Hoe diep zou het poepwater eigenlijk je vagina ingaanquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Over je heen laten schijten (als gezicht blijven schot blijft [ afbeelding ] ) is minder vies mi.
Nee. Maar ik heb wel zieke dingen gedaan voor geld. Laten we het daar op houden.quote:
Mensen die hun braakneigingen niet onder controle hebben.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha srs? Is toch wel een paar jaar goed leven wel ja.
[..]
Haha, nog je eigen kots erbij omdat die geur niet te harden is alles.
Is relatief aan diegene die het moet raden, echt ziek is een man met lepra pijpen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:27 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb wel zieke dingen gedaan voor geld. Laten we het daar op houden.
Jaja. Teteribio at poep voor een gulden!quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:26 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik heb erger gedaan voor minder geld. (Niets met schijt voordat mensen rare dingen gaan denken)
Kots alleen na teveel alcohol of als ik hondsberoerd ben, maar kan me wel voorstellen dat ik hier toch een potje ga nekkenquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die hun braakneigingen niet onder controle hebben.
Kutzooi do normal menquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe diep zou het poepwater eigenlijk je vagina ingaan?
Hahahahah Shiiiiiiiiquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Even diep als normaalquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zo laag? Half miljoen vind ik nogal wat voor even 15 min in een bak stront zitten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahahaha zo laag, " I'm used to it "
Dude. Je kunt niet dit soort shit zeggen en dan vervolgens je mond houden over de details.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:27 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb wel zieke dingen gedaan voor geld. Laten we het daar op houden.
Wat doe jij voor 50 euro? ( max 5 min werk )quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zo laag? Half miljoen vind ik nogal wat voor even 15 min in een bak stront zitten.
Ja snel zijn keutel weer intrekken, wat een lafaard.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dude. Je kunt niet dit soort shit zeggen en dan vervolgens je mond houden over de details.
Pff weet ik zo zelf niet te bedenken, kan je iets noemen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat doe jij voor 50 euro? ( max 5 min werk )
Met mij een kroket uit de muur trekken bij friet van piet. ( geen metafoor )quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Pff weet ik zo zelf niet te bedenken, kan je iets noemen?
Wat een boeren uitspraakquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja snel zijn keutel weer intrekken, wat een lafaard.
Duurt geen 5 min want zou eerst moeten treinen om dat met jou te kunnen doen. Dus nee.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Met mij een kroket uit de muur trekken bij friet van piet. ( geen metafoor )
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:38 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wat een boeren uitspraak![]()
Maar ik ga hier echt niet alles neer zetten. Dan jaag ik gelijk iedereen weg.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dude. Je kunt niet dit soort shit zeggen en dan vervolgens je mond houden over de details.
Ja daag, ik ga geen reiskosten betalen, graag of niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Duurt geen 5 min want zou eerst moeten treinen om dat met jou te kunnen doen. Dus nee.
Is een uitdrukking. Heb ik niet bedacht hoor.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:38 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wat een boeren uitspraak![]()
Maar ik ga hier echt niet alles neer zetten. Dan jaag ik gelijk iedereen weg.
Niet dan hehquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja daag, ik ga geen reiskosten betalen, graag of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |