Hoe gaat ze het bier dan brengen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Met een ketting vast aan het keukenblok.
Beide denk ik.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat aan mannen of vrouwen gevraagd?
Nummer 6 is duidelijk een prostituee.quote:
Elektrische trolley.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoe gaat ze het bier dan brengen?
Voor mij als vrouw is het best moeilijk om te zien dat vrouwen ook zelf kiezen voor de strengere kleding.quote:
Andersom zal het ook moeilijk te zien zijn hoe westerse vrouwen zich etaleren.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor mij als vrouw is het best moeilijk om te zien dat vrouwen ook zelf kiezen voor de strengere kleding.
Oh ja, dat denk ik ook.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:47 schreef waht het volgende:
[..]
Andersom zal het ook moeilijk te zien zijn hoe westerse vrouwen zich etaleren.
Nu ja, ik denk niet dat ze een gay parade in Baghdad zouden toestaan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, dat denk ik ook.
Maar het blijft natuurlijk wel een feit dat alleen de vrouwen iets wel of niet mogen tonen.
Die is niet voorbehouden aan mannen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:48 schreef waht het volgende:
[..]
Nu ja, ik denk niet dat ze een gay parade in Baghdad zouden toestaan.
Ik bedoel maar dat voor iedereen kledingvoorschriften gelden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Die is niet voorbehouden aan mannen.
Voor de gemiddelde man toch niet. Voor vrouwen daarentegen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:49 schreef waht het volgende:
[..]
Ik bedoel maar dat voor iedereen kledingvoorschriften gelden.
Wel in Kadiköy-Istanbul.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:48 schreef waht het volgende:
[..]
Nu ja, ik denk niet dat ze een gay parade in Baghdad zouden toestaan.
Oké, maar het gaat dan toch nog om heel veel vrouwen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:51 schreef De_Guidance het volgende:
Buiten Saudi-Arabië en Pakistan lijken burka's niet echt populair als je naar die lijst kijkt.
Met toeristische kleding hoef je in bepaalde plekken echt niet aan te komen. Verder hebben vrouwen in sommige landen minder rechten ja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde man toch niet. Voor vrouwen daarentegen.
Of wil je gaan beweren dat vrouwen in burka's gelijke rechten hebben als mannen.
Graaiers.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wel in Kadiköy-Istanbul.![]()
Maar daar zitten ook alle rijke mensen.
Vrouwen zijn de nieuwe rokers.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:53 schreef waht het volgende:
[..]
Met toeristische kleding hoef je in bepaalde plekken echt niet aan te komen. Verder hebben vrouwen in sommige landen minder rechten ja.
Rokers ook, zie Obama.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:57 schreef arjan1112 het volgende:
Onzin, vrouwen zijn juist overal de baas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |