ok, mooi. Nou, ik wil het wel proberen. Ik dacht dat ze duurder waren!quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:22 schreef minilot het volgende:
Inzake Sockwa's: er staat een maattabelletje op de site, dus gewoon even je voeten opmeten.
Misschien was je in de war met Vibram Five Fingers?quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, mooi. Nou, ik wil het wel proberen. Ik dacht dat ze duurder waren!
Ik zat daar nèt naar te kijkenquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:25 schreef minilot het volgende:
O, trouwens, mijn lief loopt op het iets eerdere G3-model en die zijn nog keihard in de aanbieding ook!
http://www.sockwa.com/collections/2012/products/g3
Goed, nu hardlopen naar de bus!
quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:26 schreef minilot het volgende:
Misschien was je in de war met Vibrak Five Fingers?
Dat vind ik ook van mezelf, maar gelukkig zijn anderen blijkbaar wat minder kritischquote:
Zou dit vooral aan een huisarts vragenquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:57 schreef Lonaa het volgende:
Is er een moment waarop vocht/bloed in je voet dat gezakt is vanaf je knie gevaarlijk wordt?
Knus. Hoewel ik het inmiddels gewoon vies warm vind. Beetje inspanning en ik zweet me kapot. Ik ben echt toe aan een goede, droge en koude vorstperiode geloof ik..quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Voor het eerst de open haard aan vandaag, had er ff zin in
Zeg maar waar en wanneerquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:58 schreef Isabeau het volgende:
En wandelen is heerlijk!Wij moeten gaan wandelen!
?quote:
Ja, nee, zeker waar. Het is theorie over het maken van wijn en verschillende soorten druiven en zulks. Achtergrond info als je het zo wilt noemen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
?
Hoe werkt dat zonder proefmonsters?
Dat is als een cursus fotografie op de radio, een schriftelijke cursus muziek
Leuk voor je vriend als ie daar onder moet liggenquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb dit beddengoed gekocht, bijna het goedkoopste wat er was, maar vond het wel gezellig:
[ afbeelding ]
het is niet heel zacht, dus voor ons eigen bed zou ik toch voor iets duurder spul gaan, maar de print staat wel leuk naast de witte gordijnen (met een soort linnen weefsel structuur er in)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |