Want, zij geeft je zakgeld en ik niet? Janken en hard !quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, ze is geen idioot wijf. Jij wel!
Ookal zou je mij zakgeld geven, was je nogsteeds een idioot wijf geweest.quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Want, zij geeft je zakgeld en ik niet? Janken en hard !
Tuurlijk joh.. Je bent tenslotte een kind van je moeder.quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ookal zou je mij zakgeld geven, was je nogsteeds een idioot wijf geweest.
Gezelligheid bestaat niet, dat is je bekend?quote:
Ik jank niet dat ik niet van 9 tot 5 moet werken hoor.. Lekker uitslapen terwijl burgertrutjes zoals jij gaan zwoegen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als jij hier des nachts post.. Lijkt mij je dag toch iets te min gevuld en kom je hier janken
Toch leuk dat jij nogsteeds denkt te weten hoe mijn priveleven in elkaar zit! Je hebt het tot nu toe alleen maar fout gehad als het over mijn priveleven gaat.quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tuurlijk joh.. Je bent tenslotte een kind van je moeder.
Ik werk van 8 tot 5? Jezus.. wanneer komt de wijkzuster je spuit geven?quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:12 schreef John5 het volgende:
[..]
Ik jank niet dat ik niet van 8 tot 5 moet werken hoor.. Lekker uitslapen terwijl burgertrutjes zoals jij gaan zwoegen.
Wacht watquote:Op woensdag 8 januari 2014 05:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Toch leuk dat jij nogsteeds denkt te weten hoe mijn priveleven in elkaar zit! Je hebt het tot nu toe alleen maar fout gehad als het over mijn priveleven gaat.
Ik denk helemaal niks te weten, dat jij denkt dat ik denk te weten volstaat..quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Toch leuk dat jij nogsteeds denkt te weten hoe mijn priveleven in elkaar zit! Je hebt het tot nu toe alleen maar fout gehad als het over mijn priveleven gaat.
Hopelijk morgen weer, heerlijk. En ik zeg nergens dat jij van 8 tot 5 werkt, platvoet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik werk van 8 tot 5? Jezus.. wanneer komt de wijkzuster je spuit geven?
quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gezelligheid bestaat niet, dat is je bekend?
Ach joh, zeikwijf. Altijd proberen eronderuit te komen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niks te weten, dat jij denkt dat ik denk te weten volstaat..
7 uur, is de gebruikelijke tijd.. 3e kwadraat , linkerbil, enjoyquote:
Waar onderuit?quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ach joh, zeikwijf. Altijd proberen eronderuit te komen.
Mja, jij kan het wetenquote:Op woensdag 8 januari 2014 05:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
7 uur, is de gebruikelijke tijd.. 3e kwadraat , linkerbil, enjoy
Ik deel ze met liefde uitquote:Op woensdag 8 januari 2014 05:15 schreef John5 het volgende:
[..]
Mja, jij kan het wetenEn daarna lekker uitslapen.
Je vergeet wel meerquote:Op woensdag 8 januari 2014 05:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oja, je bent blond. Sorry... vergeten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |