Moet ik dat voor jou gaan bijhouden?quote:
Ah vandaar. Ja, dan moet je inderdaad je bioritme verkloten door tot 5 uur op te blijven om andere lamlendige users af te zeiken.quote:
Teveel moeite voor je?quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moet ik dat voor jou gaan bijhouden?
Je voelt je afgezeken? Is dat mijn probleem?quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:17 schreef John5 het volgende:
[..]
Ah vandaar. Ja, dan moet je inderdaad je bioritme verkloten door tot 5 uur op te blijven om andere lamlendige users af te zeiken.
Ik steek daar geen moeite in,quote:
Kan je lezen? Er staat ANDEREquote:Op woensdag 8 januari 2014 05:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je voelt je afgezeken? Is dat mijn probleem?
Nee, ik bedoelde deadprez, maar had geen zin dat te typen.. Ik voel me niet afgezeken hoor..quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je voelt je afgezeken? Is dat mijn probleem?
Kun je spellen? Dan stond er ANDERENquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kun je spellen? Dan stond er ANDEREN
deadpreaz.. Die heeft toch altijd zo'n grote bek hier?quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:18 schreef John5 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde deadprez, maar had geen zin dat te typen.. Ik voel me niet afgezeken hoor..
Ik ben zelfstandig, geeft niet hoor dommiequote:
Maar je hebt jezelf vandaag vrij gegeven? De luxequote:Op woensdag 8 januari 2014 05:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben zelfstandig, geeft niet hoor dommie
Volgens mij maakte jij ook wat fouten, niet janken dat ik dan fouten maak.quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kun je spellen? Dan stond er ANDEREN
Jij mag janken. Er zijn nu eenmaal mensen die niet elke dag hoeven te werken om toch leuk te kunnen leven.. Klaagbaak..quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:20 schreef John5 het volgende:
[..]
Maar je hebt jezelf vandaag vrij gegeven? De luxe
Welke fouten maakte ik?quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Volgens mij maakte jij ook wat fouten, niet janken dat ik dan fouten maak.
VerbeterT, geen idee, weet jij ze?quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kijk eventjes terug waarin een user jou verbeterd.
Wat valt er voor mij te janken? Zie je mij ergens zeggen dat ik vandaag aan het werk moet?quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij mag janken. Er zijn nu eenmaal mensen die niet elke dag hoeven te werken om toch leuk te kunnen leven.. Klaagbaak..
Was het tegen jou? Prima dat alle katten janken, maar ik weiger ze allemaal te vreten te geven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:24 schreef John5 het volgende:
[..]
Wat valt er voor mij te janken? Zie je mij ergens zeggen dat ik vandaag aan het werk moet?
Wat boeit jou het dat ik iets fout spel? Heb je OCD?quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
VerbeterT, geen idee, weet jij ze?
Ik weet niet wat OCD is, heb jij het en word je er voor behandeld?quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat boeit jou het dat ik iets fout spel? Heb je OCD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |