Dat ookquote:
naaktquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:13 schreef Muto het volgende:
Dat wordt een megaban.
Posten van foto van fokkers + naakt. Zes maandjes.
jaloersquote:
een plaatje van een piemol? Welke fokkersquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:13 schreef Muto het volgende:
Dat wordt een megaban.
Posten van foto van fokkers + naakt. Zes maandjes.
Die op TC zaten dahquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:15 schreef Xeor het volgende:
[..]
een plaatje van een piemol? Welke fokkers
Mooi, dan werkt de blokkade nog steedsquote:
Gewoon ontkennen, ze hebben geen bewijs. Geloof me, ik ben een doorgewinterde advocaat. Ik heb ook al geholpen met DrNick-xcachetgate.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:15 schreef Xeor het volgende:
[..]
een plaatje van een piemol? Welke fokkers
Ik wou je op de hoogte brengen makker.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mooi, dan werkt de blokkade nog steeds
quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gewoon ontkennen, ze hebben geen bewijs. Geloof me, ik ben een doorgewinterde advocaat. Ik heb ook al geholpen met DrNick-xcachetgate.
Ik ontken alles ik wist niet dat het fokkers waren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gewoon ontkennen, ze hebben geen bewijs. Geloof me, ik ben een doorgewinterde advocaat. Ik heb ook al geholpen met DrNick-xcachetgate.
Natuurlijk wist je dat wel, waarom zou je anders naar die room gaan?quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:17 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ontken alles ik wist niet dat het fokkers waren.
Ontkenquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk wist je dat wel, waarom zou je anders naar die room gaan?
ssssst, we zitten in een rechtszaal. Je mag niet praten zonder toestemming van de rechter (ik)quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk wist je dat wel, waarom zou je anders naar die room gaan?
Assholelijer!quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
ssssst, we zitten in een rechtszaal. Je mag niet praten zonder toestemming van de rechter (ik)
Ik ga in beroep. Ben niet toerekeningsvatbaar want Gilles de la Tourette, kutjebefquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit wordt een halfjaartje schoffelen.
Jaquote:
Beroep afgewezen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga in beroep. Ben niet toerekeningsvatbaar want Gilles de la Tourette, kutjebef
vooral van de fokkers is niet leuk natuurlijkquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:19 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja sorry ik zal geen plaatjes meer posten van piemols.
Welke fokkers ik zag alleen een piemolquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vooral van de fokkers is niet leuk natuurlijk
een piemeltje meer of minder ligt vooral fok-it niet wakker van
Ik ga een tegenmail schrijven. Xeor hoef ik niet per se eerder terug.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, lief mailtje sturen en het wordt al ingekort.
succesquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga een tegenmail schrijven. Xeor hoef ik niet per se eerder terug.
Liever dat soort figuren dan die pedohunters laatst bij p&w. Die zijn geestelijk helemaal niet in ordequote:Op woensdag 8 januari 2014 23:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je zou maar zulke buren hebben
wtf man
Maar straks heb je een banquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:19 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja sorry ik zal geen plaatjes meer posten van piemols.
Beken je hier stiekem iets?quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:20 schreef Xeor het volgende:
[..]
Welke fokkers ik zag alleen een piemol
Nee hoor. All is well.quote:
Nee hoorquote:
ik moet je een filmpje laten zienquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Liever dat soort figuren dan die pedohunters laatst bij p&w. Die zijn geestelijk helemaal niet in orde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |