraat van NL. 058 weest wel!quote:
Ik ben er voor het eerst geweest met SR en even rond gelopen en idd leuke stadquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en van de toren die schever staat dan de toren van Pisa! en van fryske dumkes, de bonkevaart en de leukste winkelstraat van NL. 058 weest wel!
ja, fijne stad om te wonen welquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben er voor het eerst geweest met SR en even rond gelopen en idd leuke stad
geen last van gehad eigenlijk, maar ik kom dan ook nooit buitenquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook toen iedereen in de ban van SR was of viel dat wat tegen?
Al die mensen enzo
Zolderautistquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen last van gehad eigenlijk, maar ik kom dan ook nooit buiten
nee, ik woon aan de rand van het centrum. alleen de parkeergarages waren vol maar ik heb toch geen auto en ik had die week vrij dus ook mijn dagelijkse wandeling woon-werk, die recht of het zaailand voert, hoefde ik niet te doen
nee, alleen maandagochtend even. ik hou niet zo van mensenmassa's en 's nachts de straat opgaan vind ik niet zo prettig. ben er nog wel 2x vlakbij geweest omdat ik naar het filmhuis achter het glazen huis ging. en op de dag van het slotfeest heb ik 058 verlaten om naar mijn ouders in 0481 te gaan en daar Kerst te vierenquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zolderautist
Echt ik kon mijn auto zo parkeren (op zaterdag)
![]()
Ben je vaak wezen kijken? of had je betere dingen te doen?
ook in 050 heb ik nog een jaartje gewoondquote:
Begrijpelijk wel.. niet iedereen houdt er vanquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, alleen maandagochtend even. ik hou niet zo van mensenmassa's en 's nachts de straat opgaan vind ik niet zo prettig. ben er nog wel 2x vlakbij geweest omdat ik naar het filmhuis achter het glazen huis ging. en op de dag van het slotfeest heb ik 058 verlaten om naar mijn ouders in 0481 te gaan en daar Kerst te vieren
[..]
ook in 050 heb ik nog een jaartje gewoond
Dacht ik wel ja, tof van Veeni dat hij het gewoon doet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:17 schreef Pino112 het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/23709
Voor het eerst op 3FM
twitter:sander_horstman twitterde op donderdag 09-01-2014 om 10:17:25Heeft @michielveenstra #radio2 doorgeschakeld met de #3fm studio? reageer retweet
quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:sander_horstman twitterde op donderdag 09-01-2014 om 10:17:25Heeft @michielveenstra #radio2 doorgeschakeld met de #3fm studio? reageer retweet
.
ruk, zet hem net pas aanquote:
ja maar...quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:38 schreef Bronson het volgende:
"I really love your peaches, wanna shake your tree"
Briljant woordgrappie _o-quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:37 schreef Pino112 het volgende:
Als je maar niet denk dat je Steve Miller Band.
Heb je het weer voor elkaar?quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:40 schreef Againzender het volgende:
Als alles goed gaat komt er zo een liedje van R.E.M.
Iest met hemel en niet op je vallen enzo
quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:40 schreef Againzender het volgende:
wat klink je geilquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:40 schreef Againzender het volgende:
Retteketet AZ!quote:
beetje verkoudenquote:
Inderdaad. Zit hier veel beter op z'n plekquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:49 schreef alors het volgende:
Ook leuk voor Michiel dat hij lekker vaak zulke plaatje kan draaien nu.
radio stond hier ook even bovengemiddeld hardquote:
ik vind het origineel van Twenty-four-seven beter!quote:
Ik kan veel waarderen ... dat gezeur over originele platenquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het origineel van Twenty-four-seven beter!
http://www.3fmfan.nl/quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
hij staat niet tussen Kanye West en James Morrison in de playlist op 3fm.nl?
ik maakt een grapje! dat liedje van 24/7 is natuurlijk heel anders maar heet Slave to the musicquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan veel waarderen ... dat gezeur over originele platen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |