Ik ben ook niet van plan om met deze jongen iets te beginnen.quote:
Waarom wil je dit weten, als je toch niet van plan bent er iets mee te doen? Dan is het toch niet relevant?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:25 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van plan om met deze jongen iets te beginnen.
Maar stel jij was een single vrouw van 27 zou je met een jongen Van 20 gaan?
Nee is niet debiel, ken je zulke mensen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:26 schreef erikkll het volgende:
Ja dat gebeurt wel eens en jezus wat een debiele vraag.
Als de enige obstakel moreel van aard zou zijn, waarom niet. Maar iets zegt me dat een 20-jarige jongen niet zo snel op één lijn zal zitten met een 27-jarige vrouw. Dus nee, dat zou ik niet doen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:25 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Is het wel, het is nl. niet te beantwoorden omdat het voor iedereen anders is.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:28 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Nee is niet debiel, ken je zulke mensen?
Ja, er zijn heel veel mensen die zich hier absoluut niet druk over zouden maken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:28 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Nee is niet debiel, ken je zulke mensen?
Hoe oud waren jullie toen jullie elkaar ontmoetten?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:35 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Is het wel, het is nl. niet te beantwoorden omdat het voor iedereen anders is.
Mijn vrouw is 12 jaar ouder, lekker boeiend.
Het wordt wel door velen als raar gezienquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:36 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ja, er zijn heel veel mensen die zich hier absoluut niet druk over zouden maken.
Kloonsquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Veel MangoLotion en MaidensTower issues de laatste tijd![]()
Tweelingen?
Vrij hardnekkig ook, deze.quote:
Tuurlijk niet, je opent dit topic uit nieuwsgierigheid...quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:21 schreef MangoLotion het volgende:
Nu is het niet zo dat ik iets met deze jongen wil, want ik blijf mijn vriend trouw en wil als het zo mag zijn met hem verder.
Ja. 18 of zelfs 17 ook nog wel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:25 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Waarom doe je zo bevooroordeeld? Ik zeg toch duidelijk dat ik voor mijn vriend kies? Ik vraag dit omdat ik wil weten of het raar is als iemand van mijn leeftijd heel goed met een 20 jairge kan opschietenquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:01 schreef Aeqvitas het volgende:
Beter gaat ze met dat jochie van 20 en wordt ze vervolgens gedumpt als ze te oud is. Walgelijk gewoon...
Waarom de context geven als het niet relevant is? Je bent je huidige relatie gewoon zat en bent op zoek naar een jonge hengst.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:10 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Waarom doe je zo bevooroordeeld? Ik zeg toch duidelijk dat ik voor mijn vriend kies? Ik vraag dit omdat ik wil weten of het raar is als iemand van mijn leeftijd heel goed met een 20 jairge kan opschieten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |