Damn, dat was toch ook zo'n Baja buggy?twitter:RallyRaidNews twitterde op woensdag 08-01-2014 om 19:22:54Buggy Chicherit on fire om KM 427. Crew is OK.#Dakar reageer retweet

Het verschil tussen een aardige Nederlander en een egocentrische Rus?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:40 schreef Dekatria het volgende:
Dat gaat toch makkelijk joh (vanaf 1:00)

ja, en een idioot van een rus ook nog. Scheelde echt niks of hij was omgeklapt bovenop die autoquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:30 schreef Coelho het volgende:
[..]
Het verschil tussen een aardige Nederlander en een egocentrische Rus?
 verrekte mongol.
 verrekte mongol.

Prachtig. De wagen ging ook mooi wat de berg op zodat er ruimte was om te passeren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:40 schreef Dekatria het volgende:
Dat gaat toch makkelijk joh (vanaf 1:00)
 Hij had beter langs de andere kant kunnen gaan, leek me minder steil, al was het volgens mij in het echt steiler dan zo op beeld lijkt.
 Hij had beter langs de andere kant kunnen gaan, leek me minder steil, al was het volgens mij in het echt steiler dan zo op beeld lijkt.

Zo'n SMG buggy zoals Sainz.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
Damn, dat was toch ook zo'n Baja buggy?twitter:RallyRaidNews twitterde op woensdag 08-01-2014 om 19:22:54Buggy Chicherit on fire om KM 427. Crew is OK.#Dakar reageer retweet
Lijkt me niet. Dit hoort gewoon bij Dakar.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
Trouwens, zou De Rooy weer tijd terugkrijgen? Hij heeft daar toch echt 1 a 2 minuten verloren...

Wow, die rennende De Rooyquote:

quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:00 schreef Coelho het volgende:
[..]
Zegt iets over zijn persoon, snel kijken of er niks ernstigs is. Respect!

Daarom gisteren die opmerking naar hem in de uitzending toch? Iets van "niet alleen snel met de truck"quote:
 .
.

Nou idd, het begon netquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jammer dat het filmpje niet verder gaat.

gewoon rijdenquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Trouwens al die mensen in de middle of nowhere. Je vraagt je af hoe die daar komen.

Geniaal is dat altijd ja, staan ze zomaar op een rots geparkeerd o.i.d.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Trouwens al die mensen in de middle of nowhere. Je vraagt je af hoe die daar komen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |