Daggutnie. Kom maar langs, dan kan je meegenieten...quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:05 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dan gooi je die de deur uit en pleur je die coke in een wat grotere envelop richting NL
Ik wacht op de envelop (met uitnodiging)quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:06 schreef El_Matador het volgende:
Daggutnie. Kom maar langs, dan kan je meegenieten...
Ik ben zelf ook werkloosquote:Op woensdag 8 januari 2014 05:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Schatjes , liefjes, houden jullie de werklozen nu van het werk af?
Nee, misschien alleen een meer stijlvol lettertype gezien de foto zelf stijl uitstraaltquote:
Nee, goed punt. Heb nu Maiandra GD, die is beter idd. Dank.quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:14 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nee, misschien alleen een meer stijlvol lettertype gezien de foto zelf stijl uitstraalt
of misschien juist ook niet... omdat je natuurlijk niet zelf echt een stijlvol ding gaat geven
hehe, ja, maar dat is alleen in Nederland bekend. Maakt niet uit though.quote:
truste Ollie, droom van je chick.quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:20 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik ga slapen, hoor het wekkertje al bijna rinkelen
Succes met je feest el
quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:21 schreef LelijKnap het volgende:
Dat vroeg ik mij inderdaad al af, maar denk dat ze het wel uit kunnen vogelenUpload 'm zo maar even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |