8/7quote:
4/5quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:08 schreef drakin het volgende:
Absolute beginners
The man who fell to earth
a knights tale (mag het ook alleen zijn muziek zijn?)
Labyrinth
zoolander
6/5quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:09 schreef Waaghals het volgende:
Christiane F wir kinder von bahnhof zoo(alelen muziek volgens IMDB)
Merry CHristmas mr Lawrence
The Prestige
Of Pontius Pilatus in The Last Temptation of Christ.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:12 schreef drakin het volgende:
Ah The prestige, Nicola Tesla natuurlijk, dat ik daar niet opkwam
Die had ik pas geweten als ik hem ging zoeken op imdbquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Of Pontius Pilatus in The Last Temptation of Christ.
Ik kwam ook niet verder, maar wilde de grap niet makenquote:
Eerder de 3de film denk ik.quote:
Misschien komt Waaghals nog wel met een hintquote:
Deze jaquote:
quote:: [suited up] You know what the difference is between you and me? I make this look GOOD.
Too easy.quote:
Scherp!quote:
Das 1quote:
Dat maken er 4 in totaal...quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:06 schreef victorinox het volgende:
Jack Black
Kyle Gass
Meat Loaf
David Grohl
...
Dat is inderdaad de bovenste 5/6quote:
quote:
Leeft Meatloaf nog?quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:08 schreef sasquatsch het volgende:
Ook nog een (overleden) hardrocker en een actrice uit een superhelden film, die ook vaker met Ben Stiller in een film heeft gespeeld.
Ja en is al genoemd!quote:
quote:
quote:
Fodder +1quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:06 schreef DragonFodder het volgende:
teri hatcher?
of amy adams?
of margot kidder?
Graag gedaan.quote:
Ik wilde bones zeggen. Maar wist dat dat niet klopte. En dat die ringen eruit zien als doodshoofden toch?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:01 schreef wyccie het volgende:
Ik twijfelde nog of de film Skulls heet of The Faculty. Dacht dat alleen de genootschap zelf zo heette, en de film anders.
dat regelt de damesquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:59 schreef wyccie het volgende:
The Faculty,Teaching Mrs. Tingle
, Brokeback Mountain.
![]()
dat was Joshua Jacksonquote:
over twee smalltown drugsdealers die willen voorkomen dat een film gemaakt wordt gebaseerd op stripfiguren die op hen gebaseerd zijn.quote:heeft o.a. zichzelf gespeeld in een film
quote:
Ik zie nog geen nieuwe vraag. terwijl hij toch alweer actief is geweest in de slowchat..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:45 schreef picodealion het volgende:
Ik zie alweer 2 nieuwe namen in de scorelijst. Goed bezig.
quote:
Van mij mag je. De andere 5 kom ik niet op..quote:
Cop out?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:12 schreef picodealion het volgende:
Oh toch niet, kan niet op die buddycop film komen en volgens mij heeft 'ie een nieuwe die ik niet ken ofzo.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:27 schreef pipster het volgende:
Jennifer Lawrence
Elizebeth Banks
Liam Hemsworth
Stanly Tucci
Bunny van Pulp Fiction -> naam nodig, maar idd
9/10quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |