https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Kan nog maanden duren voordat die gast z'n app of whatever het ook was naar buiten brengt, zoals hij zelf in zijn bericht zei. Dat bericht van hem beviel me verder helemaal niet en als Cryptsy EAC ook niet overneemt zegt mijn onderbuik dat die app en andere dingen er uiteindelijk misschien ook niet komen. Ondertussen zijn er steeds minder buy orders en kun je er straks misschien alleen nog maar LTC mee kopen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:53 schreef Cliffie1976 het volgende:
EACHodlen als een baas.
Van mijn initiele 25-30% winst, is nog bijna 10% over.
Lekker zinloos geweest die hele stijging naar boven en knal naar beneden. Helemaal geen aanleiding
ik op 27 JEAH!quote:
Advocatenquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:09 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dat mocht niet van zn advocaten.
Idem.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:01 schreef Revolution-NL het volgende:
Gaat weer lekker
Voorlopig zit ik nog wel even vast op $29 ben ik bang
quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:10 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Wij gooien geld uit het raam alsof het niks is.
Rijke mensen
Hoe toevallig dat je 'net' na een grote dip instapt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:08 schreef Joene het volgende:
Toch de competitie met Ticootje maar is aan ,want ik heb grote bek dat ik het beter kan![]()
Dus vandaag ook maar voor een zeer klein bedrag 55 eu bij bitonic overgemaakt naar BTC-E .
Wish me luck!
Ik had voor mezelf voorgenomen om niet "duur" in te kopenquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe toevallig dat je 'net' na een grote dip instapt.
kijk hem daar eens blij zijn over de ruggen van andere mensenquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik had voor mezelf voorgenomen om niet "duur" in te kopenBaal alsnog dat niet meer gezakt is
Jullie hadden ook kunnen verkopen ?quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:14 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
kijk hem daar eens blij zijn over de ruggen van andere mensen
Het is dat ik nog in LTC zit, anders had ik keihard gehoopt dat de hele bende in elkaar was gezakt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:14 schreef Joene het volgende:
Nu alleen nog waar maken dat ik het beter doe dan Ticootje.
Ach, die glimlach toen ik in een weekend van 180 dollar naar 50 zakte zal ik ook niet snel vergeten…quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:14 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
kijk hem daar eens blij zijn over de ruggen van andere mensen
quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is dat ik nog in LTC zit, anders had ik keihard gehoopt dat de hele bende in elkaar was gezakt.
Echte liefde merk ik al.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ach, die glimlach toen ik in een weekend van 180 dollar naar 50 zakte zal ik ook niet snel vergeten…
Dat was gewoon een beetje zielig mopquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ach, die glimlach toen ik in een weekend van 180 dollar naar 50 zakte zal ik ook niet snel vergeten…
Preciesquote:
Het is ingewikkeld.quote:
Dalende trent? hmz.. Dat zou kunnen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is jullie liefde verbonden met de BTC koers?
Altijd goed om tweede keus te zijnquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dalende trent? hmz.. Dat zou kunnen.
Maar daarom heb ik jou toch voor erbij?
Voel je niets van schatje...quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Altijd goed om tweede keus te zijn
Die ken ik nog ja, ging ook van 180 naar 110, toen maar uitgecashedquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daarom, sellorder op 25.5 en op 30.. Die 30 tikt ie volgende week wel aan.quote:
Dat is wel een slim idee van je, zal ik ook doen, met andere bedragen danquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daarom, sellorder op 25.5 en op 30.. Die 30 tikt ie volgende week wel aan.
50 over 2 maanden. Ik zit gewoon long term nu.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daarom, sellorder op 25.5 en op 30.. Die 30 tikt ie volgende week wel aan.
Klaar met daytraden? Bruiloft op Dominicaanse Republiek?quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
50 over 2 maanden. Ik zit gewoon long term nu.
50 kun je vergeten..quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
50 over 2 maanden. Ik zit gewoon long term nu.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
50 kun je vergeten..
Mag gequote worden.
Gedwongen klaar met daytraden aangezien ik op 28.6 ben ingestaptquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:30 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Klaar met daytraden? Bruiloft op Dominicaanse Republiek?
Ik quote hem.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
50 kun je vergeten..
Mag gequote worden.
Ik net op 22.8quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gedwongen klaar met daytraden aangezien ik op 28.6 ben ingestapt
komt ie in 2015 nog wel een keer.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gedwongen klaar met daytraden aangezien ik op 28.6 ben ingestapt
Ja doe eens!quote:
Ik zat te zoeken, maar wat hadden ze gezegd?quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Kan nog maanden duren voordat die gast z'n app of whatever het ook was naar buiten brengt, zoals hij zelf in zijn bericht zei. Dat bericht van hem beviel me verder helemaal niet en als Cryptsy EAC ook niet overneemt zegt mijn onderbuik dat die app en andere dingen er uiteindelijk misschien ook niet komen. Ondertussen zijn er steeds minder buy orders en kun je er straks misschien alleen nog maar LTC mee kopen.
Ik vind de reactie van de dev van eac echt niks. Kwam echt over als een amateur..
Jammer dat ik nu 0,25 btc had kunnen hebben als ik alles gewoon op tijd had verkocht ipv blijven holden. Les geleerd, altcoins niet in grote hoeveelheden holden.
LTC is allang een fenomeen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:35 schreef GTAnoob het volgende:
Valt LTC ook onder altcoins, of echt alleen de nieuwste crap coins?
LTC is het betere alternatief van BTC.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:35 schreef GTAnoob het volgende:
Valt LTC ook onder altcoins, of echt alleen de nieuwste crap coins?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
LTC is het betere alternatief van BTC.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:34 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ik zat te zoeken, maar wat hadden ze gezegd?
en hier een heel klein beetje discussie: BIT / [SC] Cryptocurrencies #157 PPC = PPNEEquote:earthcoin:
It's definitely interesting watching the feedback roll in.
Thank you all for your ideas and motivation, the team has far from lost interest, you guys have to realize every day can't be an incline with catalysts exploding forever and ever (and as much as we love this project, we do have real lives, wives, other biz, weekends and commitments to juggle).
The exchange is not going to be complete for at least a few months and I've said this many times already.
We can't force Cryptsy, it will happen when it happens, his twitter hasn't been updated in a while, no coins have been added yet.
People are playing with the price on the small exchanges easily because 90% are small traders and these guys are stacking up on coins/keeping prices low (otherwise you'd just see them clear the book, why mess around for a few extra btc for days on end vs just cashout and build profit elsewhere..).
I'll admit we're sort of 'stuck' for now as we are in limbo with Cryptsy, and some of the dev relies on us being there with aps/next catalysts, and we're competing with a HUGE influx of new coins and will continue to for a while. Our moves will indeed be catalysts, and some won't be announced they will just 'happen' naturally, those that are still there when they do will be rewarded. You guys want to offload your eac I can't/won't stop you as the industry is currently getting diluted like crazy and you might 'make more short term' elsewhere. This just goes to show though that you're here for quick profits, and if it starts to skyrocket you might have sold anyway.
PS: Happy Monday, hope you guys enjoyed your weekend, I was stuck here for most of it, caught a bit of a cold, am grumpy today because of it - still smiling though and still confident, hopefully you guys will see some cool moves in the market and from the team today now that it's back to bizweek.
Oftewel zo'n 0.015 BTCquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:39 schreef GTAnoob het volgende:
LTC zal dit jaar nog $250 per stuk halen.
Ik denk dat je ze dan koopt voor 50 per stuk. Ben je het topje van een kaarsje.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:40 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Wat gebeurt er als ik op BTC-e een buy order plaats die flink hoger is dan de lowest ask prijs? Krijg ik dan automatisch de beste deal d.w.z. koop alles op tot mijn geld op is?
Lowest ask price: 23,24,25,26, etc...
Ik plaats een buy order op 50... krijg ik dan coins voor (mits ik genoeg $ heb) 23,24,25 etc...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Omgekeerd geldt het zelfde voor een lage sell order plaatsen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:40 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Wat gebeurt er als ik op BTC-e een buy order plaats die flink hoger is dan de lowest ask prijs? Krijg ik dan automatisch de beste deal d.w.z. koop alles op tot mijn geld op is?
Lowest ask price: 23,24,25,26, etc...
Ik plaats een buy order op 50... krijg ik dan coins voor (mits ik genoeg $ heb) 23,24,25 etc...?
Hahaha, als jij denkt dat BTC $16,670 wordt ben je gekquote:
Luister maar naar beertje, die zal er wat meer van weten dan ikquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:42 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ja. Omgekeerd geldt het zelfde voor een lage sell order plaatsen.
30.. Maar dat komt heus wel weer.. Als BTC ook ff wat stijgt...quote:
Ikke niet, zo rond de 19 euro gemiddeld, dus ff wachten weerquote:
wat wil je weten?quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:02 schreef Nattekat het volgende:
Kan niet op coinedup komen met mobiel
Zat.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:33 schreef Sluis1980 het volgende:
Voor hoeveel $ zit je er dan in Scorpie?
Dat trekt wel wat bij.. GOX staat altijd hoger…quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:04 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
Wel enorm verschil nu met BTC-e. 140 dollar.
Klopt, maar is nu wel erg groot. BTC-e omhoog dusquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat trekt wel wat bij.. GOX staat altijd hoger…
Nee, als BTC op 1000 komt, dan gaat LTC naar 30.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:07 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Staat LTC relatief te laag?
Kijk naar de verhouding LTC/BTC en de prijs LTC/USD en BTC/USD en je kan berekenen hoe de prijs ligt en hoe hij zou moeten liggen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:07 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Staat LTC relatief te laag?
Oja joh?quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:15 schreef Cliffie1976 het volgende:
LTC is volgens mij wel harder geraakt dan de BTC. Upupupup!
haha neequote:Op woensdag 8 januari 2014 10:26 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
Ik kijk ook de grafiek omhoogHelpt nog niet veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |