hai jimboquote:
Ik heb geen naaktpics gezien en doorgestuurd, dus best knap dat jij een DM van mij daarover hebt gehad.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Naar wie heb ik ze gestuurd dan?
Alleen Rodawa kan ik mij herinneren. Zelfs LMI kwam er mee aanzetten bij mij.
Ik was dus niet de enige die ze had..
Ja, en ik heb gezegd naar wie ik ze heb gestuurd.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Makkelijk he, naar anderen wijzen.
We hebben het nu over jou.
Enge vent.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
pas als jij mij in mn poepertje hebt genomen.
weet ik, maar wilde gewoon dat cachet 'ja' zou zeggen en ik dan zou zeggen van; 'HAHAHA NEE DOE IK NIET'quote:
welquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb geen naaktpics gezien en doorgestuurd, dus best knap dat jij een DM van mij daarover hebt gehad.
Het is dat ik ze niet mag openbaren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb geen naaktpics gezien en doorgestuurd, dus best knap dat jij een DM van mij daarover hebt gehad.
Dat je stookt achter ed schermen om. Daar ging het om.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, en ik heb gezegd naar wie ik ze heb gestuurd.
Dus wat is je probleem?
Laat maar zien?quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is dat ik ze niet mag openbaren.
Wie zijn holletje ga je uitlikkenquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:42 schreef Tjacka het volgende:
ik ga eten
veel plezier weer met elkaar
Neequote:Op woensdag 8 januari 2014 17:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat je stookt achter ed schermen om. Daar ging het om.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat is dit weer voor vreemde opmerking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |