Wat bedoel je hiermeequote:
Aan dit soort niet onderbouwde demotiverende oneliners heb ik een broertje doodquote:
Uithoudingsvermogen zit wel goed. Ik ben al begonnen met zwemmen en ik kon zonder problemen 150 meter halenquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:23 schreef awiebo het volgende:
insanity is een thuisprogramma.
Inderdaad niet een spierbouwer, wel een goeie om vet kwijt te raken en conditioneel te verbeteren.
Reken maar dat die wijven meer aan een conditioneel lijf hebben dan aan een goed uiterlijk
Zo hey.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Uithoudingsvermogen zit wel goed. Ik ben al begonnen met zwemmen en ik kon zonder problemen 150 meter halen
Ik zie jou vissen het nog niet halenquote:
Joggingpak op het strand met 40 graden lijkt me niet perfect. Heb je volges mij ook geen kraanwater meer nodig om er huit te zein alsof je zweetquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:25 schreef Waaghals het volgende:
gewoon joggingpak aantrekken
tenminste tegen mij zeggen ze dan altijd "wat zie je er sportief uit"
eventueel nog gericht wat kraanwater op je voorhoofd aanbrengen, zodat het uitziet of je zweet
Ja. Ik durf m'n shirt bij het zwembad al niet uit te trekken laat staan dat ik het voor 500.000 fokkers doequote:Op woensdag 8 januari 2014 09:25 schreef Doublepain het volgende:
Om dit tot een succes te leiden moet je een pic van je bovenlichaam posten, zodat we het eindresultaat kunnen beoordelen en verder evalueren zodat we de fouten in de toekomst kunnen verbeteren.
Reken maar dat die wijven beter weten wat ze geil vinden dan jij.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:23 schreef awiebo het volgende:
insanity is een thuisprogramma.
Inderdaad niet een spierbouwer, wel een goeie om vet kwijt te raken en conditioneel te verbeteren.
Reken maar dat die wijven meer aan een conditioneel lijf hebben dan aan een goed uiterlijk
Kitesurfen een optie?quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja. Ik durf m'n shirt bij het zwembad al niet uit te trekken laat staan dat ik het voor 500.000 fokkers doe
Misschien wel ik heb een vriend die leraar is. Enige probleem is dat ik in Bulgarije woon en hij in Zuid-Afrika. Maar misschien kan ik hem overhalen hier les te gaan gevenquote:
En de andere twaalf slapen zou je zeggen maar ik heb ook een parttimebaantje dus dat gaat al niet meer. Kan ik niet op werk snel oefeningen doen? Ik sta soms alleen in de hal dus voor lul sta ik niet danquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:32 schreef bijdehand het volgende:
Alleen nog maar kwark eten en 12/7 sporten. Dat gaat lukken dan
Ik zei niet dat ze dat geiler vinden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:29 schreef Phlogi2013 het volgende:
[..]
Reken maar dat die wijven beter weten wat ze geil vinden dan jij.
Nee, dat soort oefeningen zijn voor oudjes die dat tegen de stramheid moeten doen. Jij moet gewoon een flink aantal uren sporten, laten we zeggen een uur voor je baantje en een paar uur erna. Gewoon goed slapen en goed kwark eten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:35 schreef Dven het volgende:
[..]
En de andere twaalf slapen zou je zeggen maar ik heb ook een parttimebaantje dus dat gaat al niet meer. Kan ik niet op werk snel oefeningen doen? Ik sta soms alleen in de hal dus voor lul sta ik niet dan
Speciaal soort kwak?quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, dat soort oefeningen zijn voor oudjes die dat tegen de stramheid moeten doen. Jij moet gewoon een flink aantal uren sporten, laten we zeggen een uur voor je baantje en een paar uur erna. Gewoon goed slapen en goed kwark eten.
Moet je eens kijken hoe snel ik jou op je muiles ram als je zo door blijft gaan met onelinersquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:38 schreef Greyson het volgende:
Snel bestaat niet.
Droom lekker verder.
In kwak zit glucose. Je moet kwark hebben. Halfvolle, dan krijg je ook wat vet binnen en dat is goed.quote:
Typefoutje natuurlijkquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In kwak zit glucose. Je moet kwark hebben. Halfvolle, dan krijg je ook wat vet binnen en dat is goed.
Kan je daar meer over vertellen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:41 schreef Champy het volgende:
P90X, sinds ik dat doe maak ik de gains van mn leven
Ja hoor. DownloadKoop de DVD's en doe wat het programma je voorschrijft. Niet zo moeilijk, gewoon de mannetjes en vrouwtjes op tv na doenquote:
Die beroemdheden trainen daar minstens 3-5 uur per dag voor en dat enkele maanden lang. Daarnaast hebben ze een personal trainer en een diëtiste die ze helpen en motiveren bij wat en hoe ze moeten trainen/eten. Daar moet je niet naar kijken want je zult het toch echt op eigen kracht moeten doen (tenzij je er een sloot geld voor over hebt en er zelf een inhuurt).quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe snel ik jou op je muiles ram als je zo door blijft gaan met oneliners
Al die beroemdheden hebben ook altijd snel topfiguren met speciale programmas dus doe niet alsof iets niet kan
Die beroemdheden zitten allemaal onder doktersbegeleiding aan de saus.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe snel ik jou op je muiles ram als je zo door blijft gaan met oneliners
Al die beroemdheden hebben ook altijd snel topfiguren met speciale programmas dus doe niet alsof iets niet kan
Ik wil kosten noch moeite sparen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Die beroemdheden zitten allemaal onder doktersbegeleiding aan de saus.
En $$$.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoals gezegd wil ik kposten nog moite sparenquote:
Fatsoenlijke gym zoeken, eerst wat vet verliezen en dan een kuurtje zetten. Dat is de snelste manier.quote:
cruisin'&blastin'quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:06 schreef H1N1 het volgende:
Even serieus en zonder beledigend te willen zijn; stel je doel bij tot 2015. Dat is realistisch.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Aan dit soort niet onderbouwde demotiverende oneliners heb ik een broertje dood
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |