Het is jouw schuld niet Etsu.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:49 schreef Etsu het volgende:
Fok-it,
Ik heb gestreden. Ik heb m'n best gedaan. Bloed, zweet, tranen. Ik heb verloren. Ik kan het niet meer aan.
Ezell heeft me ge-emogifd toen ik haar mededeelde dat ik een date voor haar had gevonden en jouw naam noemde.
Ze wilt je niet. Ze heeft mij indirect uitgemaakt voor slechte Cupido.
Ik heb gefaald.
Het spijt me.
Mooi, breng aub wat kwaliteit hier. Ik weet dat je het kanquote:
hallo Insoquote:
waar zullen we het over hebbenquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mooi, breng aub wat kwaliteit hier
Wat vind je van de beslissingen over de uit-fans bij wedstrijden tussen ajax en feyenoord?quote:
Rot op met je voetbalquote:
Belachelijk, aboutaleb kanjer jood etcetc.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat vind je van de beslissingen over de uit-fans bij wedstrijden tussen ajax en feyenoord?
Het had niks met aboutaleb te maken pikquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Belachelijk, aboutaleb kanjer jood etcetc.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is jouw schuld niet Etsu.
Ezell moet naar zichzelf kijken, haar karakter raakt onschuldige kwetsbare jongeheren. Nog pril in het leven en een tere huid waar Ezell zo door heen prikt.
Wel opvallend dat iemand die de supporters van ajax zou moeten representeren het met de uitspraak eens was.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Belachelijk, aboutaleb kanjer jood etcetc.
hij zal er vast niets positiefs aan hebben bijgedragenquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het had niks met aboutaleb te maken pik
Nee, hij wilde wel weer uitsupporters. van der Laan ook.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij zal er vast niets positiefs aan hebben bijgedragen
maar hoe dan ook
die gozer is debiel en moet weg
ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:54 schreef Fok-it het volgende:
Nee, hij wilde wel weer uitsupporters. van der Laan ook.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
ik geloof het pas als ik een objectieve bron als lunaticnews heb gelezen
je bent zelf een supportersgroepenquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, hij wilde wel weer uitsupporters. van der Laan ook.
Alleen supportersgroepen werden het niet eens met elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |