Het ging mij om de opmerking, niet om de spelling.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:28 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Niet zo flauw doen. Ik doe het echt niet expres.
Mwah, het was te doen. Maar het was ook niet dat ik dapper dacht "joh, mijn tijd komt wel" ofzo.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Herinneringen zijn altijd mooi ja. Vooral die aan zomers. Betekent niet dat het echt zo was.
Als je de hele tijd nadacht over je kutleven dan was het ook niet zo gauw beter geworden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mwah, het was te doen. Maar het was ook niet dat ik dapper dacht "joh, mijn tijd komt wel" ofzo.It just happened. Zoals altijd.
Terug denken aan slechte dingen is juist goed. Daar motiveer je je zelf mee.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je de hele tijd nadacht over je kutleven dan was het ook niet zo gauw beter geworden.
Voorbeelden genoeg hier
Mozy komt hier al heel lang niet meer.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je de hele tijd nadacht over je kutleven dan was het ook niet zo gauw beter geworden.
Voorbeelden genoeg hier
Dat komt doordat hij Chai nu af en toe in het echt ziet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mozy komt hier al heel lang niet meer.
Leest af en toe nog wel mee.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mozy komt hier al heel lang niet meer.
Kkquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat komt doordat hij Chai nu af en toe in het echt ziet.
Hotty.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb de rug van mijn hand verbrand aan de oven
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb de rug van mijn hand verbrand aan de oven
Mwehequote:
Vreemdquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er kwam vandaag een meisje voorbij in de trein en die stonk naar natte bakstenen /potaarde
Wat is SP ook dooie shit, altijd al gaar gevondenquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:42 schreef Panzermaus het volgende:
http://www.southparkstudios.com/clips/151623/public-school-mating
Ik was Rebecca, had zo'n dWc moment nodig gehad, hij had me het wel verteld. Hij wel.
Vond ik ookquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is SP ook dooie shit, altijd al gaar gevonden.
Wat praat hij a kkzemmel ik klap hem.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Leest af en toe nog wel mee.
Tijdje terug ging hij vragen waarom ik met allemaal Turken en Marokkanen ging tinychatten.
Niet geklikt, alleen Family Guy is leukquote:
krio is toch een Berber?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Leest af en toe nog wel mee.
Tijdje terug ging hij vragen waarom ik met allemaal Turken en Marokkanen ging tinychatten.
Vroeger vond ik het nog enigszins kijkbaar, maar nu echt niet meerquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is SP ook dooie shit, altijd al gaar gevonden.
watquote:
En jij duidelijk een Belg, dus zal wel iets mis zijn met de ogen van die moos.quote:
Wie kopt hem in.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:48 schreef krioro het volgende:
[..]
En jij duidelijk een Belg, dus zal wel iets mis zijn met de ogen van die moos.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zo`n persoon ken ik ook.
Die heeft nu al bijna 3 jaar rijles, al bijna 150 lessen gehad, en die rijd nogsteeds zo onzeker als de pest weg uit de straat.
(En een vriend van me reed 6 maanden na z`n rijbewijs nogsteeds onzeker, en begon te zweten en "OOOH SHIIIT, OOOHHH SHIIT WAT MOET IK DOEN?!?!? " Te schreeuwen toen hij op de snelweg een vrachtwagen moest inhalen..)
Niet indereen kan autorijden.
De een heeft moeite met praktijk maar haalt theorie wel in een keer.
En de andere heeft moeite met theorie (Zoals ik) maar kan in de praktijk aardig autorijden
wat is dat spiegelei bord?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb je wat aan als je de regels niet kent.
Zucht.quote:
Haha een dikke sigaar in zijn mond, zeker een gaybar.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:59 schreef Chocolatebear het volgende:
walk up in the club like whatup ik heb een kk dikke sigaar
[ afbeelding ]
Cigaarquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha een dikke cigaar in zijn mond, zeker een gaybar.
Krijg je een taal die in de richting gaat van Zuid-Afrikaans.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haal die altijd door elkaar Engels/NL, vaker op spelling-check letten.
Soet Afrikan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Krijg je een taal die in de richting gaat van Zuid-Afrikaans.
Ook omdat hij jou elke dag zou beschermen tegen al die bronstige bruine boys hier in de SC als hij 100% zicht had en zou zien hoe gruwelijk mooi je werkelijk bent ja.quote:
Neger zoekt boerin, ik ga deze show promoten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Ook omdat hij jou elke dag zou beschermen tegen al die bronstige bruine boys hier in de SC als hij 100% zicht had en zou zien hoe gruwelijk mooi je werkelijk bent ja.
Vind het gebaar om mij te besparen van een grammaticale nazi trip, heel moedig en stel het op prijs.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Ook omdat hij jou elke dag zou beschermen tegen al die bronstige bruine boys hier in de SC als hij 100% zicht had en zou zien hoe gruwelijk mooi je werkelijk bent ja.
Ik ken de slagen van de Chloro-zweepquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vind het gebaar om mij te besparen van een grammaticale nazi trip, heel moedig en stel het op prijs.
Haha, ik dacht hier srs vandeweek nog aan toen ik iets over BZV zag ja.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Neger zoekt boerin, ik ga deze show promoten.
Hij had zelf een boerin kunnen schrijven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Neger zoekt boerin, ik ga deze show promoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |