SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah betere toevoeging aan de OP dan mijn mooie doos
Deutsche pünktlichkeit...quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:27 schreef TradeMarkie het volgende:
MM ik hoop dat het zo goed gaat dan, zou wel moeten, anders is dat handige Iban niet zo handig
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah betere toevoeging aan de OP dan mijn mooie doos
Op wat voor sites kom jij tegenwoordig?quote:
9gagquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op wat voor sites kom jij tegenwoordig?
Ik heb in Japan zelf regelmatig TV proberen te kijken, voor zover dat gejammer me niet gek maakte, maar ik ben die programma's niet tegengekomen daar...
Wow? Ben je ziek aan t worden?quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Afgelopen week al een paar keer na 22:00 wakker geweest![]()
Ik gelukkig nietquote:
Trustequote:Op woensdag 8 januari 2014 21:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik gelukkig niettinu is wel verkouden, voor mij is het overigens nu welletjes. Lig lekker onder de dekens, ga afsluiten. Tot morgen
Ik heb hun BIC nummer wel ontvangen, maar kan dat bij de overschrijving nergens kwijt via MijnING...quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
BIC van ING is INGBNL2A en heb je eigenlijk alleen nodig om geld vanuit het buitenland te ontvangen. De BIC van het theater zouden zij aan je moeten geven, en heb je strikt genomen niet nodig om vanaf je ING-rekening naar hun over te maken
Nee dat klopt, maar daar hebben zij niks mee te maken. Als het geld maar aankomt, toch?quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb hun BIC nummer wel ontvangen, maar kan dat bij de overschrijving nergens kwijt via MijnING...
2 kapsalons dus.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:37 schreef ErwinRommel het volgende:
De tering
Minimaal Kcal 4359 per dag neem ik tot me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |