Deze man weetquote:Op donderdag 9 januari 2014 03:29 schreef Monopoly het volgende:
's nachts hardlopen is zo fijnNiemand die je tot last is, je kan over het fietspad zonder mensen te hinderen
Van niemand last hebben vooral, heerlijk!
En je hoeft je niet te schamenquote:Op donderdag 9 januari 2014 03:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deze man weet![]()
Plus 's nachts is de lucht koeler, dus dat ademt super lekker
Blijer worden van zien van kat dan vriendquote:Op donderdag 9 januari 2014 05:51 schreef Brummetje_ het volgende:
Als de kat vrijwel gelijk als ik beneden kom bij me komt liggen en niet bij vriend die dan al uren op is.
Als ze gekke dingen doet en me laat lachen.
Ehm nee. Dat zeg ik nml nergens.quote:Op donderdag 9 januari 2014 07:36 schreef awiebo het volgende:
[..]
Blijer worden van zien van kat dan vriend
quote:
Waarom? Mogen hier geen dingen staan die mensen gelukkig maken?quote:
Oh deze is zó herkenbaarquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:36 schreef Lyrebird het volgende:
Op de verse kant van een schriftje schrijven (in tegenstelling tot de achterkant van een geschreven blad schrijven).
quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:01 schreef Gwywen het volgende:
Als je een stuk inpakpapier afknipt en dat de schaar ineens begint te glijden zodat-ie helemaal tot het eind gaat.
Jaaaaaquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:07 schreef Dipkip het volgende:
De agenda ontmaagden en je info er in schrijven.
Een joint roken in bad met kaarsjes aan en chocola binnen handbereik.
In het kader van deze post:quote:Op donderdag 9 januari 2014 03:29 schreef Monopoly het volgende:
's nachts hardlopen is zo fijnNiemand die je tot last is, je kan over het fietspad zonder mensen te hinderen
Van niemand last hebben vooral, heerlijk!
De harde waarheid (in elk geval met míjn kat) is dat het beest alleen bij me komt zitten om de warme luchtstroom van de laptop te kunnen zitten...quote:
Slimme beesten zijn het tochquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:42 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
De harde waarheid (in elk geval met míjn kat) is dat het beest alleen bij me komt zitten om de warme luchtstroom van de laptop te kunnen zitten...
Leuk altijd als mensen dat voor anderen doenquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:40 schreef Oognip het volgende:
Ik ben vandaag gestart met vrijwilligerswerk bij een oud dametje. Op het moment dat ik me voorstelde en door had dat ik helemaal speciaal voor haar kwam, leefde ze helemaal op en begon te stralen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |