Auto...quote:
Jij vindt een zandpad al eng, lamenielagguhquote:
Fok is zo arm als de kerkratten johquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Auto...
Joh als we het doen doen we het goed. Van alles watVragen we Fok! als hoofdsponsor hehe
Ja dan gaat mijn kawa stuk. Maar als we nou zo'n ktm hebben...quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jij vindt een zandpad al eng, lamenielagguh![]()
wat is er dan?quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
?? Als ze hierop gaan bitchen zijn ze wel heel erg triest...
But then again, het is wel de ASO
dat vroeg zijn navigator zich ook af jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Wat is die gast aan het doen joh?
niks! vrachtwaggel; ik heb ervaring met offroad rijden met een truckquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Auto...
Joh als we het doen doen we het goed. Van alles watVragen we Fok! als hoofdsponsor hehe
Ik wil wel eens iemand in die bulldozer een etappe zien doenquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
niks! vrachtwaggel; ik heb ervaring met offroad rijden met een truck![]()
[ afbeelding ]
En verzakt zitten ook![]()
[ afbeelding ]
"masker my own road"quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik wil wel eens iemand in die bulldozer een etappe zien doen![]()
![]()
Aan zijn sik blijven hangen?quote:
Verhoeven is semi-fabrieksrijder, hij wordt gesteund door Yamaha Nederland. Hangt er sowieso een beetje raar bij in het team, vergelijk bijvoorbeeld ook het VW busje gister in de uitzending met de servicecrew van de rest van het teamquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:17 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik keek net even op twitter, en ik zag dat het officiele Yamaha racing account helemaal 0 heeft getweet over Verhoeven die er uit ligt, maar wel over prestaties van Pain en Despres.
Ben ik de enige die dat respectloos vind? Ik weet dat het alleaal Fransen zijn, maar dannog...
twitter:Mpresss twitterde op donderdag 09-01-2014 om 02:29:41Alsnog etappewinst voor @sebsports Husseini @maxxissuperb http://t.co/lscCNiAog0 via @Rallymaniacs reageer retweet
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:40 schreef Dekatria het volgende:
Dat gaat toch makkelijk joh (vanaf 1:00)
ja, dat kwam ik ook melden. Hoezee!quote:Op donderdag 9 januari 2014 02:31 schreef Alexxxxx het volgende:
twitter:Mpresss twitterde op donderdag 09-01-2014 om 02:29:41Alsnog etappewinst voor @sebsports Husseini @maxxissuperb http://t.co/lscCNiAog0 via @Rallymaniacs reageer retweet
Daar moet wel een lekke band oid in 't spel zijn geweest.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:49 schreef Skwish het volgende:
[..]
Prachtig, de laatste keer dat ik keek gisteren lag De Rooy 10 minuten achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |