Dat was het leger onder general George C Patton dit verhaaltje had te maken met het duitse leger wat ook even slim dacht te zijn, maar de gealieerden hadden het door, terwijl ze wel in het schijnleger van Patton waren getrapt!quote:Op woensdag 3 september 2014 23:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.ghostarmy.org/(...)quipment&display=418
Het plaatje slaat juist de spijker op zijn kop , je zit niet in je hartbewustzijn met oorlog maar in je ego bewustzijn waar je het goedpraat .quote:Op donderdag 4 september 2014 15:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Goeie tekst! maar plaatje slaat nergens op!
Het komt over alsof een soldaat geen hart heeft, of geen liefde kent.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:39 schreef Summers het volgende:
[..]
Het plaatje slaat juist de spijker op zijn kop , je zit niet in je hartbewustzijn met oorlog maar in je ego bewustzijn waar je het goedpraat .
Dat zou ik niet zeggen maar je bent wel meer verwijderd van je hart dan de gemiddelde mens door je levenswijze en dat is een persoonlijke keuze . Dat zegt wat mij betreft niks over geen hart hebben of geen liefde kennen . Iedereen word door kinderen constant gewezen op het hart en we hebben allemaal die les nodig .quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het komt over alsof een soldaat geen hart heeft, of geen liefde kent.
ehm nee hoor, je geeft aan dat een soldaat gewoon geen ziel meer heeft als hij het leger in gaat!quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:02 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zeggen maar je bent wel meer verwijderd van je hart dan de gemiddelde mens door je levenswijze en dat is een persoonlijke keuze . Dat zegt wat mij betreft niks over geen hart hebben of geen liefde kennen . Iedereen word door kinderen constant gewezen op het hart en we hebben allemaal die les nodig .
lees je wat ik schrijf of ga je af op de verkeerde interpretatie van mc guyver ?quote:
Ok ik ben dus meer verwijderd van mijn hart van jou. Wat dat ook moge betekenen want de laatste keer dat ik het checkte zat m'n hart gewoon nog in mijn borstkas.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:20 schreef Summers het volgende:
[..]
lees je wat ik schrijf of ga je af op de verkeerde interpretatie van mc guyver ?
ehm ik ben niet zo handig met een paperclip!quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:20 schreef Summers het volgende:
[..]
lees je wat ik schrijf of ga je af op de verkeerde interpretatie van mc guyver ?
bron hiervan?quote:Op donderdag 11 september 2014 23:47 schreef Lambiekje het volgende:
Na de War on Terror is de ISIS de vervanger/opvolger geworden van de vreselijke Al Qaida en bedoeld om mensen wereldwijd zoveel mogelijk angst aan te jagen. Zodanig dat de bevolking als het ware schreeuwt om nog meer vrijheidsbeperkende maatregelen om hen te beschermen tegen dat vreselijke gevaar.
Want, ISIS zal overal toeslaan. In Europa en in Amerika uiteraard.
Wat is een betere manier om dan te beginnen kinderen op jeugdige leeftijd op te voeden met het gevaar van ISIS en andere (moslim) extremiteiten.
Daarom heeft een grote uitgever op het gebied van kinderboeken en dergelijke in Amerika nu een nieuw kleurboek op de markt gebracht waarin grafische voorbeelden voorkomen van wrede executies door moslims. Hieronder een voorbeeld daarvan:
[ afbeelding ]
Dit is natuurlijk veel leuker dan een Mickey Mouse kleurplaat
Is het vandaag een herdenkingsdag?quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
UItroeing van de native americans, gok ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |