Ik vind er niks vreemds aan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat is dit weer voor vreemde opmerking
Ja. Iedereen mag mij neuken, behalve cachet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:43 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ben wel 1.56 en weeg 160 kilo mag het nu nog steeds?
etsu neukt zelfs de pausquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:43 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ben wel 1.56 en weeg 160 kilo mag het nu nog steeds?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Iedereen mag mij neuken, behalve cachet.
Ben je gefrustreerd dat je door mij nog niet in je poepertje bent genomen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aldus degene die mij constant achterna zit met zijn homoseksuele gevoelens.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Iedereen mag mij neuken, behalve cachet.
Nog liever door een zwerver dan door jij.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben je gefrustreerd dat je door mij nog niet in je poepertje bent genomen?
ik ben een zwerverquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog liever door een zwerver dan door jij.
Word zwerver dan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog liever door een zwerver dan door jij.
Zodat jij je diarree weer op FOK! kunt posten? Neuh.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Word zwerver dan.
Zwervers hebben geen internet, dus log maar uit en kom nooit meer terug.
Ik DM nog amper. De enige met wie ik contact heb via whatsapp zijn sof, ezell, Tjacka en inso. Dat roddelen heb ik wel gehad. Hou me niet bezig met fok in mijn privé leven. Dus ja.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, jij bent het prinsesje en altijd onschuldig.
Ik post altijd diarree, of jij er nu wel of niet bent.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zodat jij je diarree weer op FOK! kunt posten? Neuh.
Oki.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik DM nog amper. De enige met wie ik contact heb via whatsapp zijn sof, ezell, Tjacka en inso. Dat roddelen heb ik wel gehad. Hou me niet bezig met fok in mijn privé leven. Dus ja.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik DM nog amper. De enige met wie ik contact heb via whatsapp zijn sof, ezell, Tjacka en inso. Dat roddelen heb ik wel gehad. Hou me niet bezig met fok in mijn privé leven. Dus ja.
Dan moet ik een overtreffend woord gebruiken, shit.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik post altijd diarree, of jij er nu wel of niet bent.
Verzin iets.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet ik een overtreffend woord gebruiken, shit.
whaha xDdquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:47 schreef Toto69 het volgende:
Wie herinnert zich nog dat DrNick Jhali stalkte hihi
Jouw verhaal toenquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:47 schreef Toto69 het volgende:
Wie herinnert zich nog dat DrNick Jhali stalkte hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |