ok, mooi. Nou, ik wil het wel proberen. Ik dacht dat ze duurder waren!quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:22 schreef minilot het volgende:
Inzake Sockwa's: er staat een maattabelletje op de site, dus gewoon even je voeten opmeten.
Misschien was je in de war met Vibram Five Fingers?quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, mooi. Nou, ik wil het wel proberen. Ik dacht dat ze duurder waren!
Ik zat daar nèt naar te kijkenquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:25 schreef minilot het volgende:
O, trouwens, mijn lief loopt op het iets eerdere G3-model en die zijn nog keihard in de aanbieding ook!
http://www.sockwa.com/collections/2012/products/g3
Goed, nu hardlopen naar de bus!
quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:26 schreef minilot het volgende:
Misschien was je in de war met Vibrak Five Fingers?
Dat vind ik ook van mezelf, maar gelukkig zijn anderen blijkbaar wat minder kritischquote:
Zou dit vooral aan een huisarts vragenquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:57 schreef Lonaa het volgende:
Is er een moment waarop vocht/bloed in je voet dat gezakt is vanaf je knie gevaarlijk wordt?
Knus. Hoewel ik het inmiddels gewoon vies warm vind. Beetje inspanning en ik zweet me kapot. Ik ben echt toe aan een goede, droge en koude vorstperiode geloof ik..quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Voor het eerst de open haard aan vandaag, had er ff zin in
Zeg maar waar en wanneerquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:58 schreef Isabeau het volgende:
En wandelen is heerlijk!Wij moeten gaan wandelen!
?quote:
Ja, nee, zeker waar. Het is theorie over het maken van wijn en verschillende soorten druiven en zulks. Achtergrond info als je het zo wilt noemen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
?
Hoe werkt dat zonder proefmonsters?
Dat is als een cursus fotografie op de radio, een schriftelijke cursus muziek
Leuk voor je vriend als ie daar onder moet liggenquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb dit beddengoed gekocht, bijna het goedkoopste wat er was, maar vond het wel gezellig:
[ afbeelding ]
het is niet heel zacht, dus voor ons eigen bed zou ik toch voor iets duurder spul gaan, maar de print staat wel leuk naast de witte gordijnen (met een soort linnen weefsel structuur er in)
Nee niet echt, want dat zou betekenen dat ik hem ons bed uitgeschopt hebquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Leuk voor je vriend als ie daar onder moet liggen
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee niet echt, want dat zou betekenen dat ik hem ons bed uitgeschopt heb
WHY???quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:56 schreef Lonaa het volgende:
Beverwijk, daar wil ik ook graag nog een keer heen. Maar das een flinke onderneming vanaf Enschede.
Zwarte marktquote:
Scheelt niet veel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie allemaal stands voor me met zonnebrillen, nepleren jasjes, indianen/wolven t-shirts en dromenvangersZo zie ik de zwarte markt
Nee, ik bedoeld wat Golfer zei:quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zwarte markt
De Haagse markt staat ook nog op mijn lijstje.
Of bedoel je waarom het een flinke onderneming is?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:08 schreef golfer het volgende:
Beverwijk? Daar wil je nog niet dood gevonden worden.
Kon minderquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:28 schreef PdeHoog het volgende:
Beoordeling weer achter de rug: men vond dat ik goed functioneerde. Salarisverhoginkje en een bonusje
quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:28 schreef PdeHoog het volgende:
Beoordeling weer achter de rug: men vond dat ik goed functioneerde. Salarisverhoginkje en een bonusje
Isaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Had ik ook eigenlijk op gerekendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ik was er laatst en ja, dat klopt best wel. Maar ook veel lekkere etenswaren, dus dat compenseert. Een beetje.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie allemaal stands voor me met zonnebrillen, nepleren jasjes, indianen/wolven t-shirts en dromenvangersZo zie ik de zwarte markt
O, dat is lekker!quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:57 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga even een gerookte makreel ontleden voor door de couscoussalade.
Nee, ik heb er minder last van en hij is minder dik. Heb vandaag dan ook achterlijk veel met de poot omhoog gezeten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:58 schreef minilot het volgende:
[..]
O, dat is lekker!
Nog met de dokter gebeld voor je voet?
Couscous, daar kan ik oneindig veel van eten.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:44 schreef PdeHoog het volgende:
Klopt. Had ik ook eigenlijk op gerekend
Kennelijk ben jij kritischer over je eigen functioneren dan je werkgeverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ziet er best lekker uit, en wat een leuke naam inderdaad!quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Couscous, daar kan ik oneindig veel van eten.Maakt niet uit wat er op of door zit. De textuur van couscous vind ik echt ontzettend lekker.
![]()
Ik hou hier een glutenvrij/koolhydraatarm avondje. Gewoon voor de lol. Ik wil al een poosje 'oopsie bread' maken, omdat het zo lollig heet.![]()
Is van eieren (eiwitten los stijfgeklopt), roomkaas en een snuf zout en het moet er dan ongeveer zo uit gaan zien:
[ afbeelding ]
(Plaatje via Google afbeeldingen)
..zal mij benieuwen, ik heb ze net in de oven geschoven.
Ja is je putje weer doorgespoten? En het mooie is, na een minuutje of 18 mag je weer kappenquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:32 schreef Isabeau het volgende:
Zo, hardloopkleren aan en gaan maar![]()
En dan douchen in een ontstopte douche en dan eten(staat al de hele middag op
)
Ik kreeg ook na 1 contract een vaste aanstelling. Schijnt gebruikelijk te zijn in UMC'squote:Op woensdag 8 januari 2014 17:54 schreef Bluezz het volgende:
P man toppieLekker gevoel toch!
Vandaag zei voor de zoveelste keer een collega tegen me : weet je wel zeker dat je dat vaste contract wil? (er waren wat strubbeltjes hier en daar) zeg ikhuh?
Ik mot eerst nog 2 verlengingen zien te realiseren.... zegt ze : nou eh ik weet meer dan jij, laten we het daar maar op houden!
Dit is lekker!quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ziet er best lekker uit, en wat een leuke naam inderdaad!
Heb je nog meer goede couscousideeen?
Of voor groene linzen?
Ik ben er alweer. Viel reuze mee, mijn conditie is beter dan ik had verwacht. Laatste 30 sec van de 3 min hardlopen gesprint. Ik zweet zelfs amperquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja is je putje weer doorgespoten? En het mooie is, na een minuutje of 18 mag je weer kappen
Drie hele minuten!quote:
De eerste les is inderdaad appeltje-eitje. Gaan we vrijdag weer?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben er alweer. Viel reuze mee, mijn conditie is beter dan ik had verwacht. Laatste 30 sec van de 3 min hardlopen gesprint. Ik zweet zelfs amper![]()
Ja, is goed. Betekent alleen dat ik morgen naar de sportschool moetquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:06 schreef Leintjeuh het volgende:
De eerste les is inderdaad appeltje-eitje. Gaan we vrijdag weer?
Stok-deur yayquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:08 schreef Isabeau het volgende:
Ja, is goed. Betekent alleen dat ik morgen naar de sportschool moet
Daar lijkt het op jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kennelijk ben jij kritischer over je eigen functioneren dan je werkgever
Kloptquote:
Dat wil ik wél hoorquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:04 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz, vast contract zouzijn en waarom zou je het niet willen
Die met zoete aardappel ziet er lekker uit *bookmarkquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Dit is lekker!
http://www.beardandbonnet.com/eggplant-and-sun-dried-tomato-couscous-wraps-gluten-free-and-vegan/
En dit!
http://www.lifeislikeadumpling.com/2013/05/05/stuffed-sweet-potatoes-with-spinach-cranberries-and-almonds/
En deze gebakken tomatencouscous is al helemaal geniaal:
http://www.telegraph.co.uk/foodanddrink/recipes/9540826/Couscous-with-tomato-and-onion-recipe.html
..sowieso alles dat Yotam Ottolenghi met couscous doet natuurlijk.![]()
Groene linzen: geen idee, zo uit mijn hoofd. Die eet ik eigenlijk nooit. Meestal eet ik rode linzen of zwarte of Le Puy-linzen.
Welnee joh!quote:
Ik had ook al even gefoodgawkered.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Welnee joh!
Hierzo, een hele berg recepten met groene linzen:
http://foodgawker.com/page/6/?s=green+lentil
Mijn onderste keukenkastjes zijn niet voor etenswaar. Hij stond in het keukenkastje boven het aanrecht, op de onderste plak, maar zeilde het kastje uit toen ik mijn bak met losse kruiden pakte.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:43 schreef minilot het volgende:
O meisje toch!
Kikkoman altijd laag bewaren!![]()
![]()
Je kat heeft je een drankprobleem bezorgd! Of is het een geen-drankprobleem?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:45 schreef Lonaa het volgende:
Mijn onderste keukenkastjes zijn niet voor etenswaar. Hij stond in het keukenkastje boven het aanrecht, op de onderste plak, maar zeilde het kastje uit toen ik mijn bak met losse kruiden pakte.
Mijn fles rose viel vandaag wel. En die ging wel kapot, maar dat deed de kat. *kutkat*
Ik heb nu een drankprobleem, ja.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je kat heeft je een drankprobleem bezorgd! Of is het een geen-drankprobleem?
Op zich wel. Ik geef het een kans en ga het volgen!quote:Op maandag 6 januari 2014 20:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Shit vergeten! Was het wat?
Is dat Paasvuur niet een beetje vroeg?quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:21 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Hee onze kerstboom ligt daar ergens
Dat is bij Tav en Sunquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat Paasvuur niet een beetje vroeg?
Oeh, aan de ene kant, lijkt me wel wat hebben, maar lijkt me oppassen dat ze niet teveel smaak krijgenquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:11 schreef minilot het volgende:
.
Chocolade-palmsuikerkoekjes aan het bakken.![]()
Ik heb er nog zeezout in ge-ninjaedit!quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oeh, aan de ene kant, lijkt me wel wat hebben, maar lijkt me oppassen dat ze niet teveel smaak krijgen
Das beter dan salmiakzout, hoewel salmiak me wel lekker lijkt met palmsuikerquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb er nog zeezout in ge-ninjaedit!![]()
Over zout gesproken, gebruik jij wel eens gerookt zout Piet?quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Das beter dan salmiakzout, hoewel salmiak me wel lekker lijkt met palmsuiker
Poedervormig laurierdrop, interessant.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:20 schreef minilot het volgende:
Hm, dat doet me eraan denken - ik heb uit Denemarken nog hip droppoeder liggen. Als mijn blog ooit nog eens online komt (nou ja, deze maand), dan ga ik daar eens wat lolligs mee bakken.
Ja, heb hier een potje staan, deens, zou rokeriger mogen zijn. Is dat maldon sterker gerookt?quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Over zout gesproken, gebruik jij wel eens gerookt zout Piet?
Ik heb een tijdje geleden deze gekocht en ik vind het echt bizar lekker:
[ afbeelding ]
Ja, uiteraard, net als over de vanille experimentenquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:24 schreef minilot het volgende:
Ja, dat staat ook nog wel op mijn tedoenlijst!![]()
Maak je er een topic over als je dat gaat doen, zelf drop maken?
Die is lekker.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:20 schreef minilot het volgende:
Hm, dat doet me eraan denken - ik heb uit Denemarken nog hip droppoeder liggen. Als mijn blog ooit nog eens online komt (nou ja, deze maand), dan ga ik daar eens wat lolligs mee bakken.
De Maldon is behoorlijk sterk gerookt ja!quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, heb hier een potje staan, deens, zou rokeriger mogen zijn. Is dat maldon sterker gerookt?
Sterk gerookt zout lijkt me erg lekker over bv noten
Mijn beste vriend nam het voor me mee uit Denemarken, hij zei dat dat merk winkels heeft die eruitzien als strakke high end cosmetica-zaken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is lekker.![]()
Lakrids is trouwens het Deense woord voor zoethout.
ik heb hier nog een zakje ouderwets laurierdrop liggen. van die knetterharde stukjes waar je een compleet zwarte mond van krijgt bij het eten hiervan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:20 schreef minilot het volgende:
Yep, ze sluiten heel goed aan en floepen met geen mogelijkheid van je hiel af. Ik heb trouwens ook platvoeten!quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:47 schreef z80 het volgende:
ander vraagje. de schoenen uit het vorige deel. zitten die strak om je voet? als een soort elastiek.
dus zonder dat de schoen schuurt/uitflopt bij de hak hiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |