5 voor 12 nederland 2quote:Informatief programma Drie joodse jongeren, William, Ilona en Jack doen mee aan de Israel Experience, het grootste Zionistische project dat als doel heeft nieuwe bondgenoten te creëren voor Israel. Israel Experience biedt Joodse jongeren uit heel de wereld georganiseerde reizen aan naar het beloofde land. In 2009 namen ruim 30.000 niet Israëlische Joden hieraan deel. Tijdens het eindfeest van de reis worden de vakantiegangers aangemoedigd zich thuis als pleitbezorgers van Israel op te stellen. William uit Boston is gefascineerd door de Israëlische kunst van oorlogsvoering. Boven het bed van Ilona uit New Yersey hangt de Israëlische vlag, terwijl Jack uit Toronto helemaal niet zo nodig op reis wil. Hij was liever thuis gebleven. Per bus trekken de jonge pelgrims langs de omstreden grenzen, door Druze-dorpen, over de Golan-hoogvlakte, naar begraafplaats Mount Herzel en de klaagmuur. De militaire gidsen vertellen over de offers die werden gedaan en de heldendaden die werden verricht voor het enige echte vaderland: de Yom Kippur oorlog, de strijd tegen Hezbollah en het kweken van vruchtdragende bomen in het zand van de woestijn. Het zijn dingen waar elke Jood trots op kan zijn, Israelisch of niet. William en Ilona zijn enthousiaste deelnemers. Jack is aanvankelijk van mening dat landen beter af zijn met een leger dat niet zo sterk is, omdat men dan wordt gedwongen om vrienden te maken. Maar hoe langer Jack in de groep is, hoe meer hij in de ban raakt van de oorlogsverhalen van de gidsen. Aan het einde van de reis is Jack de meest militaire Zionist van de groep.
22.35 net5quote:Reportage In deze docuserie volgen we de levens van Thaise ladyboys; mannen die vrouwen zijn geworden. In Thailand is een procent van de bevolking transgender. We zien hoe moeilijk het kan zijn om transgender te zijn en hoe de mensen om hun heen hiermee omgaan.
Jij moet dat shirt kopen met "I will not fix your computer"quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zeer herkenbare zaken. En dan sta jij nog niet eens bekend als "de IT'er".
Ik niet hoor. Vind het wel tof dat er mensen zijn die zo trots op hun afkomst zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:26 schreef arjan1112 het volgende:
Remlof en Betyar gaan vanavond een steen naar hun tv gooien en daarna krijgen ze een hartaanval.
Jij lijkt mij wel iemand van de ladyboys ja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:26 schreef arjan1112 het volgende:
Remlof en Betyar gaan vanavond een steen naar hun tv gooien en daarna krijgen ze een hartaanval.
[..]
5 voor 12 nederland 2
ik ga naar Net5 kijken.
[..]
22.35 net5
quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:15 schreef De_Guidance het volgende:
Ik mag de computer van de buurvrouw fixen. joepie
Haha, een goede. Ze hebben leuke dingen op thinkgeek.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij moet dat shirt kopen met "I will not fix your computer"
Ik dacht dat je een grapje maakte, maar ze heten echt zo.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:29 schreef remlof het volgende:
Avrotros, dat klinks als een Griekse omroep.
quote:Verhaallijn (permanent): leve de multikul.
Michiel de Kater | 09-01-14 | 17:01 | niet ok!
quote:Kijk nou maar eens naar dat soort kinderprogramma's. Het is je reinste cultuurmarxistische hersenspoeling, aangepast op het niveau van de "kleintjes". Dat je het zelf al niet meer ziet is een veeg teken, jij bent dus al goed geherprogrammeerd.
Michiel de Kater | 09-01-14 | 17:10 | niet ok!
quote:Michiel de Kater | 09-01-14 | 17:10
Hoe graag ik het ook oneens met je wil zijn. Ook mij valt het wel op ja...
Pino, Tommie en Ieniemienie zijn de 'kinderen' die wonen in Sesamstraat. Ik mis in dit verhaal dat haram varkentje Purk.
Zorgwekkend als die nu weggemoffeld wordt...
General Dripple | 09-01-14 | 17:18 | niet ok!
In het nieuwsbericht staat dat het programma tien minuten korter gaat duren, voor de duidelijkheid. Verder weinig boeiends.quote:Vroeger deden we wedstrijdjes "blanke kindjes tellen" bij Sesamstraat. Dat was niet eens multiculti, dat was puur buitenlands.
3*links=rechts | 09-01-14 | 18:25 | niet ok!
Klinkt ook Spaans.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:29 schreef remlof het volgende:
Avrotros, dat klinks als een Griekse omroep.
Leve de kritische mediaconsumentquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:49 schreef De_Guidance het volgende:
Gewoon wat normale reacties op Powned aangaande een bericht over Sesamstraat.
[..]
[..]
[..]
[..]
In het nieuwsbericht staat dat het programma tien minuten korter gaat duren, voor de duidelijkheid. Verder weinig boeiends.
Het maakt niet uit wat er staat, ze herleiden alles naar 'de multikul'.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Leve de kritische mediaconsument
Hier doen de druppies tenminste nog moeite het een beetje aardig te verpakken
Neuh, dit is studie ontwijkend gedrag.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:58 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom maak je je daar eigenlijk zo druk om? Ben je bang dat ze je komen pakken ?
Dat gebeurt toch niet, man maak je niet druk
Ik denk dat ik 'm wel een keer ga pakken hoor. Voor een vette hug. Geen zoen, daar houden we niet van.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:58 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom maak je je daar eigenlijk zo druk om? Ben je bang dat ze je komen pakken ?
Dat gebeurt toch niet, man maak je niet druk
Karma omdat je me net van binnen hebt uitgelachen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:00 schreef Reya het volgende:
Komt er net iemand op me af die denkt dat ik wel kan helpen met een probleem op zijn MacBook. Als je eenmaal met getallen werkt heb je altijd de schijn tegen.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 'm wel een keer ga pakken hoor. Voor een vette hug. Geen zoen, daar houden we niet van.
Cultureel marxisme, de nieuwe joker in de nieuw-rechtse retoriek.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:49 schreef De_Guidance het volgende:
Gewoon wat normale reacties op Powned aangaande een bericht over Sesamstraat.
[..]
[..]
[..]
[..]
In het nieuwsbericht staat dat het programma tien minuten korter gaat duren, voor de duidelijkheid. Verder weinig boeiends.
Ze hebben goed geluisterd naar GSbrder.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Cultureel marxisme, de nieuwe joker in de nieuw-rechtse retoriek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |