SPOILER >::(quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:53 schreef IPA het volgende:
[..]
Is ondertussen alweer verboden volgens mij
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:56 schreef PC eend het volgende:
Niet bij te houden hier, heel deel 2 gemist
Sluik?quote:
Dan heb je Vanassa nog niet gehoord.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat een vervelend accent heeft die Hakim
Whehehequote:Op woensdag 8 januari 2014 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan heb je Vanassa nog niet gehoord.
Dat is een variant op de zwarte P met de witte Lquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:56 schreef PC eend het volgende:
Niet bij te houden hier, heel deel 2 gemist
quote:
Ja uh laat mequote:
Veel plezier!quote:
Ja godver de godverquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:59 schreef beequeen het volgende:
Intussen op de stream, pannenkoeken gate.
dan zap ik maar weerquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:59 schreef beequeen het volgende:
20,-quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:00 schreef BB-King het volgende:
Was dat kunst?
Een briefje van 10 in een blok hout?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat voor mensen is Rienk gewend dan?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:59 schreef beequeen het volgende:
Stemtactieken? Worden er mensen naar huis gestemd dan? Dacht dat iedereen gewoon kon blijven tot men er zelf genoeg van had.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:02 schreef Mascleta het volgende:
Fittie en stemtactieken op de stream, zie jullie morgen wel weer in het TV-topic!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UTO / Mensen die spoileren in het uitzending topicquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:06 schreef Peunage het volgende:
Hahahaha op de stream is iedereen weer pissed op Emil omdat hij zo veel vreet
Oh, ik was even vergeten dat er 1001 topics zijn over Utopiaquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:06 schreef Paul het volgende:
[..]
UTO / Mensen die spoileren in het uitzending topic
+1quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:09 schreef Vinture het volgende:
Zou leuker zijn als het een uur duurde nu is het zo weer voorbij
een uur is te lang. 3 kwartier is leuker. Dat programma wat erna zit is toh niet boeiendquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:09 schreef Vinture het volgende:
Zou leuker zijn als het een uur duurde nu is het zo weer voorbij
iddquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:03 schreef captain_fantasy het volgende:
[..]
Stemtactieken? Worden er mensen naar huis gestemd dan? Dacht dat iedereen gewoon kon blijven tot men er zelf genoeg van had.
Ik las juist dat je deelnemers kunt verkopen voor geldquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:03 schreef captain_fantasy het volgende:
[..]
Stemtactieken? Worden er mensen naar huis gestemd dan? Dacht dat iedereen gewoon kon blijven tot men er zelf genoeg van had.
Dat was Paulquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:59 schreef Haropro het volgende:
Ruud smakelijk? Die stond te janken bij de koeien om zijn meissie. Nou, de smakelijkheid van Ruud is toen wel er af gegaan voor mij. Hij kan wel goed water aanleggen, geef ik toe. Hij had meteen de juiste kraan, verbinding en waterpomptang te pakken. Chapeau!
Was me nog niet opgevallen.quote:
Maar dat was al van een week eerder, maar dat wist je natuurlijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:27 schreef Sanshine het volgende:
Op de streams is de hele dag geruzie en gemopper. Enige wat ik er vanavond echt van terug zag was die uitbarsting van Paul tegen Emil over die stapel brood met driedubbel beleg.
Sanne.quote:Arcee!!!
862 in je user-id.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:57 schreef Laura.b het volgende:
Heu. Gaat het programma falen denken jullie?
Als je daar op elk moment binnen kan vallen wel ja. Lekker op zaterdagavond met een aantal vrienden 50 euro lappen, paar kratten bier mee, leuke avond lijkt me zoquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:10 schreef Ronaldsen het volgende:
Volgens mij kunnen ze bakken geld verdienen met die rondleidingen, genoeg ramptoeristen te vinden in het weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit inderdaad. Het is niet de bedoeling dat ze rijk worden dan is er meteen geen fuck meer aan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:41 schreef Sanshine het volgende:
Als dat zo is verbiedt John het vanzelf wel, hoop ik.
Zwoegen moeten ze!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |