Deze man weetquote:Op donderdag 9 januari 2014 03:29 schreef Monopoly het volgende:
's nachts hardlopen is zo fijnNiemand die je tot last is, je kan over het fietspad zonder mensen te hinderen
Van niemand last hebben vooral, heerlijk!
En je hoeft je niet te schamenquote:Op donderdag 9 januari 2014 03:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deze man weet![]()
Plus 's nachts is de lucht koeler, dus dat ademt super lekker
Blijer worden van zien van kat dan vriendquote:Op donderdag 9 januari 2014 05:51 schreef Brummetje_ het volgende:
Als de kat vrijwel gelijk als ik beneden kom bij me komt liggen en niet bij vriend die dan al uren op is.
Als ze gekke dingen doet en me laat lachen.
Ehm nee. Dat zeg ik nml nergens.quote:Op donderdag 9 januari 2014 07:36 schreef awiebo het volgende:
[..]
Blijer worden van zien van kat dan vriend
quote:
Waarom? Mogen hier geen dingen staan die mensen gelukkig maken?quote:
Oh deze is zó herkenbaarquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:36 schreef Lyrebird het volgende:
Op de verse kant van een schriftje schrijven (in tegenstelling tot de achterkant van een geschreven blad schrijven).
quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:01 schreef Gwywen het volgende:
Als je een stuk inpakpapier afknipt en dat de schaar ineens begint te glijden zodat-ie helemaal tot het eind gaat.
Jaaaaaquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:07 schreef Dipkip het volgende:
De agenda ontmaagden en je info er in schrijven.
Een joint roken in bad met kaarsjes aan en chocola binnen handbereik.
In het kader van deze post:quote:Op donderdag 9 januari 2014 03:29 schreef Monopoly het volgende:
's nachts hardlopen is zo fijnNiemand die je tot last is, je kan over het fietspad zonder mensen te hinderen
Van niemand last hebben vooral, heerlijk!
De harde waarheid (in elk geval met mķjn kat) is dat het beest alleen bij me komt zitten om de warme luchtstroom van de laptop te kunnen zitten...quote:
Slimme beesten zijn het tochquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:42 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
De harde waarheid (in elk geval met mķjn kat) is dat het beest alleen bij me komt zitten om de warme luchtstroom van de laptop te kunnen zitten...
Leuk altijd als mensen dat voor anderen doenquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:40 schreef Oognip het volgende:
Ik ben vandaag gestart met vrijwilligerswerk bij een oud dametje. Op het moment dat ik me voorstelde en door had dat ik helemaal speciaal voor haar kwam, leefde ze helemaal op en begon te stralen
Dat heb ik ook aktijd.........quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:32 schreef Seikcid het volgende:
Als ik mijn vriendin in het gezicht mag spuiten en ze mij daarna vriendelijk bedankt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en ditquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:54 schreef CookieMafia het volgende:
Als ik bij mijn vriendin kom en ze me met een grote glimlach aankijkt, me een zoen geeft en zegt dat ze zo blij is dat ik er ben![]()
Een dag lekker niks doen in joggingbroek en t-shirt beetje bank hangen, films kijken, dutjes doen.
AH, je hebt je downer toevoeging wegge-edit?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:25 schreef Kevin24 het volgende:
Ik word altijd vrolijk van mijn 2 nichtjes!Oom kevin!
![]()
Viel mij ook al opquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
AH, je hebt je downer toevoeging wegge-edit?
Jij snapt die goede dingen in het levenquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:50 schreef Sarasi het volgende:
Mijn vriend zien eten, dat kan hij zo leuk, dan krijg ik direct de kriebels.![]()
Softijs met spikkeldip, de kat of hond van mijn vriend die me enthousiast begroet, de eerste zweetdruppels bij een goede work-out, me in mijn vriends schouder nestelen als we samen in bed liggen, mijn vriend die me spontaan zijn armen om me heen slaat als hij achter me staat, het bovenste laagje chocomel, het kaaslaagje op cheeto's, een nieuw boek voor de eerste keer openslaan, crźpes met ijs en blauwe bessen, pakketjes en cadeautjes, de lach van een (klein) kind en het allerfijnste gevoel ter wereld is als mijn vriend me verliefd aankijkt en zegt dat hij me prachtig vindt.
Ik heb een klein gelukkig gevoel als ik weer eens een boeiend geschiedenisboek tegenkom.quote:Op donderdag 9 januari 2014 02:52 schreef Moira. het volgende:
Een nachtelijke wandeling/hardloopsessie in je eentje als je de dag erna niks hebt, op donderdagavond de gordijnen dicht, kaarsjes aan en een spannende film kijken met warme chocomel op de bank (onder een dekentje), een gelukkig gezin samen zien spelen en lachen.
Dat soort dingetjes. Noem ze hier.
Iedereen heeft ze wel. En als we ze hier nou met z'n alle posten en het doorlezen, kan dat je soms misschien helpen je weer even tevreden te voelen met de kleine dingen die je hebt. Dat wat je leest, je laat glimlachen met een goed gevoel.
Mensen genieten tegenwoordig te weinig van die dingen in het leven
Vreemd, doch heel herkenbaarquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:01 schreef Gwywen het volgende:
Als je een stuk inpakpapier afknipt en dat de schaar ineens begint te glijden zodat-ie helemaal tot het eind gaat.
Dat geluidquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oh ja, door verse, nog niet aangetaste sneeuw lopen.
overrated....quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
In het kader van deze post:
• Een persoonlijk hardlooprecord verbeteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |