En als je niet wilt zakken met je prijs ben je niet serieus m.b.t. de verkoop van je woningquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als je niet wilt kopen ben je niet serieus op zoek naar een koopwoning.
Nee, die staat helemaal niet te koop, ik wil er niet vanaf. Maar voor de juiste prijs is alles te koop he.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:53 schreef arjan1112 het volgende:
Dus uw woning staat al sinds 2006 te koop?
Staat jou huis te koop danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:51 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Je kunt 'aantonen' wat je wilt, maar zo werkt het meestal niet. De vraagprijs van mijn huis is nog steeds hetzelfde als van voor de crisis. Take it, or leave it. I don't care.
Omdat de Fed de dollar gaat steunen met rente verhogingen in 2015.. en de ecb mee gaat...quote:
Niet alles is te koop, althans dat hoop ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:54 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nee, die staat helemaal niet te koop, ik wil er niet vanaf. Maar voor de juiste prijs is alles te koop he.
Ligt aan de prijs die je op dit moment hanteert. Als die marktconform is zou ik niet zakkenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:53 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
En als je niet wilt zakken met je prijs ben je niet serieus m.b.t. de verkoop van je woning
Mijn principe's zijn niet te koop. Verder ben ik zo corrupt als de pest.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:55 schreef ComplexConjugate het volgende:
Niet alles is te koop, althans dat hoop ik.
Ben ik deels met je eens: hij houdt een genuanceerd verhaal na drie regels groot nieuws en hij doet het strak georganiseerd in het Hilton. Daarin staat: beste verkopen sinds 2008. Als hij ballen had, had hij de cijfers van het kadaster afgewacht.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:52 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Zijn er nog steeds van die makelaars die niet het advies van Ger Hukker hebben overgenomen en hun opdrachtgevers moeten gaan paaien om ze te overtuigen van het belang van lagere prijzen.
In tegenstelling tot vele gelovigen hier op fok is Ger Hukker een stuk realistischer geworden over de ware waarde van overgewaardeerd vastgoed. Of zou het stiekem komen omdat de makelaar belang heeft bij een transactie? In ieder geval roept hij niet meer continue dat het allemaal weer beter gaat in de nabije toekomst.
In hoeverre verwacht je dat die de strekking van zijn verhaal zouden veranderen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:56 schreef Krisp het volgende:
[..]
Ben ik deels met je eens: hij houdt een genuanceerd verhaal na drie regels groot nieuws en hij doet het strak georganiseerd in het Hilton. Daarin staat: beste verkopen sinds 2008. Als hij ballen had, had hij de cijfers van het kadaster afgewacht.
Starterswoning dus een rijwoning met tuintje, Leuke prijs-kwaliteitsverhouding hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:59 schreef arjan1112 het volgende:
Ligt er hier een beetje vanaf wat voor nieuwbouwwoning.. een rijtjeshuis met een tuin die vliegen weg.... duurdere dingen, vrijstaand 2 onder 1 kap appartementen niet echt, heb ik het idee
De Fed is alleen maar bezig met inflatie veroorzaken, omdat de staatsschuld anders te hoog wordt. Renteverhoging hoort daar niet bij.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:54 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Omdat de Fed de dollar gaat steunen met rente verhogingen in 2015.. en de ecb mee gaat...
en voor mensen die zeggen dat euribor en de ecb rente niets met elkaar te maken hebben... dat is gewoon wel zo!
Wellicht had hij dan wel definitieve cijfers gehad. Die vallen waarschijnlijk lager uit, zoals wel vaker bij het NVM. En wellicht had de NOS en de Telegraaf dan wel een genuanceerd bericht gestuurd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In hoeverre verwacht je dat die de strekking van zijn verhaal zouden veranderen?
Waarom zouden die cijfers zoveel lager uit gaan vallen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:06 schreef Krisp het volgende:
[..]
De Fed is alleen maar bezig met inflatie veroorzaken, omdat de staatsschuld anders te hoog wordt. Renteverhoging hoort daar niet bij.
[..]
Wellicht had hij dan wel definitieve cijfers gehad. Die vallen waarschijnlijk lager uit, zoals wel vaker bij het NVM. En wellicht had de NOS en de Telegraaf dan wel een genuanceerd bericht gestuurd.
40m2 en 60.000 euro is geen starterswoning maar studentenkamer.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:04 schreef arjan1112 het volgende:
Nee man een starterswoning is een flatje van 40m2 voor 60.000 euro
"Iets", hebben we het dan over bijvoorbeeld tien procent? Of is het marginaal allemaal?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:16 schreef Krisp het volgende:
Omdat de NVM doorgaans iets naar beneden bijstelt. Dat is geen garantie, maar wel een regelmaat.
Volgens mij heeft de nieuwbouw nooit helemaal stil gelegen toch? Maar het is niet zo dat er nog net zoveel gebouwd wordt als voordat de bellenblazer stuk ging. Als ze toevallig naast je deur beginnen te bouwen dan kan je inderdaad de indruk krijgen dat de bouw weer booming is. Zou het CBS cijfers bijhouden over het aantal opgeleverde nieuwe woningen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:57 schreef 99.999 het volgende:
Waar ik me wel over verbaas is dat zelfs nieuwbouw weer wat lijkt te gaan lopen. Dat lag compleet stil maar de starterskoopwoningen lijken weer aardig aftrek te vinden.
Voor een lokaal geval is dat het eerste deel van een nieuwbouwwijk, dat moet je maar net willen in deze periode.
Zelfs mijn kippen hebben nog meer ruimte in hun hokquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
40m2 en 60.000 euro is geen starterswoning maar studentenkamer.
Ik heb niets tegen corrupte mensen met principes maar zelfs dan is vast niet alles te koop.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:56 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Mijn principe's zijn niet te koop. Verder ben ik zo corrupt als de pest.
of 10.000 euroquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:13 schreef arjan1112 het volgende:
Nah er zijn zat appartementen van 40-60 m2 100m2 is erg groot hoor kost je zo 3 ton
Nee, want dat is tegen mijn principes. Zelfs jouw kind verkopen is tegen mijn principes. Daarentegen heb ik er geen enkele moeite mee om jouw auto te verkopen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:14 schreef ComplexConjugate het volgende:
Ik heb niets tegen corrupte mensen met principes maar zelfs dan is vast niet alles te koop.
Zou jij je kind verkopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |