Hai sofjequote:
Wat?quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:47 schreef Toto69 het volgende:
Wie herinnert zich nog dat DrNick Jhali stalkte hihi
Ik krijg bepaalde beelden niet uit mijn harsesquote:
quote:
Skaff-a kookt voor mij.quote:
Wat kookt hij?quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Skaff-a kookt voor mij.
Ja, het is een dude
Een of andere Aviko-fries-mix aardappelzakjequote:
pas een beetje op dat je niet teveel eet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een of andere Aviko-fries-mix aardappelzakje
Er is niet meer, maar we hebben NU honger
Hehe.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een of andere Aviko-fries-mix aardappelzakje
Er is niet meer, maar we hebben NU honger
Cachet heb je het al gehoord. Toto schijnt met regelmaat selfies te schieten xD Niet door vertellen hequote:
Wtf?quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cachet heb je het al gehoord. Toto schijnt met regelmaat selfies te schieten xD Niet door vertellen he
hahaha ik hoorde dat xD ik zal t geheim houden hihiquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cachet heb je het al gehoord. Toto schijnt met regelmaat selfies te schieten xD Niet door vertellen he
whahahahahhahhahquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
maar jij had geen kleren aanquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:51 schreef supersof het volgende:
[..]
whahahahahhahhah
deed ik ook veel
nu niet meer
www.toto69.nlquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar kun je ook al weer zien of je notes hebt?
in de shopquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar kun je ook al weer zien of je notes hebt?
welke debiel verzint die onzin danquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:52 schreef Etsu het volgende:
whaha toto heb je t al gehoord, er gaan geruchten rond dat jij met regelmaat selfies schiet xD is dat zo????
Jammer, maar ik zal je plotseling stoppen respecteren. Immers hield ik het ook maar één dag vol.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:51 schreef supersof het volgende:
[..]
whahahahahhahhah
deed ik ook veel
nu niet meer
Dat was VA.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
welke debiel verzint die onzin dan
ga ik bakstenen gooien
Kom ik net van dan, stond er niet xD xDquote:
kloptquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
en een extra schop ertegenaan zou hem goed doen.
heb laatst 1500 foto's verwijderdquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer, maar ik zal je plotseling stoppen respecteren. Immers hield ik het ook maar één dag vol.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:54 schreef supersof het volgende:
[..]
heb laatst 1500 foto's verwijderd
ik zal je eens besmetten met ototquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:54 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
krijg je ervan als je mij besmet met herpes
Gedraag je dan eensquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Godver, heb een note erbij sinds laatste keer.
ik 18 hhahahahahahquote:
quote:
meeste zijn omdat ik foto's van random mensjes plaats en dan note krijg omdat het jhali zou zijnquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ook hoor.
voornamelijk van yvonne.
en moblo.
Wowquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:54 schreef supersof het volgende:
[..]
heb laatst 1500 foto's verwijderd
Aldus degene die hevige bans heeft gehad.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja doe maar stoer, misschien een teken dat je van FOK! af moet?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
meeste zijn omdat ik foto's van random mensjes plaats en dan note krijg omdat het jhali zou zijn
Waren niet allemaal selfies hoorquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WowIk maak nooit foto's met al gevolg dat ik alleen maar achterlijke tags heb. Al is 1500 foto's zo weg kunnen gooien wel weer een ander uiterste
weet jij niks van.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aldus degene die hevige bans heeft gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |