SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.Order! Ordeeeeeeeeer!
Weet ik, maar ik mocht geen meer tekens invoeren. Spatie weghalen was dus de enige optiequote:
Haarlemmersdijk in Amsterdamquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:57 schreef Janneke141 het volgende:
Zullen we dan maar weer een keer een zoekplaatje doen?
[ afbeelding ]
Haarlemmerdijk is 's Lands hoofdstad.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:57 schreef Janneke141 het volgende:
Zullen we dan maar weer een keer een zoekplaatje doen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:04 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Haarlemmerdijk is 's Lands hoofdstad.
Dakloze-krantjes-verkoper staat zowel op jouw Streetview als op Janneke's fotoquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Haarlemmersdijk in Amsterdam
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:05 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dakloze-krantjes-verkoper staat zowel op jouw Streetview als op Janneke's foto
Wanneer was jouw foto gemaakt?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:05 schreef Janneke141 het volgende:
Wel typisch dat die brommer met die kratten ook op de Streetview-foto staat trouwens
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:07 schreef einschtein het volgende:
Arme vrouw, in oktober 2008 had ze nog genoeg geld om een volledige jas te kopen. Tijdens de foto van Janneke had ze niet genoeg voor haar mouwen...
Juni 2010. Toen had je geen jas nodig. http://www.knmi.nl/klimat(...)ten/maand/jun10.htmlquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:07 schreef einschtein het volgende:
Arme vrouw, in oktober 2008 had ze nog genoeg geld om een volledige jas te kopen. Tijdens de foto van Janneke had ze niet genoeg voor haar mouwen...
Dat is haar tactiek gewoon. 'Zo min mogelijk kleding aan doen, hebben ze niet door dat ik straks in mijn Porsche ga wegrijden!'quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:09 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Juni 2010. Toen had je geen jas nodig. http://www.knmi.nl/klimat(...)ten/maand/jun10.html
Voorraadje straatkranten. Beter als de daklozenkrantverkoper die tegen Youp van 't Hek, die vraagt om 10 krantjes, zegt "Ik heb er nog maar 2, maar ik ga er wel even 8 thuis ophalen".quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:19 schreef mujentas het volgende:
Echt zo'n tokkiebrommer met die 2 grijze bakken. Wel een vaste klant blijkbaar
Amsterdamse Vijzelstraat. Waar hij om de hoek woont.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:22 schreef Janneke141 het volgende:
Youp doet zijn boodschappen trouwens hier:
[ afbeelding ]
Dit zegt hij in zijn oudejaarsconference van 2008 (Troost)quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:26 schreef mujentas het volgende:
Volgens mij zit er op elke hoek van de straat een AH in Amsterdam
Mja, nooit gezien want Youp is nogal de weg kwijt, net als die seniele Freekquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:26 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dit zegt hij in zijn oudejaarsconference van 2008 (Troost)
Youp is een baas. Niks tegen Youp!quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:29 schreef mujentas het volgende:
[..]
Mja, nooit gezien want Youp is nogal de weg kwijt, net als die seniele Freek
Heb mijn edit weer geëdit. Het is de Westermarkt 21.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:29 schreef Janneke141 het volgende:
Dit is inderdaad niet de Vijzelstraat, maar van iemand die kortstondig in het filiaal van de foto gewerkt heeft, heb ik vernomen dat hij hier regelmatig kwam.
Is onderdeel van zijn show. In de audio opname gaat het anders als in de tv uitzendingquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:34 schreef einschtein het volgende:
Kan mij sowieso 1 briljant iets herinneren. Hij vroeg, retorisch, 'noem eens één ding wat IK niet heb en JULLIE wel, kom maar!' Dat was kort nadat ie zijn rijbewijs kwijt was door snelheidsovertreding. Dus iemand uit het publiek riep 'een rijbewijs!'
Maakt me niets uit, still funny.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:34 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Is onderdeel van zijn show. In de audio opname gaat het anders als in de tv uitzending. Geacteerd dus.
627m2 VOB. Jullie zijn 3568m2 VOB.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:35 schreef Ferry_76 het volgende:
Youpie begint in herhaling te vallen, en sinds hij zelf ook in een grachtenpand woont is dat gezeik op mensen met geld gewoon niet meer leuk.
Hoe klein is die winkel op de Westermarkt eigenlijk..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:39 schreef einschtein het volgende:
ib4 morgen 35 rolly's met Coca-Cola.Actie week 3 - Initiële instuwing Coca Cola voordeelpacks (geldt niet voor AH België)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door een verkeerde prognose in het systeem zijn er voor de actie van week 3 met de Coca Cola voordeelpacks te hoge initiële orders aangemaakt. Helaas kon dit niet meer op tijd worden hersteld.
Om te voorkomen dat deze gehele foutieve weekprognose al als initieel volume wordt ingestuwd, zal er logistieke sturing worden ingezet. Dit gaat wel zorgen voor volgposten op dit artikel.
Order! Ordeeeeeeeeer!
Jup, daarom.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:41 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Actie week 3 - Initiële instuwing Coca Cola voordeelpacks (geldt niet voor AH België)
Door een verkeerde prognose in het systeem zijn er voor de actie van week 3 met de Coca Cola voordeelpacks te hoge initiële orders aangemaakt. Helaas kon dit niet meer op tijd worden hersteld.
Om te voorkomen dat deze gehele foutieve weekprognose al als initieel volume wordt ingestuwd, zal er logistieke sturing worden ingezet. Dit gaat wel zorgen voor volgposten op dit artikel.
Waar haal je die nou weer vandaan?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
627m2 VOB. Jullie zijn 3568m2 VOB.
Waar zie je dat?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
627m2 VOB. Jullie zijn 3568m2 VOB.
Plaza.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Waar haal je die nou weer vandaan?
Dan mogen we de zoekfunctie zeker gaan gebruiken nu?quote:
Ja. Jij wel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan mogen we de zoekfunctie zeker gaan gebruiken nu?
Ja, maar niet allemaal tegelijk graag.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan mogen we de zoekfunctie zeker gaan gebruiken nu?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:45 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ja, maar niet allemaal tegelijk graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |