Want?quote:Op donderdag 9 januari 2014 02:12 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Zieke shirtverkoop incoming
Dat was echt een kutnummer, en de opvolger (met volgens mij exact dezelfde lyrics alleen andere nummers (6 t/m 10)) was zonodig nog kutterquote:
Het aantrekken van spelers uit China/Japan zorgt voor veel verkoop van merchandising in die landen (zie Honda IRL bij AC Milan)quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 02:12 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Zieke shirtverkoop incoming
Ik snap hem pas nav deze post haha, geniaalquote:
Godver het kwartje valt hier nu pasquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap hem pas nav deze post haha, geniaal
David Connolly is dat die ouwe bok die bij Feyenoord heeft gespeeld?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:37 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn selectie nu, paar oude bazen gehaald. Moet nog wel een aantal spelers dumpen, maar niemand wil ze hehe
Nee hoor, 3e seizoen eruit met Ajax in de 1e knock-out ronde.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:10 schreef nickhguitar het volgende:
Lees je overal dat FM zo überrealistisch spel is, wint 95% van de mensen die het spelen binnen 3 seizoenen de Cl met Ajax of PSV
Misschien willen ze je daarom niet meer? Akkoord zijn en toch afblazen!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:01 schreef Akilla het volgende:
En dat terwijl 1,5 seizoen geleden ik alleen nog maar op accepteren hoefde te drukken voor feyenoord, maar ik mij toch nog bedacht en met excelsior verder ging
haha ja wie weetquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:29 schreef ambiance het volgende:
[..]
Misschien willen ze je daarom niet meer? Akkoord zijn en toch afblazen!
Bij mij zou je nooit meer welkom zijn![]()
Talenten huren. Jaar daarna eigen jeugd laten doorstromen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:31 schreef nickhguitar het volgende:
Hm., zit met een probleempje bij m'n PSV Carriere! Ola John gratis kunnen oppikken en een seizoen later (8 mil waard) wil hij graag weg. Ik dacht ik vraag gewoon 18 mil, dat schrikt de clubs wel af, maar je raadt het al natuurlijk; Atletico legt zonder blikken of blozen 18 mil af.
Nu heb ik nog maar 3 of 4 spelers voor zowel de links- als rechtsbuiten, terwijl 2 van die spelers ook nog spits of CAM zijn. Hebben jullie nog suggesties? Budget zal zo'n 20 mil zijn.
Zit nu in 2019 met Ajax, 2 seizoenen op rij gestrand in de halve finale van de UEFA Cup.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:10 schreef nickhguitar het volgende:
Lees je overal dat FM zo überrealistisch spel is, wint 95% van de mensen die het spelen binnen 3 seizoenen de Cl met Ajax of PSV
Edit: Iemand trouwens nog leuke spelers voor PSV in het 2de of 3de seizoen? Heb net die franse jonge verdediger binnengehaald voor 15 mil (ben de naam even kwijt ..)
Ja was al aan het kijken maar kan niemand vindenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
Talenten huren. Jaar daarna eigen jeugd laten doorstromen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |