quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:53 schreef jffry101 het volgende:
Bij mij in de winkel komen Thomas Acda en Sophie Hilbrand regelmatig. Verder heb ik Brainpower (kennen we deze nog, nog, nog?) en Ruben Nicolai wel eens door de winkel zien struinen.Werk je op de Westermarkt, Vijzelstraat of HaarlemmersdijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Order! Ordeeeeeeeeer!
* d4v1d ziet Schuimpjes aantekeningen makenquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:58 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Werk je op de Westermarkt, Vijzelstraat of Haarlemmersdijk
Ik zou zeggen, kom langs. Als je geen van de eerder genoemden ziet, zit je verkeerd.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:58 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Werk je op de Westermarkt, Vijzelstraat of Haarlemmersdijk
Nee, dat is me de reistijd niet waardquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:08 schreef jffry101 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kom langs. Als je geen van de eerder genoemden ziet, zit je verkeerd.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:10 schreef jffry101 het volgende:
Dan heb je in dit geval gewoon echt pech.
chipz bestaat al lang niet meer en btw k zou ze allemaal geven. Het liefst in mijn cel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is een verkapte K3/CH!PZ achtig iets volgensmij, als je 12 was had je ze misschien gekend
Die laatste zinquote:Na het laatste incident van maart 2013 heeft Bakkersland besloten de ovens te vervangen. Dat duurt in totaal twee jaar. Volgens Bakkersland kan dat geen kwaad. Er is nog nooit wetenschappelijk aangetoond dat het eten van asbest slecht is voor de gezondheid.
Het gevaar van asbest zijn de fijne deeltjes die je in kan ademen en dan de kans op kanker verhogen. Eten zou dan niet heel veel kwaad kunnen, als het maar niet op die manier in de longen komt. (neemt niet weg dat het geen fijn idee is en het vast niet bijzonder gezond is).quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:26 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die laatste zin![]()
Vannavond maar even kijken
Bij het Radio 1 journaal vanochtend om 7 uur had iemand het over de mogelijkheid tot het krijgen van buikvlieskanker.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:46 schreef bigbass het volgende:
[..]
Het gevaar van asbest zijn de fijne deeltjes die je in kan ademen en dan de kans op kanker verhogen. Eten zou dan niet heel veel kwaad kunnen, als het maar niet op die manier in de longen komt. (neemt niet weg dat het geen fijn idee is en het vast niet bijzonder gezond is).
Oh, dat is minder smakelijkquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:52 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Bij het Radio 1 journaal vanochtend om 7 uur had iemand het over de mogelijkheid tot het krijgen van buikvlieskanker.
Even een paar pareltjes van nujij:quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:45 schreef SausDip het volgende:
Dat kan nog best een grote rel worden als ik het zo lees. Onze winkel wordt niet door bakkersland bevoorraad gelukkig.
quote:En hoe zit het dan met de medewerkers die de broden in n snijmachine doen,dan komen de vezels toch weer los? Ze staan er met hun neus bovenop
quote:Asbest welk vrijkomt bij het bakken is niet best. Had bij het eerste incident al gesloten moeten worden. Veel te gevaarlijk voor mensen die daar wonen en werken.
quote:Bakkersland, een van de grootste broodconcerns van Nederland, stelt dat altijd 'asbestveilig' gewerkt is omdat in de gaten werd gehouden of er beschadigingen waren aan het isolatiemateriaal.
"He Mo, zie je dat, daar zit een stukkie isolatie los!" "Klopt Henk, heb ik gisteren ook al gezien! Heb het ook gemeld boven!" "Ja maar Mo, waarom schuiven we hem dan nu weer vol deeg?" "Wat denk jij Henk, anders komt er toch geen brood hahahaha!"
quote:Waarom komt nu naar buiten dat ze brood hebben teruggehaald? Waarom is dat nodig? Ze hadden toch ook niet kunnen uitleveren? Waarom is het meer dan één keer gebeurd dat het brood de fabriek heeft verlaten ipv dat het aan de poort al is tegengehouden? Is na één zo'n akkefietje de procedure niet aangepast?
Kortom ik geloof er helemaal niks van.
quote:Waa blijft nu de voedsel en waren autoriteiten? Deze schitteren nu door afwezigheid en of besluitenloosheid. Deze instantie had al , moet nu, ingrijpen en deze bakkerij sluiten en of dwingen NU nieuw ovens te plaaten en schuld niet bij de afnemers te leggen.. Dat is zwak en laffe houding. Deze Bakkersland gedraagt zich n u als een calimero. Bah.
quote:Ook hier blijkt maar weer eens hoe regels en toezicht kunnen falen in Nederland. Dames en heren politici wakker worden, jullie en je familie eten dit brood OOK. Ik ga meteen informeren bij de Albert Heijn of die hun brood ook door Bakkersland laten maken, danwel in ovens waar nog asbest in zit. Dit is toch weer ongelofelijk......en dit dan ook terwijl hier nog helemaal geen onderzoek naar gedaan is:
In Zembla, dat donderdagavond wordt uitgezonden, stelt het concern dat consumenten geen gevaar lopen, omdat het eten van asbest niet gevaarlijk zou zijn.
Ongelofelijk
quote:Dus om een paar mensen aan het werk te houden lopen de consumenten risico op kanker, begrijp ik dat goed?
Ik weet een oplossing:
Àlle bakkerijen nieuwe ovens.
Anders stop je je product maar in je...
ik wil geen kanker via mijn boterham.
Kan ik net zo goed een blik verf opzuipen...
quote:Er is nog veel meer mis in de bakkerij wereld met name .....ownee dat mag ik niet zeggen , wel mag ik zeggen dat er bijna geen 1 nederlander werkt en dat de computers op de poolse taal staan , dat de laboratorium controle een lachertje is doordat polen geen nederlands kunnen lezen dus alle producten gaan ongecontroleerd door de "keuring" , ik bak zelf brood , dan weet ik wat erin zit wat je niet kan zeggen van brood uit waalwijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |