Ja, breng jij ze even op ideeen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Je denkt dat er tijdens een lock met een megafoon instructies over het terrein gebruld worden?
Echte Penozequote:Op woensdag 8 januari 2014 13:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, helaas ook erg in trek bij de Haagse penoze
quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:30 schreef Toverheks het volgende:
Mag dat gifje nog een keer van Charlotte die met die tampon bezig is.......geweldig
weet ff niet hoe ik m correct moet plaatsenquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:30 schreef Toverheks het volgende:
Mag dat gifje nog een keer van Charlotte die met die tampon bezig is.......geweldig
Weinig leuks aan.quote:
Ik woon hier al mijn hele leven, ben benieuwd welke dat dan is. Maar is allemaal erg off topic. Sorryquote:
Vieze zakken?quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:32 schreef freaky40 het volgende:
Harold wast zijn handen, vraag me alleen af waarom...
Gemiste kansquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:35 schreef Mokum020 het volgende:
Hakim ging gister bijna naar huis........bijnaschnap je?
Godverdomme veel regels voor een programma zonder regels.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:33 schreef theemonster het volgende:
Aha, streamlock omdat ze Lotte en lindy (??) te dicht bij de hekken kwamen.
'Je mag niet met z'n 2en in het bos'
DATquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:36 schreef IPA het volgende:
[..]
Godverdomme veel regels voor een programma zonder regels.
Beetje offtopic is het wel jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik woon hier al mijn hele leven, ben benieuwd welke dat dan is. Maar is allemaal erg off topic. Sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ze gaan dit hout binnen leggen en dan zagenquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:38 schreef Toverheks het volgende:
Hout sprokkelen, waarom is Hornbach dan langs geweest
http://www.mijnwoordenboek.nl/dialect/helmondsquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:36 schreef theemonster het volgende:
'Kan ik bij jou ondertiteling aanvragen?'
Het is Kutopia!quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:40 schreef Mokum020 het volgende:
Sorry, maar wat zijn ze nou aan het bouwen buiten, een pannenkoekenhuis?
Zat me net af te vragen, waar willen ze geld aan gaan verdienen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:40 schreef Mokum020 het volgende:
maar ondertussen vind hij ze allemaal kutquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:39 schreef theemonster het volgende:
Van dat 'liefie' van Paul wordt ik ook een beetje moe.
En ze mogen de hondenkennel alleen in elkaar zetten met hem erbij. Hij vindt zichzelf nogal wat..
Slap ouwehoeren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:42 schreef Kaat43 het volgende:
[..]
Zat me net af te vragen, waar willen ze geld aan gaan verdienen?
Hekken voor het hondenveld, volgens mij.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:40 schreef Mokum020 het volgende:
Een buitenkennel voor de hondenopvang die morgen begintquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:40 schreef Mokum020 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |