Baas! Heel netjes.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:06 schreef Scuidward het volgende:
Update:
Ik log in, world event over, nog 120k renown. Toch maar lamps gekocht, maak ik de task wel af met 90 att.
[ afbeelding ]
![]()
Omdat ik melee laag heb en nog van die slayer masks blijf ik het sporadisch wel trainen.
Nice, feli!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:06 schreef Scuidward het volgende:
Update:
Ik log in, world event over, nog 120k renown. Toch maar lamps gekocht, maak ik de task wel af met 90 att.
[ afbeelding ]
![]()
Omdat ik melee laag heb en nog van die slayer masks blijf ik het sporadisch wel trainen.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:56 schreef Scuidward het volgende:
Het spel bestaat, wij bestaan, dus ja, dit topic dan ook wel.
Mooier, nieuwer. Beter ook naar mijn mening.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:04 schreef koekii het volgende:
[..]! Komt omdat ik al een héle lange tijd niet actief bent geweest op rs. Is het spel nog hetzelfde gebleven als het jaar 2012 of is het helemaal veranderd?
Wie?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:54 schreef Scuidward het volgende:
Hoi, er doet weer iemand mee (wellicht) na dit topic. Diegene mag zichzelf wel even bekend maken.
Zal dit wel lezen, ooit.
Ik kom er zo aan...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:54 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Busted!
Welkom. Ik ga nu ook maar ff inloggen. Die energie heb ik nog wel.
Om member te worden?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:46 schreef rubensanti het volgende:
Na mijn tentamens volgende week maar eens een bond kopen. Het begint weer te kriebelen.
Om weer te beginnen met spelen en member te wordenquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Om member te worden?
Succes in ieder geval.
Ik heet rubensanti op runescape, voeg me maar toe dan kunnen we misschien een keer bossen ofzo. Ben vanaf aankomende woensdag member.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:32 schreef NickosNickos het volgende:
als je samen wil gamen rubensanti .. , stuur maar een berichtje, speel trouwens rs3 en geen 07
Ik heb nog nooit een andere boss dan king black dragon gedaanquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:28 schreef NickosNickos het volgende:
Ik voeg je vanavond even toe, ik ben en tijd gestopt. .. dus ik kan niet meer zo goed bossen, maar wil t uiteraard wel leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |