wie?quote:
Sieg ezell?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie durft te twijfelen aan EzellGod?
Moge zij branden in het hellevuur tot in eeuwigheid. Godlastering was al verschrikkelijk voordat Ezell de troon besteeg maar nu is het een werkelijk doodzonde, geen genade.
HEIL EZELL
Geen idee wie t is, maar is dat die mongool met die pet?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kan je die niet
die robin braam van nec
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Moge zij branden in het hellevuur tot in eeuwigheid. Godlastering was al verschrikkelijk voordat Ezell de troon besteeg maar nu is het een werkelijk doodzonde, geen genade.
HEIL EZELL
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
HEIL EZELL
jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geen idee wie t is, maar is dat die mongool met die pet?
Doe dat in KLB.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:36 schreef richolio het volgende:
Mensen waarmee je geen godverdomme gesprek online mee kunt voerenDit was mijn dagelijkse grtd klacht doei
Kijk ik niet naar, ik zit puur en alleen naar LR en ezell te glurenquote:
Met Swag noemen we dat, Jimbo..quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geen idee wie t is, maar is dat die mongool met die pet?
en net niet eens naar mij?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kijk ik niet naar, ik zit puur en alleen naar LR en ezell te gluren
ohja en afentoe naar sofje, puur voor de afwisseling
ik moest net om jou lachen.quote:
Niet liegen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe dat in KLB.Wij houden deze SC hoog qua niveau.
Ik ken je apenpak nu welquote:
Waarom?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik moest net om jou lachen.
eenmalig dan he.
waaromquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Doe ik ook nooit.quote:
met je swag enzoquote:
Die heeft geen zwart haar.quote:
Tjackaquote:
Heil is een doodnormale term debielquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:37 schreef Tjacka het volgende:
ik zit aan het twijfelen of heil wel mag
dat lijkt mij niet he
oke even de boel aanpassen
Chinaquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk een ander hebben ja
Het zal vast niet meer gebeurenquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh
Als het maar bij die ene keer blijft.
hhuuuquote:
link voor dat schoolmeisjesuniform?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Chinakan je goedkoop zulke pakken kopen
Ik heb gister voor mezelf een wit pak gekocht met fel roze accenten voor 6 eur
en voor een maat zn bachelor een schoolmeisjes uniform voor 4eur
Dankjequote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
link voor dat schoolmeisjesuniform?
gewoon zoeken op taobaoquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
link voor dat schoolmeisjesuniform?
Maar Lr heeft wel een speciaal plekje in mn hartquote:
ik heb je hier over opgebeldquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heil is een doodnormale term debiel
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh, goeie vraag
Niet veel verbetering in ieder geval.
Maar geen zin om over te hebben hier.quote:
en ik? wat heb je met zwart haar?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar Lr heeft wel een speciaal plekje in mn hart
Is coolquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar geen zin om over te hebben hier.
Oke, ik heb Tjacka al.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet uit te lachen omdat ik hem niet kan krijgen hoor.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wil je hen delen?quote:
Eigenlijk staar ik naar je om je groene lok te zien, maar ik twijfel of deze op je hoofdhaar zit gezien ik deze niet ziequote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben te ver gegaan. Ik hoop dat ik niemand blijvend heb weten te beschadigen met mijn buitensporige taalgebruik. Ik besef dat juist ik mij had moeten inhouden en Tacka niet op een dusdanig laffe wijze had moeten bespotten.
Jullie moeten enkel begrijpen dat ik door het vuur voor Ezellgod ga en ik mij flink niet opfokken door enkele mede users zonder enige kennis van zaken en blijkbaar onvolwassen genoeg om te denken dat dit soort grappen en grollen door de beugel kunnen.
Ik zie nu in dat ik dit niet had mogen afreageren op Tjacka en zal mijn ban dan ook accepteren.
Hopelijk tot snel.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben te ver gegaan. Ik hoop dat ik niemand blijvend heb weten te beschadigen met mijn buitensporige taalgebruik. Ik besef dat juist ik mij had moeten inhouden en Tacka niet op een dusdanig laffe wijze had moeten bespotten.
Jullie moeten enkel begrijpen dat ik door het vuur voor Ezellgod ga en ik mij flink niet opfokken door enkele mede users zonder enige kennis van zaken en blijkbaar onvolwassen genoeg om te denken dat dit soort grappen en grollen door de beugel kunnen.
Ik zie nu in dat ik dit niet had mogen afreageren op Tjacka en zal mijn ban dan ook accepteren.
Hopelijk tot snel.
'T ga je goed LR. Ik zal voor je strijden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Hopelijk tot snel.
goede apostel welquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Hopelijk tot snel.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:49 schreef Etsu het volgende:
Fok-it,
Ik heb gestreden. Ik heb m'n best gedaan. Bloed, zweet, tranen. Ik heb verloren. Ik kan het niet meer aan.
Ezell heeft me ge-emogifd toen ik haar mededeelde dat ik een date voor haar had gevonden en jouw naam noemde.
Ze wilt je niet. Ze heeft mij indirect uitgemaakt voor slechte Cupido.
Ik heb gefaald.
Het spijt me.
Het is jouw schuld niet Etsu.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:49 schreef Etsu het volgende:
Fok-it,
Ik heb gestreden. Ik heb m'n best gedaan. Bloed, zweet, tranen. Ik heb verloren. Ik kan het niet meer aan.
Ezell heeft me ge-emogifd toen ik haar mededeelde dat ik een date voor haar had gevonden en jouw naam noemde.
Ze wilt je niet. Ze heeft mij indirect uitgemaakt voor slechte Cupido.
Ik heb gefaald.
Het spijt me.
Mooi, breng aub wat kwaliteit hier. Ik weet dat je het kanquote:
hallo Insoquote:
waar zullen we het over hebbenquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mooi, breng aub wat kwaliteit hier
Wat vind je van de beslissingen over de uit-fans bij wedstrijden tussen ajax en feyenoord?quote:
Rot op met je voetbalquote:
Belachelijk, aboutaleb kanjer jood etcetc.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat vind je van de beslissingen over de uit-fans bij wedstrijden tussen ajax en feyenoord?
Het had niks met aboutaleb te maken pikquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Belachelijk, aboutaleb kanjer jood etcetc.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is jouw schuld niet Etsu.
Ezell moet naar zichzelf kijken, haar karakter raakt onschuldige kwetsbare jongeheren. Nog pril in het leven en een tere huid waar Ezell zo door heen prikt.
Wel opvallend dat iemand die de supporters van ajax zou moeten representeren het met de uitspraak eens was.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Belachelijk, aboutaleb kanjer jood etcetc.
hij zal er vast niets positiefs aan hebben bijgedragenquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het had niks met aboutaleb te maken pik
Nee, hij wilde wel weer uitsupporters. van der Laan ook.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij zal er vast niets positiefs aan hebben bijgedragen
maar hoe dan ook
die gozer is debiel en moet weg
ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:54 schreef Fok-it het volgende:
Nee, hij wilde wel weer uitsupporters. van der Laan ook.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
ik geloof het pas als ik een objectieve bron als lunaticnews heb gelezen
je bent zelf een supportersgroepenquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, hij wilde wel weer uitsupporters. van der Laan ook.
Alleen supportersgroepen werden het niet eens met elkaar
ja jij hebt helemaal geen seizoenskaartquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hij had al een seizoenskaart toen ik in mijn pyjamatje naar sesamstraat keek.
Enkel omdat je een kat hebt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan nog posten?
Mijn gebeden tot Ezell zijn gehoord.
quote:
heb je al unbannedquote:
badschaap. je bent unbannedquote:
hahaquote:
quote:
Julliequote:
Neequote:
Hallo daarquote:
Goh, zou het dan toch een 020er zijnquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Badschaap kan niet zo goed tegen tegenspraak heb ik het idee
Heul nietquote:
ONZ zit vol met NSB`ersquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet![]()
Ik kan best in meerdere SC"s tegelijk normaal maar ik ben ziek en het gaat me hier iets te snel om het allemaal bij te houden nu
Doe eens gewoon.quote:
Ik zweet altijd als een debielquote:
quote:
ik nu ook en rillingen word gekquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zweet altijd als een debielEcht niet gezond
Ik mag alleen hier zijn als ik niet daar post?quote:
Dat is wel een vereiste ja.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik mag alleen hier zijn als ik niet daar post?
afkickverschijnselenquote:
Ik ga niet akkoord.quote:
wat dis je mequote:Op woensdag 8 januari 2014 22:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja jij hebt helemaal geen seizoenskaart
Je bent zelf akkoordquote:
ja, sorryquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:05 schreef Xeor het volgende:
Er kwam net iemand zijn piemol showen op TC
Komt wel erg xenofoob overquote:
Is dat postiief?quote:
Moet dat?quote:
banaanvraagquote:
quote:
je moest lachenquote:
tr gemachtquote:
Bewijs het! Ehh, ja of neit natuurlijkquote:
de piemel van Xeorquote:
goed werk lievelingsmodquote:
Spanning en sensatiequote:
Ja sorryquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:10 schreef Rodawa het volgende:
Geen selfies in dit topic gaarne, Xeor.
Ik geloof het welquote:
omdatquote:
Sinds wanneer doe ik homofobisch? En verklaar die dreigementen van jou eens.quote:
Ik kan je niet DM'enquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe ik homofobisch? En verklaar die dreigementen van jou eens.
nee ik zie alleen kutjesquote:
terechte ban danquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:13 schreef Muto het volgende:
Dat wordt een megaban.
Posten van foto van fokkers + naakt. Zes maandjes.
Ach, lief mailtje sturen en het wordt al ingekort.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:13 schreef Muto het volgende:
Dat wordt een megaban.
Het is Xeor gegund.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:13 schreef Muto het volgende:
Dat wordt een megaban.
Minimaal ja.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:13 schreef Muto het volgende:
Dat wordt een megaban.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |