Tja, maar ze vergeten dat de parkeerkosten hoger zullen zijn dan de kosten van drank en voedsel. Dit is Nederland, dat weten ze toch?quote:Zo wordt het grootste gebouw van Nederland, 'De Rotterdam', genoemd als plek die binnenkort zal bruisen met cafés en restaurants.
Inderdaad, alsof we tegenwoordig niks moois meer kunnen bouwenquote:Op woensdag 8 januari 2014 08:55 schreef Dressers het volgende:
Vind Rotterdam de meest oncharmante stad waar ik ben geweest. Lelijke betonbak. En dan te bedenken dat het allemaal zo mooi was, voor de oorlog.
Dat is een boekje uitgegeven voor en door drugpushers, hoerenmadammen en straatrovers.quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:57 schreef sorcees het volgende:
Hoeveel verschillende lijstjes zijn er eigenlijk?
En wie heeft er ooit gehoord van Rough Guides?
volgens mij kun je dan beter naar Amsterdam gaanquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:14 schreef daNpy het volgende:
De topictitel mist nog wat volgens mij
"Rotterdam in top-10 beste steden ter wereld.... om je te laten beroven"
?
Ben wel bernieuwd naar de criteria. Ben in verschillende steden geweest. Londen moet je mijden omdat alles veel te ver uit elkaar ligt, Brussel omdat het stinkt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:13 schreef Nielsch het volgende:
Het is zeker niet de mooiste stad van Nederland maar Glasgow, Marseille en Liverpool staan er ook in en dat zijn zeker ook niet de mooiste steden van Schotland, Frankrijk en Engeland. Er zullen dus andere criteria zijn om deze steden in de lijst op te nemen. De gids heet ook niet voor niets Rough Guide. Als charme het enige criterium zou zijn zou elke lijst bestaan uit dezelfde steden als Rome, Parijs, Londen, Amsterdam etc
Zeur niet, Rotterdamquote:Op woensdag 8 januari 2014 08:55 schreef Dressers het volgende:
Vind Rotterdam de meest oncharmante stad waar ik ben geweest. Lelijke betonbak. En dan te bedenken dat het allemaal zo mooi was, voor de oorlog.
Ah we hebben een provinciaal die Rotterdam kent van de Televraag.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:14 schreef daNpy het volgende:
De topictitel mist nog wat volgens mij
"Rotterdam in top-10 beste steden ter wereld.... om je te laten beroven"
?
Dat ga ik zeker wel zeggen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:31 schreef Dressers het volgende:
[..]
Ga nou niet zeggen dat Rotterdam ook maar iets van gezelligheid uitstraalt?
Sovjet sfeertje?quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:33 schreef Dressers het volgende:
[..]
Als jij dat sovjet sfeertje gezellig vindt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |