Goh, kip en het gouden ei.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:04 schreef jatochneetoch het volgende:
Recycle ik als boter. Duurzaamheid staat voorop.
Dit.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:07 schreef imikethat het volgende:
Smegma dat heb je als je nooit wast. Dat heb je niet over na de daad
Je kunt het laten indrogen domkopquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:07 schreef imikethat het volgende:
Het bewijs dat TS dus gewoon een maagd is. Of een grietje aan zijn stokkie prikt met een voorliefde voor piemelbrie staven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:07 schreef imikethat het volgende:
Wat weet jij nu van mijn seksuele excapades?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het bewijs dat TS dus gewoon een maagd is. Of een grietje aan zijn stokkie prikt met een voorliefde voor piemelbrie staven.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:53 schreef Oerbeer het volgende:
Ik heb wel eens een kabouter gemaakt van mijn smegma. En hop, toen was daar smegmanus.
En toch blijf jij het enige stuk smegma dat ik niet op een toastje smeerde en waar ik zo nodig mee moest kleien. We weten allebei heel goed wat dat voor gevolg had.quote:
Ik denk dat TS beter naar de huisarts kan gaan!quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:19 schreef Fopje het volgende:
Harde restjes die je over hebt na de daad?
wtf?
Ja tussen je voorhuid. Dat krijg je als je niet leeggesabbeld wordt of het niet uitwast.quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:19 schreef Fopje het volgende:
Harde restjes die je over hebt na de daad?
wtf?
Maar dat komt niet door de daad, makker.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:22 schreef DeHuig het volgende:
Ja tussen je voorhuid. Dat krijg je als je niet leeggesabbeld wordt of het niet uitwast.
Dan moet TS ook niet klaarkomen met z'n voorhuid over z'n lul getrokken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:19 schreef john-hert het volgende:
[..]
TS bedoeld masturberen met "de daad"
quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:32 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dan moet TS ook niet klaarkomen met z'n voorhuid over z'n lul getrokken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |